Essence I Love Punk eyeliner - TESZT

 photo P1300568_zpsea3956fa.jpg

Ahogy az új szortimentes képeket nézegettem kevés dologban voltam biztosabb, hogy majd megveszem, mint ebben a tusfilcben. Nem tudom mi fogott meg benne, talán a csomagolás, talán a szokatlan méret, vagy talán az, hogy egyszer már befürödtem az Essences tusfilcekkel, és akartam adni még egy esélyt a dolognak... nos nem tudom, de kevéssel a megjelenés után máris a kosaramban landolt...


Csomagolás:
Nos, a csomagolása dundi, fekete, olyan, mint az I<3-os cuccoké általában. Nekem tetszik, vonzza a tekintetet. A kupakja jól zár, kattan, sok infó nincs a tuson, de szerintem nem is nagyon kell. 

 photo P1300571_zps11a3a275.jpg

Az applikátor:
Az applikátor itt, ez esetben ugye maga a filcnek a hegye. Nos, jóval jóval nagyobb a megszokottnál, és teljesen kerek, kellően heges is. Nos a hegye nyilván meg fog majd "ereszkedni" egy idő után, de ez még nálam nem jött el. A filcnek az oldalával is szépen lehet rajzolni, akkor nyilván vastagabb vonalat kapunk. Itt szeretném megjegyezni, hogy maga a tus, az bizony büdös, nem is kicsit. A jó hír viszont az, hogy a szemünkkel nem érezzük a szagokat, illetve, hogy hamar elillan.

 photo essenceilovepunkeyelinerswatch_zpsfaec4dd4.jpg
Swatchok:
Nos, ugye a puding próbája az evés, szóval hiába lenne a tetsző külső, ha maga a termék nem tenné a dolgát. A képeken alap nélkül a kezemre húztam csíkokat. Először a hegyével, majd az oldalával, és végül egy kicsit satíroztam is. Látható, hogy a festék maga erőteljes, filces tus viszonylatban mindenképp. Szép, mondjuk, hogy félmatt fekete, a vakus (jobb oldali) képen látszik, hogy kicsit befénylik. 

 photo essenceilovepunkeyelinerswatch2_zpsaf74c3a4.jpg

Nos, idáig nálam jól teljesített, igazából a filces tusok legtöbbje ott vérzett el esetemben, hogy krémesebb szemhéjpúderekre bizony nem akartak fogni, csak nagyon halványan és ha mégis fogtak, akkor pedig elmászkáltak onnan. Szóval, hogy nyugodt szívvel tudjam tesztelni ezt a terméket, ezért teszteltem krémes festéken is. Itt is abszolút állta a sarat, szépen fogott a lila festéken, talán egy minimálisan halványabb, mint magában.

 photo essenceilovepunkeyelinerswatch3_zps5c003cb1.jpg

Tartósság:
Persze a tartósságot is teszt alá vetettem, hogy megtudjam, hogy egy olyan tussal állunk-e szemben, amiben meg lehet bízni, és nem fog nap végére elvándorolni az arcunk különböző pontjaira.
1. képen még eredeti állapotában a csíkok
2. kép: száraz dörzsölgetés után - itt látható, hogy azért megkopott, főleg a vékonyka vonal, de ennyire erősen szerintem senki nem szokta dörzsölgetni a szemét.
3. kép: itt pedig egy vizes vattapamaccsal mentem át rajta, ahol már javarészt megadta magát. Nos ez várható volt, hiszen semmi olyan ígéretet nem kaptunk, hogy vízálló lenne.

Szerintem a tartós tesz során jól teljesített. Hozzá kell tennem, hogy nem voltak nagy elvárásaim, mivel nem ígérte, hogy életem végéig fennmarad a húzott tusvonal, bárminek is teszem ki. A minimális dörzsölésnek ellen áll, egy átlagos napon szerintem nem is kell ennél többet kibírnia.

 photo essenceilovepunkeyeliner_zps0069bddf.jpg
Használat közben:
Nos, talán a vastag hegy nem lesz megfelelő azok számára, akiknek rejtett a szemhéjuk, mert nem tudnak megfelelően hozzáférni a felső pillasorhoz, de szerintem a többi szemformánál nem lesz ezzel különösebb probléma. A szememen természetesen egy rétegben van a festék. Amire vigyázni kell, de szerintem minden tusfilcnél, hogy jól húzzuk ki a szemhéjon a bőrt, hogy ne legyen cakkos a végeredmény, itt ezen a képen látszik, hogy belül nekem kicsit cakkos lett a tusvonal széle, bár ez, ha nem makrofotón nézzük, annyira nem feltűnő :D.

 photo P1300481_zpsb537300d.jpg
Tesztelés élesben:
A kézen dörzsölgetős teszten már jól teljesített a kicsike, ezért persze terepre is magammal vittem. Egy átlagos iskolai napon viseltem, déltől - estig. Direkt nem raktam a szemhéjamra sem szemhéjalapozót, sem púdert, sem semmi olyasmit, ami befolyásolhatná a valódi tartósságát a tusnak. Szóval a kép készültekor dél körül járunk...

 photo P1300491_zpscb441566.jpg
...itt pedig a hazaérkeztem után, olyan este 7 körül. Meggyötört arc, de a tus még mindig tart! Pedig láthatóan beolajosodott valamennyire a szemhéjam, a tus szerencsére mégsem mászkált el semerre (mondjuk azért párszor ellenőriztem nap közben, hogy ne nézzek ki totál hülyén ha esetleg mégis feltapadna a mélyítővonalra a fele :D.) A jobb szememen (ami igazából a bal de a képen jobb) a sarkában megkopott, (feltételezem megdörzsöltem) de ott sem olyan számottevő mértékben.


Konklúzió:
Szerintem ez egy ár-érték arányban igen korrekt kis tus. Szép, fekete vonalat húz, a tartóssága pedig megüti a biztonságos szintet. Nem mondom, hogy a világ legjobb terméke a kategóriájában, de hétköznapokra, amikor nincs kedvem pepecselni a folyékony, vagy tégelyes tussal, tökéletes alternatíva. Könnyű vele vonalat húzni, szóval kezdők számára is megfelelő lehet. Az egyetlen negatívum amit fel tudnék sorolni az a szaga, de egy tusnál ez kb huszadrangú dolog.

This entry was posted on 2013. március 23., szombat and is filed under ,,,,,,,. You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0. You can leave a response.

One Response to “Essence I Love Punk eyeliner - TESZT”

  1. Hmm. Jónak tűnik, de már több filces tussal is befürödtem, ráadásul az egyik pont essence volt, így nem merek próbálkozni :(

    VálaszTörlés

Többiek