Max Factor - Lipfinity Lip Colour - TESZT


A Glamour napokon vadásztam le ezt a kis szépséget. Először, üvegcsében nem igazán nyűgöztek le a színek, aztán egy alkalommal, amikor a barátnőm vásárolt, én addig bementem a DM-be, és nyugisan végigswatcholtam az összeset. Több szép is volt (annak ellenére, hogy a hazai kínálat nem teljes) de volt egy, amit teljesen magaménak éreztem. Aztán elraktározva magamban a gondolatot, hazafele próbáltam ledörzsölni a 4-5 rúzscsíkot a kezemről, és nem sikerült. Próbáltam vízzel, meg se mozdult. Olyan nehezen adta meg magát, hogy éreztem, ez egy olyan valami, ami minden nőnek elengedhetetlen kellék.



1. Csomagolás:
Photobucket
Egy fényes, szép kis papírdobozban kapjuk, aminek elején kis ablak van, látjuk a színt, a tetején az árnyalat neve, oldalán pedig az összetevők. Sikerült minden infót rázsúfolni, ami nagy plusz, illetve a fényes dobozka is minőség érzetet ad a vásárlónak. Viszont ha már kivesszük belőle a kis szépségeket, azok nem tartoznak össze, ezt kicsit sérelmezem, ezért inkább minidig a dobozában tartom, hogy egybe maradjanak. Mondjuk igaz ami igaz, magammal csak a balzsamos réteget szoktam vinni, nem igényeli a nap során a másik igazítását.
Ha kivesszük a dobozból a kicsikéket, látszik, hogy abszolút minimál a dizájn. Fekete fényes, kissé ujjlenyomat gyűjtős csomagolás, a színes rész átlátszó, így látjuk, mennyi van benne, a másik pedig telibe fekete. Elegáns, és feldobja az arany csík, rajta a márkanév mindkettőn. Mivel a dobozon minden infó megvan, ezért a termékre magára semmi nem került, ez nem is baj, megdobja megint csak ezt az eleganciát, hogy nincs tele infóval a két kis henger. Mennyiségre a rúzs 2,3 ml, a stift 1.9 g. Ez nagyon kevésnek tűnik, de mivel arányaiban kevesebbszer kell használni, mint egy normál rúzst, már nem tűnik olyan ijesztőnek.

2. Az applikátor
Photobucket
Az első képen láthatjuk teljes egészében a színt, ami ugye a 300 - Essential Pink. Nekem annyira nem pinkes, mint mondjuk bájos és visszafogott, de az essentiallal egyet értek :D.
A második képen láthatjuk az applikátort, ami teljesen hagyományos egyszerű applikátor, illetve a stiftes rész pedig egy lekerekített tetejű balzsam. Az egyszerű applikátor ellenére könnyű a felvitel, épp elég anyagot vesz fel, szépen lehet oszlatni vele. Először azt hittem, hogy hiányt fog bennem hagyni, hogy nem extra az applikátor, de igazából nem is kell. 
A harmadik képen pedig a swatch. Nem véletlen a 3 csík :).

3. Az első réteg:
Photobucket
Használata a következő: felvisszük az első réteget, majd várunk kb 1 percet. Nos, ez attól függ, hogy mennyire vastagon kenjük fel. A szájfényes kiszerelés miatt szerintem mindenki hajlamos szájfényként kenni, tehát vastagabban. Viszont úgy vettem észre, érdemesebb jó vékony rétegben kenni, egyrészt hamarabb is szárad, másrészt nem szárítja ki a szájat, és szerintem tartósabb is, ha vékony rétegben visszük fel. Úgy is teljesen pigmentált, tehát vékony rétegben is tökéletes a fedés.
Itt már száraz állapotában fotóztam le, amikor teljesen megszáradt, mielőtt felvittem rá a balzsam réteget. Kicsit száraz hatású, mert a rúzsoktól megszoktuk már, hogy van egy minimális vizes fénye mindnek, mivel krémesek. Eleinte furcsa volt, hogy ennél nincs, de csak önmagában nincs.


4. Második réteg
Photobucket
A stiftes részt is nagyon könnyű felvinni, nem egy ragacsos nehéz balzsam, nagyon jól ki lett ez találva kérem, mert abszolút kellemes viselet. Illata sincs amúgy egyik rétegnek sem, ezt is értékelem. Az ajakápolós részből is érdemes vékony réteget kenni, azért ez nem egy Blistex/Carmex, nem az a cél, hogy jó vastagon bekenjük és hidratáljuk vele a szánkat. Így ezzel a fénnyel pedig már abszolút úgy néz ki, mintha egy mezei rúzst használtam volna. A hidratáló réteg olyan bő egy óra alatt szívódik fel egyébként, de én nem kenegettem óránként újra, nem éreztem szükségét.

