The Body Shop hi shine lip threatment szájfény TESZT

Photobucket

Még december elején vettem ezt a szájfényt, ha még emlékeztek, a nagy TBS pakkban. Akkor nem igazán fordítottam rá figyelmet, és a decembert talonban töltötte a kicsike a többi szájfényem között, aztán szilveszter környékén fedeztem fel magamnak, és azóta töretlen a sikere nálam, lássuk miért.




Photobucket
Csomagolás: Nagyon mini, egyszerű kis tubusos csomagolása van. A színes vége, a Lily Cole aláírással nagyon feldobja szerintem. A kupakja tekerős, kicsit erősebb műanyagból van, és amennyire mini a csomagolás, minden szükséges infót megtalálni rajta. Ja igen, és a mini csomagolás ellenére 6 ml szájfényt találunk a tubusban, ami nem kevés.

Photobucket
A hátulján megtudjuk az árnyalat nevét is, ami a 01 go naked avagy nude intense, mondjuk nem tudom miért van két neve, de nem is lényeg, mert mindkettő tökéletesen leírja,  hogy alapjában véve ez egy nude szájfény.  Négy árnyalatban volt kapható, de nekem ez volt a legszimpibb, nem hazudtoltam meg magam, ismét :D.

Photobucket
Az applikátora ez a hagyományos tubusos szájfény csőr, amit lehet szeretni is meg utálni is, én valahogy semlegesen vagyok vele, nem nehezebb felvinni vele szerintem, mint mással. Ez a csőr kicsit ívesebben meg van hajlítva mint az átlag, ami még kényelmesebbé teszi a felvitelt.

Photobucket
Maga a szájfény: beszéljünk először az állagáról. Ez a nagyon ragacsos szájfények közé sorolható, szóval ha valaki nem szereti az ilyet, akkor annak nem ez lesz a kedvence, viszont cserébe nagyon tartós is, már- már vetekszik a L'oreal Glam Shine 6H-val. Az állaga elég sűrű, tele van arany mikrocsillámokkal, mert amúgy a szájfény inkább átlátszó. Tényleg nagyon magas fénye van, igazi szájfény, na :D.

Photobucket
Így mutat szájon. Diszkréten csillog, és szép magas fénye van. Nekem magában is eléggé tetszik, de rúzsok fölé is nagyon ütős,  feldobja pl az egyszerű nude rúzsokat.

Pl itt is egy nude rúzst párosítottam vele, és szerintem nagyon szép lett a végeredmény.

A piszkos anyagiakat tekintve azt hiszem 1700 Ft körül volt, ami egy középkategóriás drogériás ár, viszont a drogériás szájfényeket szerintem simán veri. Az egyetlen aggasztó, hogy most nem találtam a TBS oldalán, pedig igazán kár érte, ha már nem kapható.



This entry was posted on 2013. február 7., csütörtök and is filed under ,,. You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0. You can leave a response.

One Response to “The Body Shop hi shine lip threatment szájfény TESZT”

Többiek