SAKK - Versenysmink

Photobucket

Most már valószínűleg nem titok, hogy én is jelentkeztem a SAKK nevű sminkversenyre, nagyon szeretném magam kipróbálni egy versenyen, és most időm és cuccaim is engedik, hogy teljes erővel részt vehessek.


Photobucket
Nem szerettem volna nevezésnek extra túlvariált durva sminket csinálni, nem tudom miért, mindig inkább egyszerűre próbálok törekedni a kevesebb néha több alapon, mondjuk sokszor kevésnek érzem, bár itt azért próbáltam valami szépet, és kicsit extrábbat :). De ígérem, ha bejutok, kilépek a komfort zónámból :).

Photobucket
A koncepció annyi volt, hogy matt színeket mostam össze a szemhéjamon, sárgát, narancsot rózsaszínt és lilát.
Photobucket
Alulra egy csillámtust dobtam fel, hogy kicsit extrább legyen az összhatás.

Photobucket 
Illetve műszempillát, mivel a múltkori versenybe azért nem jutottam be, mert sajnos nem tudtam akkor elég szépen feltenni a műszempillát, de aztán direkt gyakoroltam a következő alkalomra :).

Szóval, bár nem nagyon szoktam ilyet kérni, és ígérem a jövőben sem fogom nagyon erre használni ezt a felületet, de nagyon szeretnék elsősorban bejutni (aztán persze nyerni is :D) ezen a versenyen. Ezért kérlek benneteket kedves olvasóim, hogy szavazzatok rám, vagy rám is a versenyen.

http://makeyourworldup.blogspot.hu/2012/10/sakk-valogatas.html?showComment=1350841343543#c345851036741609074

http://avianarahl.blogspot.hu/2012/10/sakk-valogatas.html

Ezen a két helyen tudjátok megtenni, illetve egy ember csak egyiken :).
Előre is nagyon köszönöm, ha szavaztok rám, és boldoggá tesztek azzal, ha bejutok :)

És nyugodtan mondjátok el a véleményeteket persze a sminkről is.

This entry was posted on 2012. október 21., vasárnap. You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0. You can leave a response.

5 Responses to “SAKK - Versenysmink”

  1. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
  2. Elnézést, kicsit szórakozik a netem..azt szerettem volna leírni Neked, hogy nagyon teszik a sminked, és kíváncsian várom azt, amikor kilépsz a komfort zónádból. :) A műszempilla kiváló, drukkolok Neked!!!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm, ez nagyon sokat jelent Tőled :).

      Törlés
  3. Nagyon szép!!! Ment tőlem is egy!!

    VálaszTörlés

Többiek