100.bejegyzés, avagy nyereményjáték nálam! LEZÁRVA

Drága olvasóim, magam sem hittem valaha, hogy ha én elkezdek ismét egy blogot csinálni, az majd eljut 100 bejegyzésig…Olyan távolinak és nagynak tűnt ez a szám, hogy sosem gondoltam, hogy elérem, mindig féltem, hogy majd abbahagyom és feladom, de a sok jó szó, a bátorítások a kommentek mindig arra sarkalltak, hogy folytassam, és ezt nektek köszönhetem.

Ezért szeretném megköszönni a bizalmatokat és a figyelmeteket egy nyereményjáték formájában.

Íme a nyeremények:

Tudni kell, hogy olyan nyereményeket akartam vadászni nektek, amik semmiképp sem drogériásak, viszont én is használom, tehát nem zsákbamacskaként veszek valamit, amit majd kisorsolok. 



És, hogy halmozzuk az élvezeteket, két nyertest fogok sorlsolni.



1. nyeremény: 


A Value Kit már ismerős lehet, mivel nekem is megvan, azért döntöttem ez mellett, mert matt rúzs, ami most nagyon divat, és mivel messze a legnépszerűbb bejegyzés lett a blogon, úgy gondolom sokatoknak elnyerte a tetszését is. ITT írtam róla. 

De gondoltam választok még mellé valami apróságot, és mivel a legtöbb bloggerina imád lakkozni, ezért mi más lenne, mint 1 körömlakk. 
Róla találtam képeket, mármint a színéről

A 2. nyeremény:

Újdonság volt most ez a duo körömlakk, nekem nagyon megtetszett a csomagolása, és természetesen a színei is. 
ITT találtok róla képeket körmön.


A második pedig a Mickey egeres paletta. 10 ágyas, és elég nagy palettáról beszélünk. A színei mesések, nekem főleg az alsó sor cukorka színei tetszenek :3. Róla nem találtam még interneten swatchokat, mert szerintem eléggé új termék, én meg nyilván nem akartam belemászni, az majd a szerencsés nyertes dolga lesz :3.


+ dolog:

Ha látom majd, hogy a nyereményjáték nagy népszerűségnek örvend, lesz egy 3. nyertes is, aki egy meglepetés-csomagot fog nyerni :)



A JÁTÉK 1 HÓNAPIG, AZAZ SZEPTEMBER 29-IG FOG TARTANI!


Feltételek:
  • A jelentkezéshez alapfeltétel az, hogy nyilvános követőm légy, illetve, hogy írd meg mi tetszik és min kéne még dolgoznom a bloggal kapcsolatban (bátran lehet írni, bírom a kritikát :) ), + az email címed, hogy tudjak írni, ha nyertél.
Természetesen plusz esélyeket is lehet szerezni:
  • +1 esély, ha írsz róla bejegyzést a blogodban (nekem édes mindegy, hogy több nyereményjátékkal együtt írod-e) képpel és visszamutató linkkel
  • +1 esély az oldalsáv, képpel és visszamutató linkkel
  • +1 esély jár azon 69 emberkének, akik a nyereményjáték előtt is követtek ( az ő nevüket leírtam)
  • +1 esély jár az aktivitásért is, tehát azért, ha írtál már hozzászólást valamely bejegyzésemhez, a mai nap (2011.08.29)  20:15-ig
  • +1 esély jár, ha likeolod a facebook oldalát a blognak, jobb oldalt teheted meg
  • +2 pedig, ha megosztod facebookon a nyereményjátékot
Összesen tehát 7 plusz esélyt lehet szerezni.

És, hogy megkönnyítsem a dolgotokat:

NÉV, AMIVEL KÖVETEM A BLOGOD:
E-MAIL:
MI TETSZIK ÉS MI NEM:
ÍRTAM BEJEGYZÉST (LINK):
KITETTELEK OLDALSÁVBA (LINK):
RÉGI KÖVETŐD VAGYOK:
KOMMENTELTEM (LINK):
LIKEOLTAM AZ OLDALAD EZEN A NÉVEN:
MEGOSZTOTTAM FACEBOOKON (LINK, VAGY EMAILBEN PRINT, AZ EMAIL CÍM JOBB OLDALT TALÁLHATÓ): 
ÖSSZESEN ENNYI + ESÉLYEM VAN:


Ennyi lenne, mindenkinek sok szerencsét! :)





This entry was posted on 2011. augusztus 29., hétfő and is filed under . You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0. You can leave a response.

