Évértékelősdi





Jobb későn mint soha, magam is jöttem egy évértékelő poszttal. Még a vizsgáim fele hátra van, de most amúgy is be vagyok sokallva, úgyhogy kikapcsolódásként írom ezeket a sorokat :).



A Tavalyi év igen mozgalmas volt, sok minden történt, egyaránt negatív és pozitív dolgok, de most kizárólag a pozitívra fogok koncentrálni.

Január:
Elég termékeny hónap volt, vissza nézve a posztokat, magamhoz képest legalább is mindenképp.
Tavaly januárban vettem meg életem első ecsetkészletét, aminek köszönhetően sokat javult a technikám, meg hát lényegesen egyszerűbb volt 20 ecsetre építkezni, mint előtte háromra. Életemben először vásároltam a Lushban, egy liptintet, amitől nem voltam elájulva. Azóta többször is vásároltam náluk, még mindig nem vagyok impressed, de erről majd később. Nagy sikere volt a szájfényjavítós posztnak, jó ötletnek találtok a dolgot, illetve nagy port kavartam a testápolós tényfeltáros poszttal is, a hónapban talán ezek voltak a legkiemelkedőbbek.

Február:
Februárban elindítottam a Pankiller Project nevű sorozatot, azóta is szorgosan gyűjtögetem a kiürült dobozokat, hogy megmutogassam miket használtam el, hiszen mindenről nem tudnék egy posztot megérő mennyiségű infóval szolgálni, így viszont egyszerűen megtudjátok, megéri-e megvenni az adott terméket vagy sem.

Március:
Ebben a hónapban lazsálás volt, alig írtam valamit, elindítottam a COTW (Color of the week) posztokat, de aztán nem folytattam, nem volt rá ihletem.
Viszont fontos mérföldkövéhez érkeztünk a blognak, hiszen ekkor, egész pontosan március 28.-án ünnepelte az első születésnapját.

Április:
Április a vásárlás jegyében telt, a kívánság listám darabjait próbáltam beszerezni, illetve A tökéletes alapozó nyomában c. sorozatot elindítottam, ezt szerencsére folytattam, és még fogom is, ebben biztos vagyok. Ebben a hónapban ünnepeltük meg hivatalosan a blogszülinapot, két MUA paletta kisorsolásával, illetve mini nyereményjátékkal Facebookon. A visszajelzések a nyereményjátéknál nagyon pozitívak voltak, és jól estek,  olyan sorokat kaptam tőletek, amiért érdemes blogolni.

Május:
Májusban elérkeztünk a 200. poszthoz a blog életében. Ezen kívül elindult a Fitt Friday sorozat, amit idő hiányában megszakítottam, idén szeretném folytatni, mivel nagyon sokan kerestetek meg ezzel kapcsolatban. Ebben a hónapban minden az utazás körül forgott, jöttek a mit viszek magammal posztok, stb, mivel hatalmas élményben volt részem, kiutaztam Belgiumba. Illetve beszálltam az Oasap-féle affiliate programba, amit valószinüleg idén megszűntetek.


Június:
Ebben a  hónapban beszámoltam a Belga utamról, megvettem az ikonikus Naked palettát, nyertem két nyereményjátékon is, Erzsinél és Zsancinál, szóval mondhatjuk, hogy nagyon jól telt a nyár eleje. Illetve elindítottam a Sztárstílus rovatot, ami hamar kudarcba fulladt, mert rengeteg időt felemésztett, és annyira nem is volt sikeres, így az abba maradt.

Július:
Ebben a hónapban inkább a termékteszteké volt a főszerep, megmutattam a Sleek Original palettát, vásároltam a Flormarnál, mutattam egy Urban Decay szájfényt, illetve egy MUA palettát.

Augusztus:
Augusztusban megjött az első hivatalos MUA rendelésem jó pár termékkel, illetve életemben először jártam az Yves Rochernél, ahol lenyűgöztek a vásárlásösztönző programukkal. Írtam nektek a Burning man fesztiválról, illetve megszületett az elég népszerű, You are Fake c. poszt is, ahol sokan kifejtettétek a véleményeteket a hamisított dolgokról.

