Megjött a nyereményem III.


Már Facebookon is említettem, hogy ismét nyertem egy nyereményjátékon, aminek nagyon örültem, mert utolsó pillanatban jelentkeztem, és nem is számítottam rá. 

Réku blogján nyertem, és ezúton is szeretném megköszönni neki, nagy örömet okozott :).


Photobucket
Ez a kép már pár nappal utána, boldog belemászást követően készült :D

1. Ebelin vaddisznósörte kefe
Photobucket
A dolog, aminek maradéktalanul a legjobban örültem. Már nagyon rég wishlistes (majd meglátjátok a wishlist posztból is :D), de magamtól sosem volt ihletem venni, mindig találtam más "fontosabbat". Viszont így probléma megoldva. Külön tetszik, hogy ilyen kis mini, mert be tudom dobni a táskámba. Eddig pedig el vagyok ragadtatva tőle, nem gubancolódik a hajam, és többen mondták már, hogy még sosem volt ilyen fényes és szép a hajam. Szóval nagy az öröm.

Catrice Absolut Eye Colour - 130 Sitting on a Volcano
Photobucket
Először nem mozgatott meg különösen, gondolván, hogy egy átlag szürke, amiből csücsül már pár a szekrényemben. De jóval több annál, egy nagyon szép barnás-szürke, taupe szín. Rádaásul a Chanel Taupe Grise tökéletes dupe-ja, ITT van róla a bizonyíték, és a MAC Knight Divine-é (ITT) bár előzőre jobban hasonlít, szerintem :). 


Photobucket
Balra: természetes fényben - jobbra vakuval. Nagyon sokféle "arca" van, kb még 30 különböző fényszögből készült fotót feltudnék tölteni :D. Imádni való őszies szín, csináltam vele már számtalan sminket az utóbbi időben, csak egyikről sem készült kép, de legközelebbre fogok fotózni is :).

Avon Jillian Dempsey szemöldökceruza - Slate
Photobucket
Ilyen profi tekerős szemöldökcerkám sem volt még azelőtt, az biztos. Kis dundi fényes csomagolás, igényes. Alján az árnyalat színe, illetve a neve is, legalsó képen pedig azt mutatom, mennyi van benne.


Photobucket
Itt egy vékonyabb, 1 rétegű vonal, illetve egy vastagabb, több rétegben. Egyébként az én ízlésemhez kicsit kemény maga a ceruza, de cserébe nem kopik, a helyén marad egész nap, a kezemről is nehezen jött le. 



Összességében nagyon hasznos dolgokat kaptam, amik mindennapi segítőimmé váltak, szóval nagyon örülök :).

This entry was posted on 2012. október 3., szerda and is filed under . You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0. You can leave a response.

One Response to “Megjött a nyereményem III.”

Többiek