58 Responses to “100.bejegyzés, avagy nyereményjáték nálam! LEZÁRVA”

  1. NÉV, AMIVEL KÖVETEM A BLOGOD: csokishami
    E-MAIL: csokishami@citromail.hu
    MI TETSZIK ÉS MI NEM: Nagyon jól leírod a dolgokat, szimpatikus :)
    LIKEOLTAM AZ OLDALAD EZEN A NÉVEN: Dóra Koller
    ÖSSZESEN ENNYI + ESÉLYEM VAN: 1

    VálaszTörlés
  2. Név amivel követlek: mohaiedina44
    Emailem: mohaiedina44@citromail.hu
    Mi tetszik: Szeretem hogy olcsó dolgokkal dolgozol és nagyon szépen :)
    Likeoltalak: Edina Mohai néven
    Összes esélyem: 1

    VálaszTörlés
  3. NÉV, AMIVEL KÖVETEM A BLOGOD: anita
    E-MAIL: fodanita1248@gmail.com
    MI TETSZIK ÉS MI NEM: tetszik a blog ruhája. :)
    KITETTELEK OLDALSÁVBA (LINK): http://anitaseverydaylife.blogspot.com/
    RÉGI KÖVETŐD VAGYOK: igen
    LIKEOLTAM AZ OLDALAD EZEN A NÉVEN: fodor anita
    MEGOSZTOTTAM FACEBOOKON (LINK, VAGY EMAILBEN PRINT, AZ EMAIL CÍM JOBB OLDALT TALÁLHATÓ): emailben elküldtem
    ÖSSZESEN ENNYI + ESÉLYEM VAN:5
    mikiegereset nagyon szeretném. :)
    kösziii.

    VálaszTörlés
  4. NÉV, AMIVEL KÖVETEM A BLOGOD: Rami
    E-MAIL:rothramona@hotmail.com
    MI TETSZIK ÉS MI NEM: tetszenek a sminkek, a design kevésbé.:
    RÉGI KÖVETŐD VAGYOK:igen.
    KOMMENTELTEM (LINK):http://eaudemakeup.blogspot.com/2011/08/smink-munkaba-iskolaba.html#comments
    LIKEOLTAM AZ OLDALAD EZEN A NÉVEN: Róth Ramona
    MEGOSZTOTTAM FACEBOOKON (LINK, VAGY EMAILBEN PRINT, AZ EMAIL CÍM JOBB OLDALT TALÁLHATÓ): http://www.facebook.com/permalink.php?story_fbid=149867475100275&id=1592696394
    összesen 6esélyem van. (mert 5+)

    VálaszTörlés
  5. NÉV, AMIVEL KÖVETEM A BLOGOD: hollywood-dreams
    E-MAIL: hollywooddreams12@gmail.com
    MI TETSZIK ÉS MI NEM: nagyon tetszenek a sminkek, meg a blogod url címe, amikor megláttam: Eau De Makeup, ennél ötletesebbet még nem láttam. :D dizájn-t én is cserélnék, mert szerintem nem illik a témához, de nem zavar különösebben.. :)

    RÉGI KÖVETŐD VAGYOK: igen
    KOMMENTELTEM (LINK): http://eaudemakeup.blogspot.com/2011/08/termekek-amik-nekem-nem-valtak-be.html
    ÖSSZESEN ENNYI + ESÉLYEM VAN: 2

    VálaszTörlés
  6. NÉV, AMIVEL KÖVETEM A BLOGOD:Kata
    E-MAIL:katjes91@hotmail.com
    MI TETSZIK ÉS MI NEM: lényegében majdnem minden tetszik, főleg a ruhavásárlós postok:) de a tag-eket nagyon nem szeretem..nem csak itt, egy blogon sem.
    LIKEOLTAM AZ OLDALAD EZEN A NÉVEN: Katalin Kelemen
    ÖSSZESEN ENNYI + ESÉLYEM VAN: 1

    VálaszTörlés
  7. NÉV, AMIVEL KÖVETEM A BLOGOD: nikusz90
    E-MAIL: nikusz90@freemail.hu
    MI TETSZIK ÉS MI NEM: tetszenek a zsákmányos postok, illetve hogy nem a méregdrága termékeket mutatod be, amiket sokan úgysem tudnánk megvenni, a design is tetszik, csak szerintem ehhez a bloghoz vmi sminkes, divatos témájú jobban illene.
    LIKEOLTAM AZ OLDALAD EZEN A NÉVEN: Papp Nikolett
    MEGOSZTOTTAM FACEBOOKON:http://www.facebook.com/pages/Makeup-and-more/226211897430059#!/profile.php?id=100000579630674

    VálaszTörlés
  8. ÉV, AMIVEL KÖVETEM A BLOGOD: niki
    E-MAIL: k.nikkancs@freemail.hu
    MI TETSZIK ÉS MI NEM: Azt szeretem a leginkább a bejegyzéseidben, hogy sok személyes tapasztalatot viszel bele, "beleteszed" magad a postokba, nem személytelenek az írásaid. Szeretem, hogy kedves, közvetlen lány vagy :)
    RÉGI KÖVETŐD VAGYOK: igen :)
    LIKEOLTAM AZ OLDALAD EZEN A NÉVEN: Nikolett Kancsár
    ÖSSZESEN ENNYI + ESÉLYEM VAN: 2

