Icipici V.: Életképek

Photobucket
Nagyon szeretem másoknál nézi ezeket az életképes posztokat, egy-két ember annyira jól eltalálja a képeket, olyan hangulatosak. Én mondjuk nem szoktam annyit fotózni, hogy hetente összegyűljön belőle egy adag, de bizonyos időközönként majd előrukkolok egy-egy ilyen poszttal. Ezen a képen kék hangulatom volt, a szuperkjút lovacskás puffos ujjú felsőmben, kék napszemcsivel természetesen :D.




Photobucket
A lepkegyűjtő c. könyvet olvastam egy adag nagyon finom Ritter csokival. Kb egy csík után rosszul voltam annyira tömény, úgyhogy csomó ideig kitartott az egy tábla :D.


Photobucket
Az Árkádban pont elkaptam, amikor építették a Flormar standot, aminek nagyon örültem, főleg, hogy végre nem kell bemásznom az Arénáig, vagy messzebb, ha mazsolázni akarok a cuccaik között. 

Photobucket
Ez a városközpontunk, ami megragadt valahol a 80-as években.

Photobucket
Egy lilás napi smink, amiről ez az egy kép készült. 

Photobucket
Bütyökkel (egyébként Nikinek hívják :D) pedig kirándulni voltunk.

Photobucket
Délutáni laza kávé

Photobucket
Reggeli kávé, és az elmaradhatatlan házi chocolate chip cookie. 

Photobucket
Egyik este, amikor hazaestem, Milkshake művésznő beelőzött a bejáratnál, és rohant a hűtőhöz, hogy adjak enni :D:

Photobucket
Buborékfújás, mert sose növök fel :).

Photobucket
Főiskolán, azon a ponton, amikor már halálra untam magam.

Photobucket
Bestemmel betértünk az újonnan nyitott LEGO boltba. Nagyon látványos, és csodálatos dolgok vannak (rohadt drágán :D) de kétségkívül a legófal a leglátványosabb, ahol szabadon lehet összeválogatni a saját LEGO készletünket. 

Photobucket
Az utcánk fái sárgába borultak. (Igen, Pesten lakom, és földút van, vicc...)

Photobucket
Még több sárga levél.

Photobucket
Milkshake kisasszony dörgivel üdvözölt.

Photobucket
Az ilyen apróságokat imádom.

Photobucket
Kövek

Photobucket
Annyira gyönyörű ez a gyűrű, nem lehetett ott hagyni.

Photobucket
És végül egy kisgyerekkori játékom, Fáni. Nem ám csak sima műanyag játék, funkciója is van :D. Aki kitalálja, hogy mi (sose fogtok rájönni :D) az kap egy virtuális piros pontot!

This entry was posted on 2012. október 27., szombat. You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0. You can leave a response.

11 Responses to “Icipici V.: Életképek ”

  1. Wow, a gyűrű tényleg gyönyörű! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm, nekem is nagyon tetszett, ráadásul csak 800 Ft volt :).

      Törlés
  2. Dejó képek, de ez a legos valami brutálisan jó :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Wááá az a LEGO bolt is baromira jó :D. Tudom, hogy gonosz dolog, de akkor imádnám főleg, ha nem lenne tele rohangáló kisgyerekekkel (és én rohangálhatnék :D:D:D)

      Törlés
  3. Szuper képek. a legós a legjobb!!!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nekem is nagyon tetszik az egész üzlet, van egy olyan rész is (csak azt nem tudtam lefotózni, mert mindenki ott sorakozott) ahol te magad állíthatod össze a saját LEGO emberkédet. Külön kis konténerben vannak a fejek, testek, kalapok, lábak, az is nagyon buli :D.

      Törlés
  4. nagyon hangulatos kis poszt lett, tetszenek a képek! :)

    VálaszTörlés
  5. Ilyen Fánim nekem is volt, vizioisztoly a drága :) (legalábbis az enyém az volt)
    A lovas pulcsid, ahw *.*

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igeeeeen tényleg az :D. Nem gondoltam volna h valaki kitalálja, pláne, hogy neki is volt :). Nagyon tetszik nekem is a lovas pulcsi, bár kicsit pizsisnek hat ha nem öltözöm hozzá kellően nőiesen.

      Törlés
  6. Szeretem az ilyen bejegyzéseket :) örülök, hogy te is készítettél ilyen posztot :)!

    VálaszTörlés

Többiek