5. A tartóssági teszt:

Photobucket
Eszközöltem egy gyors tartóssági tesztet, melynek tesztalanya nyilván a rúzs színes rétege lesz, a tesztelők pedig a következők:
  • sima papírzsepi
  • víz + papírzsepkendő
  • kozmetikai kendő
  • kétfázisú sminklemosó (ami elbánik a vízálló sminkkel)
Dörzsölés papírzsepivel:
Photobucket
Az első teszten bő félpercig dörzsöltem teljes erővel a kézfejem. A rúzs meg se mozdult, nem kenődött semerre. Az előtte utána képen látszik, hogy ugyan annyi mennyiségre. Még a fényéből se nagyon vesztett. 

Víz + dörzsölés papírzsepivel:
Photobucket
A második próbán már nem csak zsepivel dörzsöltem, bőven bespricceltem vízzel is. Ez jelképezi ugye pl az ivást is. Az eredmény: Ismét meg se mozdult, nem vesztett az intenzitásából, nem darabosodott, nem történt vele semmi. A zsepi is üres volt, nem volt rajta egy folt sem. 

Kozmetikai kendő:
Photobucket
Itt, az átlagos napi sminkem lemosására is használt kozmetikai kendővel dörzsölgettem a swatchot. Az előtte -utána képek ismét beszédesek, meg se kottyant neki. Illetve, itt a kendőt is megmutatom, egy árva rúzsfolt sincs rajta. 

Kétfázisú sminklemosó:
Photobucket
A végső megmérettetés pedig a kétfázisú sminklemosó volt. Itt tettem egy keveset a vattára, majd először 3x  erősen végighúztam. Akár minimális, egy kis pöttyöt sikerült ennyi húzással eltávolítani. A következőben már egymás után 6x húztam végig a kendőt a swatchon, itt már azért jelentősebb a kár, a felét leszedte. Az utolsó képen már jjó 10-15 húzásra sikerült teljesen eltávolítani.

Konklúzió: ami olajos lemosóval is csak sokadik húzásra jön le, az azért már tudhat valamit.
Na de ez semmit sem érne, ha a gyakorlatban nem működne megfelelően, úgyhogy természetesen ilyen képekkel is tudok szolgálni.

6. Az igazi megmérettetés:
Aznap, amikor teszteltem, volt rá időm, hogy egész nap szemmel tartsam, sőt oly annyira komolyan vettem a feladatot, hogy még azt is lejegyeztem, hogy mit ettem/ittam napközben.

Photobucket
13:00: Ez volt a kiinduló pont ugyebár, itt indultam el otthonról.
Mivel nem reggeliztem még aznap, ezért beugrottam egy pékségbe egy kakaóscsigáért.
Ittam üvegből üditőt
Elintéztem a dolgom, majd nagyimhoz mentem, aki hamburgerrel várt (nesze neked norbi ápdét). Nos, a hambi nem igazán az az étel, amit kulturáltan késsel villával eszik az ember, ott bele kell harapni, és önkénytelenül is hozzá ér minden az ember szájához. Itt már pohárból is ittam, a poháron semmi nyomot nem hagyott. Az első új balzsam réteget olyan 15:00 körül tettem fel a számra, ebéd után, majd lassan indultam haza.

Photobucket
16:00: Nem sokkal a hazaérkezésem után lőttem ezt a fotót, akkor még szerencsére elég jó fényviszonyok uralkodtak. A balzsamréteg még látszik a számon, ahogy az is, hogy egyáltalán nem, vagy max minimálisan kopott a rúzs 3 óra alatt.
Olyan öt óra fele ettem egy nagy fürt szőlőt, ittam vizet pohárból és üvegből is.
Vacsira vajas pirítóst ettem.
Vacsi után kentem fel a következő balzsamréteget.

Photobucket
19:00: Immár hat órája a számon a kicsike, ettem ittam bőven, beszéltem, néha meg is tapicskoltam, hogy vajon ott van-e még a számon. Majd aztán a tükörben jött a meglepetés, hogy igen, valóban a helyén van, a nagyobb ráncoknál minimálisan megkopott, de nem csomósodott, nem történt semmi számottevő változás.
Ezek után már nem kentem több balzsam réteget a számra, mert a tesztet lezártnak tekintettem. Ittam még egy kakaót, és tévéztem.



Photobucket 
22:00: Nos, a kíváncsiság győzött, és amikor láttam az órán, hogy este tíz óra van, gondoltam csinálok egy utolsó utáni fotót. Nos itt már azért látszik, hogy elkezdett kopni, főleg az utolsó szájszéthúzós képen, viszont még mindig, kb 70%-a fellelhető volt a számon, ami kilenc óra után azért brutálisan jó teljesítmény, valljuk be :). Lemosva nem éreztem, hogy a szám balzsamért kiáltana, nem volt száraz, vagy szárazabb mint máskor. Ezt nem tudom garantálni, hogy másnál is így lenne, de nekem nem igazán hajlamos szárazságra a szám.

Összességében: 6 órán át minimum tart teljes pompájában, evés-ivás mellett, ez azt hiszem egyedülálló. 
Minőségi a csomagolása, remek a formulája, szerintem elég sokáig elég lesz, és egész szép színekben kapható (a másik szerelmszín nekem az Iced) 

Ár: 4200 Ft volt teljes áron a DM-ben. Először ez soknak tűnhet, de ha azt nézzük, hogy mennyivel kevesebbszer kell használni, simán megéri az árát.