    Köszi a játékot! ♥

    VálaszTörlés
  9. Szia Anikó néven követem a blogod :)
    email: biharianiko01@gmail.com
    mi tetszik és mi nem :) igazából örülök annak h bemuatatsz nekünk olcsóbb(drogériás) termékeket is :)
    Lájkoltalak facebookon Bihari Anikó néven és meg is osztottam +3esély :)

    VálaszTörlés
  10. NÉV, AMIVEL KÖVETEM A BLOGOD: 800darkangel008
    E-MAIL: ancsa921010@freemail.hu
    MI TETSZIK ÉS MI NEM: tetszik a zsákmányos cucc :P, viszont a dizájn az ami nem teljesen passzol nekem egy ilyen jellegű bloghoz, egy picit csajosabbat tudnék elképzelni :)
    RÉGI KÖVETŐD VAGYOK: nem
    LIKEOLTAM AZ OLDALAD EZEN A NÉVEN: Papp Anita
    MEGOSZTOTTAM FACEBOOKON (LINK, VAGY EMAILBEN PRINT, AZ EMAIL CÍM JOBB OLDALT TALÁLHATÓ): emailben küldöm :)
    ÖSSZESEN ENNYI + ESÉLYEM VAN: 3 esély

    VálaszTörlés
  11. NÉV, AMIVEL KÖVETEM A BLOGOD: Nóra
    E-MAIL:nora.piros@gmail.com
    MI TETSZIK ÉS MI NEM: a blog design valami nagyon jó! :) szeretem hogy olyan közvetlenül írsz mindenről :)
    ÍRTAM BEJEGYZÉST (LINK):-
    KITETTELEK OLDALSÁVBA (LINK): alanora.blogspot.com
    RÉGI KÖVETŐD VAGYOK: igen :)
    KOMMENTELTEM (LINK): http://eaudemakeup.blogspot.com/2011/08/na-mit-kapam-olaszorszagbol.html#comments
    LIKEOLTAM AZ OLDALAD EZEN A NÉVEN: Nora Piros
    MEGOSZTOTTAM FACEBOOKON (LINK, VAGY EMAILBEN PRINT, AZ EMAIL CÍM JOBB OLDALT TALÁLHATÓ): http://www.facebook.com/permalink.php?story_fbid=264641666893627&id=1345298413
    ÖSSZESEN ENNYI + ESÉLYEM VAN: 6 esély

    kösziii :)

    VálaszTörlés
  12. NÉV, AMIVEL KÖVETEM A BLOGOD: Annabelle
    E-MAIL: eper_88@freemail.hu
    MI TETSZIK ÉS MI NEM: A blogod tartalmán kívül a blog külsejét emelném ki,ami nagyon tetszik :)
    RÉGI KÖVETŐD VAGYOK: igen

    VálaszTörlés
  13. Metalaim néven követlek.
    Nagyon jónak tűnik a blog, még csak most találtam. Jó volna látni egy-két step-by-stepet vagy sminkes videót tőled. :)

    E-mail cím: edithking(kukac)freemail(pont)hu

    Lájkoltalak Király Edit néven.

    1 plusz esélyem van.

    VálaszTörlés
  14. NÉV, AMIVEL KÖVETEM A BLOGOD: Anika
    E-MAIL: bank.anita@gmail.com
    MI TETSZIK ÉS MI NEM: főleg a sminkes bejegyzések tetszenek. Olyan nincs,ami nem…
    RÉGI KÖVETŐD VAGYOK: igen
    KOMMENTELTEM (LINK): http://eaudemakeup.blogspot.com/2011/07/fontos-kerdes.html#comments
    LIKEOLTAM AZ OLDALAD EZEN A NÉVEN: Anita Bank
    MEGOSZTOTTAM FACEBOOKON (LINK, VAGY EMAILBEN PRINT, AZ EMAIL CÍM JOBB OLDALT TALÁLHATÓ): http://www.facebook.com/anita.bank
    ÖSSZESEN ENNYI + ESÉLYEM VAN:6

    VálaszTörlés
  15. NÉV, AMIVEL KÖVETEM A BLOGOD:Kriszti
    E-MAIL:kkrisztina86@freemail.hu
    MI TETSZIK ÉS MI NEM:a sminkek tetszenek,meg ruhás,kiegészítős posztok :)
    ÍRTAM BEJEGYZÉST (LINK):http://miserydreamlove.blogspot.com/2011/08/nyeremenyjatek-make-up-and-more.html
    KITETTELEK OLDALSÁVBA (LINK):http://miserydreamlove.blogspot.com/
    RÉGI KÖVETŐD VAGYOK:igen

    ÖSSZESEN ENNYI + ESÉLYEM VAN:3

    VálaszTörlés
  16. Dija Néven követlek, notgoingtogetit@freemail.hu a mail címem, lájkoltalak notgoingtogetit néven és meg is osztottam: http://www.facebook.com/pages/notgoingtogetit/216053581758177

