FOTD- Ősz II.

Photobucket
Itt vagyok a második sminkemmel is, melyet két nagyon szuper monoval készítettem, az egyik az ajándékba kapott Catrice- 130 Sitting on a volcano, a másik pedig az Essence 35 Party all night monoja. Minkettőnek nagyon különleges színe van, és nagyon jól kombinálhatóak, már piszkozatként pihen is 1 poszt olyan mono szemhéjpúderekből, amelyeket megéri beszerezni. 



Photobucket
Ezt a sminket megint csak az ősz ihlette, erre tökéletes volt a szürkés taupe szín, illetve a barnás fényes árnyalat, amit megint egy matt bőrszínnel mostam el az éleknél.

Photobucket
A Sitting on a Volcano a mozgó szemhéjra került, a külső V-be pedig a Party all night. Nagyon szépen fénylenek együtt. Illetve most a szokásos fekete tus helyett sötétkékkel dobtam fel, ettől még különlegesebb lett, feketével túl snassz lett volna.

Photobucket
Itt pont belefújt a szél a hajamba, mert nyitott ablaknál fotóztam :D.

Terméklista:
ARC:
Catrice Perfect Resist Makeup - 010 Perfect Nude
MUA Bronzer - Shade 2 (kontúrozásra)
Essence Mineral powder blush - 03 bronzing star (almácskákra)
NYC Smooth skin loose face powder - 741A Translucent

SZEM:
Moda-I-Shine Eyebrow color - 3 (szemöldök)
UDPP Eyeshadow base
Catrice Absolut Eye Colour - 130 Sitting on a Volcano (mozgó szemhéj)
Essence Eyeshadow - 35 Party all night (mozgó szemhéj/külső V)
Sleek I Divine Monaco paletta - Bamboo (satírozásra, szemöldökcsontra)
Catrice Enter Wonderland mettalic liner - C01 Miracle Clouds
Maybelline The Falsies volum' express - Black Drama

SZÁJ:
Alverde Mademoiselle lipstick - 30 Rosé



Remélem tetszett ez a smink :). Elárulom, hogy ezzel a sminkkel jelentkeztem a Tesminked.hu Sminkversenyére.
ITT megtaláljátok a képemet, illetve a többi versenyzőjét is :)

This entry was posted on 2012. október 15., hétfő and is filed under . You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0. You can leave a response.

3 Responses to “FOTD- Ősz II.”

  1. Nagyon tetszik, én épp ma döbbentem rá, mennyire jól mennek a barnás és kék színek egymáshoz :]

    VálaszTörlés
  2. Nagyon jól sikerült ez a tusvonal!

    VálaszTörlés
  3. Nagyon szép lett! A szád színe fogott meg először *-*

    VálaszTörlés

Többiek