FOTD - Ősz I.

Photobucket
Az ősz most valahogy nagyon megihletett, imádom a színeit, narancsos barnás, fáradt zöld, gyönyörű taupe színek. Most nagyon magaménak érzem mindet, és most különösen abban a helyzetben vagyok (bár remélem nem sokáig) hogy van időm komplettebb szemsminkeket készíteni. 

Kezdjük ezzel, főleg azért, mert véleményem szerint kezdek egyre jobban ráérezni a szélek satírozására.
Photobucket
Itt már úgy ahogy meg vagyok elégedve a satírozással.

Photobucket
Készítettem hozzá ombre ajkakat is, de tökéletesen semennyire nem látszik az átmenet. Azóta csináltam másikat is, az már látványosabb lett.

Photobucket
A szememen:
az Essence 35 Party all night nevű monoja csücsül a mozgószemhéjon
A külső V-ben szintén szintén egy Essence mono, a sajnos forgalomból kivont Colour & shine család, 08 Joyride to Jupiter zöldje van.
A kettő között pedig a lila Miss Rose palettám egyik színe csücsül, de azoknak nincs neve sajnos.
A satírozó szín pedig a Sleek Monaco paletta első, Bamboo nevezetű bőrszíne volt. Először nem nagyon tudtam mit kezdeni ezzel a világos színnel, most meg már alig van belőle valamennyi, nem tudom mit fogok csinálni, ha elfogy. Nektek milyen matt bőrszínű satírozó színetek van, ami bevált?
A tusvonal a szokásos MUA Extreme felt liner volt, a spirál pedig az NYC Big Bolt Mascara volt.
Ja és még pluszban az alsó szempillatőt feldobtam az Essence Glamliner 03- stage diva csillámos tussal.

Photobucket
A számon az Eyeko Lipstatik Glossy lip pen Loudmouth árnyalata van, egy világos nude rúzzsal elvilágosítva.
Az első képen pedig a Manhattan Watershine Lipgloss 65F

Hamarosan jövök a következő sminkkel, remélem tetszett :).

This entry was posted on 2012. október 9., kedd and is filed under . You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0. You can leave a response.

18 Responses to “FOTD - Ősz I.”

  1. Nagyon jó lett a smink és cuki a pulcsid :)

    VálaszTörlés
  2. Ja az a pulcsi tényleg jó! :) Az utolsó előtti nagyon jó kép, azon különösen szép vagy. :D

    VálaszTörlés
  3. Szép lett a smink, a rúzs is nagyon tetszik!!Feliratkoztam hozzád mert tetszik a blogod!!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm, örülök, hogy elnyerte(m) a tetszésed :)

      Törlés
  4. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
  5. Én satírozó színnek az essence 22-es Blockbuster nevű szemhéjpúderét használom :)

    ui: előzőt elírtam, azért töröltem :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi a tippet, már utána is néztem, meg még találtam egy Catrice monot is, megnézem élőben mindkettőt :)

      Törlés
  6. omg,szuper ez a pulcsi <3 a sminked is klassz lett :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm :). Én is imádom, sajnos (illetve nekem nem sajnos, mert kemény 500 Ftért jutottam hozzá :D) turis, viszont nemsoká lesz róla és még pár dologról külön poszt :).

      Törlés

  7. Szép a sminked, a rúzs is remekül áll, én a pulcsidat észere sem vetem míg nem láttam a kommenteket, ez is azt igazolja, hogy tetszik a sminked :-)
    Az első kép a kedvencem.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm :). A rúzst még sosem mertem "kivinni az utcára", mindig csak itthon viselem, itthon tök jól érzem magam benne, de utcán tuti két perc után letörölném :D. Pedig az állaga is valami álom.

      Törlés
  8. Szép vagy! Nagyon tetszik a sminked ! :)

    VálaszTörlés
  9. Az eddig készült sminkjeid közül ez tetszik a legjobban.
    Nagyon szép vagy. :)
    A pulcsid pedig nagyon aranyos, olyan jóó színe van :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Jajj de aranyos vagy, köszönöm :). És annak külön örülök, hogy Ti is látjátok rajtam a fejlődést, és nem csak én érzem :).

      Törlés
  10. Nekem is ilyen pulcsim van de sajnos már nagy igy csak áll a szekrénybe :( pedig imádtam!

    VálaszTörlés

Többiek