    összesen 3 esély!:)
    köszi a lehetőséget

    VálaszTörlés
  17. NÉV, AMIVEL KÖVETEM A BLOGOD: Vámossy Brigitta
    E-MAIL: a301@freemail.hu
    MI TETSZIK ÉS MI NEM: Blog ruhája nekem se tetszik, a sminkjeid nagyon szépek.
    LIKEOLTAM AZ OLDALAD EZEN A NÉVEN: Vámossy Brigitta
    MEGOSZTOTTAM FACEBOOKON (LINK, VAGY EMAILBEN PRINT, AZ EMAIL CÍM JOBB OLDALT TALÁLHATÓ):
    https://www.facebook.com/permalink.php?story_fbid=270764172938183&id=100001437813316
    ÖSSZESEN ENNYI + ESÉLYEM VAN: 3

    Köszi a játékot!

    Brigitta

    VálaszTörlés
  18. NÉV, AMIVEL KÖVETEM A BLOGOD:GhostGirl
    E-MAIL:darkangel13@citromail.hu
    MI TETSZIK ÉS MI NEM:a sminkek,de azok nagyon ^^ olyan nincs,ami ne tetszene
    ÍRTAM BEJEGYZÉST (LINK):http://gothicbeautyblog.blogspot.com/2011/08/na-meg-egy-jatekot.html
    KITETTELEK OLDALSÁVBA (LINK):http://gothicbeautyblog.blogspot.com
    ÖSSZESEN ENNYI + ESÉLYEM VAN:2

    VálaszTörlés
  19. NÉV, AMIVEL KÖVETEM A BLOGOD: Lujza
    E-MAIL: babaagota@citromail.hu
    MI TETSZIK ÉS MI NEM: új követődként tetszik a design, haul bejegyzések, de még most kezdtem itt nézelődni :)
    LIKEOLTAM AZ OLDALAD EZEN A NÉVEN: Ágota Olasz
    ÖSSZESEN ENNYI + ESÉLYEM VAN: 1

    Köszi a játékot, hajrá a bloggal :)))

    VálaszTörlés
  20. NÉV, AMIVEL KÖVETEM A BLOGOD: Angela
    E-MAIL: mokkachino29@gmail.com
    MI TETSZIK ÉS MI NEM: imádom a sminkjeid <3
    RÉGI KÖVETŐD VAGYOK: csak most kezdtelek el követni de régóta názegetem a blogod mert nagyon tetszik :)
    LIKEOLTAM AZ OLDALAD EZEN A NÉVEN: Angela Maczó
    ÖSSZESEN ENNYI + ESÉLYEM VAN:1

    VálaszTörlés
  21. NÉV, AMIVEL KÖVETEM A BLOGOD:vivien-zsofia
    E-MAIL:zsovia@freemail.hu
    MI TETSZIK ÉS MI NEM: A bejegyzéseid nagyon tetszenek, ahh a sok disneys dolog :D:D , nekem max a design nem a kifejezett stílusom, de ez ízlések és pofonok:)
    ÍRTAM BEJEGYZÉST (LINK):http://ikrekcsajok.blogspot.com/2011/08/jatek_30.html
    KITETTELEK OLDALSÁVBA (LINK):
    RÉGI KÖVETŐD VAGYOK: sajnos nem:)
    KOMMENTELTEM (LINK):
    LIKEOLTAM AZ OLDALAD EZEN A NÉVEN: Vivien Romvári
    MEGOSZTOTTAM FACEBOOKON (LINK, VAGY EMAILBEN PRINT, AZ EMAIL CÍM JOBB OLDALT TALÁLHATÓ):http://www.facebook.com/profile.php?id=100001054874583
    ÖSSZESEN ENNYI + ESÉLYEM VAN: 4

    VálaszTörlés
  22. Név amivel követem a blogodat:Christa Sándor-Ferencz
    Lájkoltalak Facen: Krisztina Sándor-Ferencz
    Mi tetszik: Sminkes posztok, hercegnős játék
    Email: mogyeszt22@gmail.com
    Új követőd vagyok
    Megosztottam a linket: http://www.facebook.com/profile.php?id=100000731467668
    4 esélyem van
    Köszönöm a játékot!