Szeptember:
Elbúcsúztunk a nyártól, elkezdődött az iskola, és ahogy azt sejteni lehetett ez a posztok gyakoriságán is meglátszott, de még nem annyira, mint a vizsgaidőszak előtt. Megvitattuk a szappan kontra tusfürdő kérdést, elkezdtem könyv véleményt írni, amit idén mindenképp szeretnék folytatni, csak annyi könyvet olvasok mostanában, hogy nem tudom mi érdekelne benneteket, úgyhogy erről valószínű szavazás fog dönteni.

Október:
Bekerültem a SAKK sminkversenybe, aminek nagyon örültem, a témák szuperek voltak, a lányok egyaránt, de sajnos a 2.fordulóban kiestem. Ezen kívül bemutattam még a hajápolási rutinom is, mivel sokan kértétek, illetve nyertem még egy nyereményjátékon, aminek szintén borzasztóan örültem.

November:
Ebben a hónapban bemutattam a méltán híres Max Factor Lipfinity Lip colort, utóhalloweeneztünk kicsit, megalakult a Frieda nevű időszakos sminksorozat. Hónap végére azonban mélypontot vettem, és besokalltam a blogolástól, komolyan fontolóra vettem, hogy megszűntetem a blogot, de nem így tettem, aminek nagyon örülö.

December:
Ebben a hónapban az idő és a kedv hiányában csak két nyúlfarknyi poszt volt, ezekből is ami értékelhető az a Bécsi beszámolós és haulos poszt volt.



Mik történtek még?
- Jelentkeztem a Mineral Beauty versenyére
- Meghívott zsűritag voltam a Project Prettyben
- Megkeresett a Tattoforaweek.com
- Év vége felé pedig a Max Factor is megkeresett, és küldött egy kis meglepetést
- Megkaptam életem első MAC termékét
- Sokat fejlődött az írási és fotózási technikám, valamennyit remélem a sminkelési is.

Fogadalmak 2013-ra
Nem nagyon szoktam megfogadni semmit, mert általában minden csoda 3 napig tart csupán, de most a bloggal kapcsolatban lesz egy-két megfogadni való.
- Folytatom, és a saját bőrömön fogom bemutatni a fitt friday posztokban leírt dolgokat
- Megtanulok bánni a tükörreflexes fényképezővel. Eddig kompakttal fényképeztem, abból kihoztam a maximumot, amit lehetett, de mivel van tükörreflexes gépünk is, gondoltam megtanulok bánni vele, hogy a képek minőségibbek legyenek.
- Kicsit intellektuálisabb vonalra is terelem a témát, főleg könyv és filmajánlókkal
- Megtanulom jobban beosztani az időm, úgy gondoltam, hogy hétfőn megírom az egész hétre a posztokat, így csak egy napot szánok rá az életemből, mégis lesznek posztok
- Bevezetem az újdonságok rovatot, de mivel a csapból is ez folyik, én tömbösítve fogom bemutatni havonta a dolgokat, amik ránk várnak, ezzel összegezve, illetve ti sem fogtok megcsömörleni tőle.
- Nem fogok minden hónapban, újabb rovatokat bevezetni ami aztán tiszavirág életű, ez jellemző volt a tavalyi évre.
- Domain: A blogban változás fog bekövetkezni ennek pedig két kimenetele lehet. Tervezzük a baráti körben egy komplex vélemény blog írását, ez megvalósulni látszik. Ezért két felé mehet majd a blog, vagy kiegészül ezzel a másik bloggal, vagy beolvasztom a másik blogba, ez erősen függ attól, hogy megvalósul-e egyáltalán.
- Megfogadom továbbá, hogy kevesebbet járok drogériákba, és költöm a pénzem olyan dolgokra, amik nem is kellenek, és inkább irányulok most már a high endebb kozmetikumok felé.

A Blog számokban:
- 403 rendszeres olvasó
- 117 823 oldalmegjelenítés
- 247 komment
- Legnézettebb poszt: Love list 


Körülbelül ennyi lenne. Mindenkinek sikerekben gazdag évet kívánok, és azt, hogy megvalósítsátok azokat a dolgokat, amiket szeretnétek! :).

This entry was posted on 2013. január 14., hétfő and is filed under . You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0. You can leave a response.

Leave a Reply

Többiek