Sokan mondják, hogy ugyan olyan mint egy sima rúzs, mert a stiftet többször át kell kenni. Nos én úgy gondolom, hogy egy átlátszó réteget 10mp alatt tükör nélkül feldob az ember, egy rúzsra azért mégiscsak oda kell figyelni. És nem áll fenn annak sem a veszélye, hogy elkenődik napközben a szánkon, és nem járunk úgy, mint Csobot Adél :D.

Nektek megvan valamelyik? Szeretitek?
Vagy szeretnétek esetleg?

This entry was posted on 2012. november 6., kedd and is filed under ,. You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0. You can leave a response.

20 Responses to “Max Factor - Lipfinity Lip Colour - TESZT ”

  1. nagyon hasznos,jó,hogy képekkel is dokumentáltad. engem meggyőzött. ha lenne rá pénzecském futnék is megvenni,mert hétvégén szülinapi partyba vagyok hivatalos. De így oda még a rúzsom fog elkísérni.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ha addig nem is, a következő Glamour napokon szerintem érdemes levadászni, mert 2100 Forintért szinte már ajándék, én még az eredeti árát sem sajnáltam volna, így visszatekintve, de annyit azért fájt volna kiadni rá, diákbüzséből nekem is :).

      Törlés
  2. Engem meggyőztél a teszttel :) Azt hiszem, esélyes a beszerzésre ez a szépség :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szerintem nagyon megéri, a kövi Glamour napokon (ha nem előbb) beszerzem az Iced-et is, tuti! :)

      Törlés
  3. Tök szép, olyasmi a színe, mint az e.l.f. szájfényem így képekről :]

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen, igen nekem is ez jutott eszebe, hogy nagyon hasonlít, talán a szájfényben több az aranycsillám, vagy nagyobb,nem tudom hogy mondani :D. De már levadásztam az is Makeuplazaból :P

      Törlés
  4. Jó színt választottál, és nagyon tetszik, hogy ilyen lelkiismeretesen tesztelted és részletesen leírtad. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm, nekem is nagyon tetszik a szín, és örülök, ha elnyerte a tetszésed a tesztelési módszer, úgy gondoltam, ki kell derítenem már mégis mennyit bír ez a tartós rúzs. Nem akarlak benneteket hirtelen ennyi teszttel letámadni, de hamarosan lesz egy hasonló szájfényes is :).

      Törlés
  5. Nagyon jó ez a szín, én rosegold-nak látom így monitoron keresztül, azt pedig nagyon szeretem! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen, jól látod, tényleg rose gold, engem is ezzel "vett meg" mert lett volna hasonló csillámmentes szín, de ezt sokkal bájosabbnak találtam. Most én is nagy Rosegold lázban égek, úgyhogy be kell szereznem egy pirosítót is :).

      Törlés
  6. Gyönyörű a színe :) mondjuk én nem szeretem ha sokáig van rajtam egy szín, de azoknak akiknek ez előny, biztosan imádni fogják :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm, én is bele vagyok szeretve ebbe a diszrkét csillogó színbe, nagyon magaménak érzem :).Mindennapokra én sem bírnám elképzelni, hogy 6-8 órákon át a számon legyen valami folyamatosan, viszont pl egy buliba/lagziba nagyon praktikus, hogy a fotókon nem kikopott rúzzsal vagy, mégsem kell egész este kenegetni. Erről a lagzisról jutott eszembe, hogy Krémmánián írta valaki, hogy az esküvőjére vette meg, és oda, ha aktuális lenne, én is csak ebben a termékben bíznék egyelőre.

      Törlés
  7. Tiz eve hasznàlom imàdattal!Csak az a baj,hogy egy két kedvenc szinem nincs màr itthon,Becsben szoktam megvenni.Vajon ott miért van kétszer annyi szin mint itthon?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen, Tőled már több helyen is olvastam, hogy nagy kedvelője vagy a rúzsnak, kicsit ez is hozzásegített, hogy megvettem :). Néztem én is a netes színskálát, és hát pont azokat nem nagyon találtam, amiket elsőre kinéztem, kicsit csalódás volt, de köszi a Bécses tippet, december elején úgy is kiutazunk, akkor majd ott lecsekkolom a kínálatot :).

      Törlés
  8. Én is imádom! Ha bulizni megyek legtöbbször a lipfinity kerül a számra:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Legutóbbi bulin már én is bevetettem, és hát felbecsülhetetlen, mikor egy koncerten nem kell félpercenként csekkolni, hogy belenyúltam-e a rúzsomba :D.

      Törlés
  9. i <3 lipfinity. Még csak 1 van,de tuti lesz több is :)

    VálaszTörlés
  10. Ma vettem egy ilyen csodaszép bordó rúzst, viszont nagyon nehéz lemosni. Nektek mivel jött le?

    VálaszTörlés

Többiek