    VálaszTörlés
  23. NÉV, AMIVEL KÖVETEM A BLOGOD: Mííí
    E-MAIL: mancsopancso@freemail.hu
    MI TETSZIK ÉS MI NEM: tetszik minden :)
    RÉGI KÖVETŐD VAGYOK: igen

    VálaszTörlés
  24. NÉV, AMIVEL KÖVETEM A BLOGOD: Renii
    E-MAIL: renii_@hotmail.hu
    MI TETSZIK ÉS MI NEM: a sminkjeid nagyon tetszenek. :) a blog külsejével nekem nincs bajom, bár nem illik a blog témájához..
    KITETTELEK OLDALSÁVBA (LINK): http://renisbeautycase.blogspot.com/
    LIKEOLTAM AZ OLDALAD EZEN A NÉVEN: Nagy Reni
    MEGOSZTOTTAM FACEBOOKON (LINK, VAGY EMAILBEN PRINT, AZ EMAIL CÍM JOBB OLDALT TALÁLHATÓ): http://www.facebook.com/pages/Renis-Beauty-Case/178360265569920
    ÖSSZESEN ENNYI + ESÉLYEM VAN: 4

    VálaszTörlés
  25. NÉV, AMIVEL KÖVETEM A BLOGOD: Fannalin
    E-MAIL: efanni@gmail.com
    MI TETSZIK ÉS MI NEM: nekem tetszik, esetleg lehetnének natúrabb sminkek is:)
    Régi követőd vagyok
    Komiztam
    Face: Erőss Fanni
    esélyek száma: 3

    VálaszTörlés
  26. NÉV, AMIVEL KÖVETEM A BLOGOD:Dasha
    E-MAIL:sunshine565@gmail.com
    MI TETSZIK ÉS MI NEM:Nekem tetszik úgy ahogy van:)
    ÍRTAM BEJEGYZÉST (LINK):http://coralinevilag.blogspot.com/2011/08/ujabb-nyeremenyjatek_31.html
    KITETTELEK OLDALSÁVBA (LINK):nem tudom hogy kell:)
    RÉGI KÖVETŐD VAGYOK:nem
    KOMMENTELTEM (LINK):nem
    LIKEOLTAM AZ OLDALAD EZEN A NÉVEN:Duda Ivett
    MEGOSZTOTTAM FACEBOOKON (LINK, VAGY EMAILBEN PRINT, AZ EMAIL CÍM JOBB OLDALT TALÁLHATÓ):https://www.facebook.com/permalink.php?story_fbid=275888809104552&id=794726389&notif_t=like
    ÖSSZESEN ENNYI + ESÉLYEM VAN:4

    VálaszTörlés
  27. NÉV, AMIVEL KÖVETEM A BLOGOD:pinkiimacii
    E-MAIL: lilo-chan@mailbox.hu
    MI TETSZIK ÉS MI NEM: nekem nagyon tetszik mert teljes szívedből csinálod!: )
    RÉGI KÖVETŐD VAGYOK: nem: (
    LIKEOLTAM AZ OLDALAD EZEN A NÉVEN: Lídia Molnár
    MEGOSZTOTTAM FACEBOOKON (LINK, VAGY EMAILBEN PRINT, AZ EMAIL CÍM JOBB OLDALT TALÁLHATÓ): elküldtem email-ben : )
    ÖSSZESEN ENNYI + ESÉLYEM VAN: +3 esélyemvan: )
    köszii! <3

    VálaszTörlés
  28. NÉV, AMIVEL KÖVETEM A BLOGOD: Viktória Vereczki
    E-MAIL: vviki96@citromail.hu
    MI TETSZIK ÉS MI NEM: legjobban a sminkes bejegyzések tetszenek, és a zsákmányok.
    LIKEOLTAM AZ OLDALAD EZEN A NÉVEN: Viktória Vereczki
    MEGOSZTOTTAM FACEBOOKON (LINK, VAGY EMAILBEN PRINT, AZ EMAIL CÍM JOBB OLDALT TALÁLHATÓ):http://www.facebook.com/profile.php?id=100000689847176
    ÖSSZESEN ENNYI + ESÉLYEM VAN: 3

    VálaszTörlés
  29. NÉV, AMIVEL KÖVETEM A BLOGOD: Nicica
    E-MAIL: nicicaa@citromail.hu
    MI TETSZIK ÉS MI NEM: Tetszenek a terméktesztek :) És jöhetne még több nappali smink:)
    KITETTELEK OLDALSÁVBA (LINK): http://nicicaa.blogspot.com
    RÉGI KÖVETŐD VAGYOK: Igen
    LIKEOLTAM AZ OLDALAD EZEN A NÉVEN: Szarka Nikoletta
    ÖSSZESEN ENNYI + ESÉLYEM VAN: 3

    VálaszTörlés
  30. SZIA
    LÍVIA NÉVEN KÖVETEM A BLOGODAT.
    FACEBOOKON BANDA LÍVIA NÉVEN LÁJKOLTALAK.
    ÚJ KÖVETŐD VAGYOK ,DE TETSZIK A BLOGOD CSAK ÍGY TOVÁBB!
    E-MAIL CÍMEM:bandalivia14@freemail.hu
    ez összesen 3 esély azt hiszem:)

    VálaszTörlés
  31. NÉV, AMIVEL KÖVETEM A BLOGOD: tundi9
    E-MAIL: tundi9@citromail.hu
    MI TETSZIK: a design tetszik, csak szerintem valami csajosabb szín jobban illene hozzád:)
    LIKEOLTAM AZ OLDALAD EZEN A NÉVEN: Izsó Tünde
    MEGOSZTOTTAM FACEBOOKON:https://www.facebook.com/profile.php?id=100001060752198

    ÖSSZESEN ENNYI + ESÉLYEM VAN: 3

    Üdv: Izsó Tünde

    VálaszTörlés
  32. Név, amivel követem a blogod: doroffee
    mail: badorka@vipmail.hu
    tetszik/nem tetszik: én leszek azt hiszem, a kakukktojás, mert sztem nagyon szép a dizájn (nem feltétlen kell rózsaszínnek meg lilának lennie egy sminkoldalnak... az a lényeg, hogy a gazdája ízlését tükrözze). Tetszik az is, hogy olcsóbb termékekről is szó van. Divatos, outfites, divattippes bejegyzéseket azért olvasnék :).
    lájkoltam a fb-oldaladat Dorottya Zsófia Bacsi néven.

    Összesen ennyi pluszesélyem van: 1

    VálaszTörlés
  33. Név amivel követlek: Maryen
    email: viorica@spwned.net
    Lájkoltam a fb oldaladat Adancsek Annamária néven.
    Szeretem az FOTD-ket, és a teszteket.

    Összesen ennyi plusz esélyem van: 1

    VálaszTörlés
  34. Tina Szalay itt is és face is.
    mail ment a megosztás miatt.
    tinah846@gmail.com
    tetszenek a sminkek, és az oldal kinézete nagyon el van találva ;)
    +3esély

    VálaszTörlés
  35. NÉV, AMIVEL KÖVETEM A BLOGOD: Vattacukor
    E-MAIL:vattacukor.virag@gmail.com
    MI TETSZIK ÉS MI NEM:Nagyon tetszenek a sminkjeid, és hogy bátran használod a színeket :)
    KITETTELEK OLDALSÁVBA (LINK):http://beautycrumbs.blogspot.com/
    RÉGI KÖVETŐD VAGYOK: igen
    KOMMENTELTEM (LINK):http://eaudemakeup.blogspot.com/2011/07/f-sminkcuccok-velemeny.html

    ÖSSZESEN ENNYI + ESÉLYEM VAN: 3

    VálaszTörlés
  36. Én lettem a 100. követő! :)
    NÉV, AMIVEL KÖVETEM A BLOGOD: cpetra
    E-MAIL: czellarp@indamail.hu
    MI TETSZIK ÉS MI NEM: nagyon tetszett az a post, amiben leírtad, hogy neked melyik termékek nem jöttek be!
    LIKEOLTAM AZ OLDALAD EZEN A NÉVEN: Czellár Petra
    MEGOSZTOTTAM FACEBOOKON (LINK, VAGY EMAILBEN PRINT, AZ EMAIL CÍM JOBB OLDALT TALÁLHATÓ): czellarp@indamail.hu címről elküldtem a képet!
    Összesen +3 esélyem van!

    VálaszTörlés
  37. Szio!

    Kemiviki néven követlek.
    E-mail címem: kemiviki@citromail.hu
    Mi tetszik és mi nem: Nagyon tetszik a blog kinézete, szeretem a haulos bejegyzéseid.
    +1 Írtam bejegyzést: http://wowoskiscsaj.blogspot.com/2011/09/nyeremenyjatek_03.html
    +1 Kitettelek oldalsávba: http://wowoskiscsaj.blogspot.com/
    Régi követőd vagyok: nem
    +1 Likeoltam az oldalad ezen a néven: Major Viktória
    +1 Megosztottam facebookon: http://www.facebook.com/permalink.php?story_fbid=164808933598783&id=100001124986249
    Összesen ennyi + esélyem van: 4plusz esélyem van

    Köszi szépen a lehetőséget!

    VálaszTörlés
  38. név, amivel követen a blogod: Ildcsu
    e-mail: ildcsu@indamail.hu
    mi tetszik és mi nem: szerintem jó a dizájn, és olyanokról írsz, amit szívesen olvasok.
    likeoltam az oldalad ezen a néven: Ildike Miskolczi

    VálaszTörlés
  39. Szia! :) Végre van időm jelentkezni:) Szuper játék! :)

    NÉV, AMIVEL KÖVETEM A BLOGOD: Thündérke
    E-MAIL: v.mesike@freemail.hu
    MI TETSZIK ÉS MI NEM: szeretem a sminkjeidet , látnék szívesen egy room tour vidit :)
    KITETTELEK OLDALSÁVBA (LINK):http://thunderke19.blogspot.com/
    RÉGI KÖVETŐD VAGYOK: igen:)
    KOMMENTELTEM (LINK): http://eaudemakeup.blogspot.com/2011/08/beauty-csomag-ii-lip-smacking.html#comments
    LIKEOLTAM AZ OLDALAD EZEN A NÉVEN: Virágh Emese
    ÖSSZESEN ENNYI + ESÉLYEM VAN: +4

    Köszi a játékot! :)

    VálaszTörlés
  40. Szia!

    Melcsi névvel követlek.
    Email: melcsi750111@citromail.hu
    Nagyon tetszik a blogod, és nekem a külsejével sincs bajom :)

    VálaszTörlés
  41. Szia!

    Köszi a játékot!

    NÉV, AMIVEL KÖVETEM A BLOGOD:Kittiie

    E-MAIL:kittiie0719@gmail.com

    MI TETSZIK ÉS MI NEM: haulos és sminkes bejegyzések

    LIKEOLTAM AZ OLDALAD EZEN A NÉVEN: Kittiie's dream world (Szabó Kitti Zsuzsanna)

    MEGOSZTOTTAM FACEBOOKON: http://www.facebook.com/pages/Kittiies-dream-world-Szab%C3%B3-Kitti-Zsuzsanna/156603784413180

    VálaszTörlés
  42. NÉV, AMIVEL KÖVETEM A BLOGOD: cherrygirl
    E-MAIL: sweet.kisses@citromail.hu
    MI TETSZIK ÉS MI NEM: A sminkjeid nagyon tetszenek és szép a design!

    VálaszTörlés
  43. Szia!
    NÉV, AMIVEL KÖVETEM A BLOGOD: Dóra
    E-MAIL: dora.kovacs1(kukac)gmail.com
    MI TETSZIK ÉS MI NEM: Tetszenek a haulos bejegyzések.
    ÍRTAM BEJEGYZÉST (LINK):-
    KITETTELEK OLDALSÁVBA (LINK): -
    RÉGI KÖVETŐD VAGYOK: -
    KOMMENTELTEM (LINK):
    LIKEOLTAM AZ OLDALAD EZEN A NÉVEN: Dóra Kovács
    MEGOSZTOTTAM FACEBOOKON (LINK, VAGY EMAILBEN PRINT, AZ EMAIL CÍM JOBB OLDALT TALÁLHATÓ): -
    ÖSSZESEN ENNYI + ESÉLYEM VAN: 1

    VálaszTörlés
  44. Szia!

    Köszi a játékot!
    NÉV, AMIVEL KÖVETEM A BLOGOD:Anikó
    E-MAIL:kiss-kovacsfreemail.hu
    MI TETSZIK ÉS MI NEM:A sminkes és haulos posztok tetszenek a legjobban, nincs olyan, ami nem tetszik. Szívesen olvasnék több körmös bejegyzést.
    LIKEOLTAM AZ OLDALAD EZEN A NÉVEN:Kiss-Kovács Anikó
    MEGOSZTOTTAM FACEBOOKON: https://www.facebook.com/index.php?lh=030ca2113adc6ad54a33b9ff610375be&eu=_RGPHS_4vB6XINc9f8Syyw (nem tudom, hogy jól linkeltem-e be ide) :-)
    ÖSSZESEN ENNYI + ESÉLYEM VAN:4

    VálaszTörlés
  45. Szia :)

    NÉV, AMIVEL KÖVETEM A BLOGOD: HystericalGirl
    E-MAIL: o.renata92@hotmail.com
    MI TETSZIK ÉS MI NEM: nekem legjobban a haulos bejegyzések tetszenek, lehetne több outliftes bejegyzés.
    ÍRTAM BEJEGYZÉST (LINK): http://egyhisztisbejegyzesei.blogspot.com/2011/09/nyeremenyjatek-biunal.html
    KITETTELEK OLDALSÁVBA (LINK): http://egyhisztisbejegyzesei.blogspot.com/
    RÉGI KÖVETŐD VAGYOK: nem igazán :/
    LIKEOLTAM AZ OLDALAD EZEN A NÉVEN: Olajos Renáta
    MEGOSZTOTTAM FACEBOOKON (LINK, VAGY EMAILBEN PRINT, AZ EMAIL CÍM JOBB OLDALT TALÁLHATÓ): e-mailben küldtem a képet :)
    ÖSSZESEN ENNYI + ESÉLYEM VAN: 5


    Köszi a játékot! :)

    VálaszTörlés
  46. NÉV, AMIVEL KÖVETEM A BLOGOD: nagymogi
    - e-mail: nagymogi@gmail.com
    - nincs olyan, ami ne tetszene, a design főleg :)
    - Like: Moravszki Ági
    - megosztás fb-n: e-mailben elküldve

    ÖSSZESEN ENNYI + ESÉLYEM VAN: 2

    VálaszTörlés
  47. NÉV, AMIVEL KÖVETEM A BLOGOD: Ancsurka
    E-MAIL: ancsurka32@euromail.hu
    KITETTELEK OLDALSÁVBA (LINK): http://ancsurkablog.blogspot.com/
    RÉGI KÖVETŐD VAGYOK: nem igazán :)
    LIKEOLTAM AZ OLDALAD EZEN A NÉVEN: Strasszer Anita
    Küldtem mail-t.
    ÖSSZESEN ENNYI + ESÉLYEM VAN: 4 db plusz esély.

    VálaszTörlés
  48. NÉV, AMIVEL KÖVETEM A BLOGOD: Annus
    E-MAIL: musicalfan20(kukac)gmail.com
    MI TETSZIK ÉS MI NEM: Tetszenek a haulos posztok.
    LIKEOLTAM AZ OLDALAD EZEN A NÉVEN: Anna Friedrich

    :)

    VálaszTörlés
  49. NÉV, AMIVEL KÖVETEM A BLOGOD: Dyna
    E-MAIL: dyna.sekai@gmail.com
    MI TETSZIK ÉS MI NEM: Szeretem, hogy sokszínű dolgokról írsz.
    KITETTELEK OLDALSÁVBA (LINK): http://dyna-angel.blogspot.com/
    LIKEOLTAM AZ OLDALAD EZEN A NÉVEN: Diána Stiller
    MEGOSZTOTTAM FACEBOOKON: http://www.facebook.com/DynaChii#!/DynaChii/posts/150152761742495
    ÖSSZESEN ENNYI + ESÉLYEM VAN: 3

    VálaszTörlés
  50. Szia!

    NÉV, AMIVEL KÖVETEM A BLOGOD: o
    E-MAIL: azepretaztszeretem@gmail.com
    MI TETSZIK ÉS MI NEM: kicsit kéne, hogy ügyelj a helyesírásra, különben klassz
    LIKEOLTAM AZ OLDALAD EZEN A NÉVEN: Orsi Lénárd
    ÖSSZESEN ENNYI + ESÉLYEM VAN: 1 + 1

    Köszi a játékot, Mickey-s paletta jófej nagyon :)

    VálaszTörlés
  51. NÉV, AMIVEL KÖVETEM A BLOGOD: JuliaBella
    E-MAIL: juliabellablogja@gmail.com
    MI TETSZIK ÉS MI NEM: Leginkább a sminkes bejegyzéseket szeretem a blogodon, mert mindegyik különleges és csodaszép. :)

    LIKEOLTAM AZ OLDALAD EZEN A NÉVEN: Mednyánszki Júlia

    ÖSSZESEN ENNYI + ESÉLYEM VAN: 1 :)

    VálaszTörlés
  52. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
  53. Szia!


    NÉV, AMIVEL KÖVETEM A BLOGOD: Nina
    E-MAIL: nina909@freemail.hu
    MI TETSZIK ÉS MI NEM: a stílusod tetszik a legjobban!
    RÉGI KÖVETŐD VAGYOK: nem tudom,hogy mikor kezdtem el követni a blogodat
    LIKEOLTAM AZ OLDALAD EZEN A NÉVEN: Kovács Krisztina
    ÖSSZESEN ENNYI + ESÉLYEM VAN: 1 plusz esély

    VálaszTörlés
  54. NÉV, AMIVEL KÖVETEM A BLOGOD: DiliBogyo
    E-MAIL: kissbettina@msn.com
    MI TETSZIK ÉS MI NEM: Nagyon jó a blog stílusa. Kellemes, szembarát színek, nem túl hivalkodó, jó rajta olvasgatni. :) Valamint az is, hogy elérhető termékeket mutatsz be, nem a megfizethetetlen kategóriát. :)
    LIKEOLTAM AZ OLDALAD EZEN A NÉVEN: Bettina Kiss
    ÖSSZESEN ENNYI + ESÉLYEM VAN: 1

    VálaszTörlés
  55. NÉV, AMIVEL KÖVETEM A BLOGOD: Felizia
    E-MAIL: felizzzia@gmail.com
    MI TETSZIK ÉS MI NEM: Szeretem az essence és a haul posztokat!

    VálaszTörlés
  56. NÉV, AMIVEL KÖVETEM A BLOGOD: Athina
    E-MAIL: atino@freemail.hu
    MI TETSZIK: Haulos poszt
    RÉGI KÖVETŐD VAGYOK: Igen de nem vagyok benne bisztos :)
    LIKEOLTAM AZ OLDALAD EZEN A NÉVEN: Berényi Athina
    MEGOSZTOTTAM FACEBOOKON: http://www.facebook.com/#!/athina.berenyi/posts/253004254735147
    ÖSSZESEN ENNYI + ESÉLYEM VAN:talán 5

    VálaszTörlés
  57. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
  58. NÉV, AMIVEL KÖVETEM A BLOGOD: haribohero
    MI TETSZIK ÉS MI NEM: szeretem a posztjaidat, ötletesek és változatosak, de nem reklámozod a barátaid blogját : DDDD
    KITETTELEK OLDALSÁVBA (LINK): http://dreamingmyrealityy.blogspot.com/
    RÉGI KÖVETŐD VAGYOK: igeeeen
    LIKEOLTAM AZ OLDALAD EZEN A NÉVEN: Anett S.
    ÖSSZESEN ENNYI + ESÉLYEM VAN: talán 95, amúgy csak 3 :D

    VálaszTörlés

Többiek