Flormar termékek vélemény, tapasztalatok

Photobucket

Már egy ideje izgattak a Flormar dolgok, de eddig fodrászkellékesben/százasboltban nem találkoztam velük, úgyhogy az Arénában lévő standjukról válogattam. Egy rúzst szerettem volna, de annnnnnyira nagy volt a választék, hogy egyszerűen nem bírtam dönteni (ott rohangáltam a stand körül és swatcholtam de nem ment :D) Így ők jöttek velem haza, illetve még egy körömlakk, amit barátnőm kapott névnapjára, de volt olyan cukor hogy lefotózta nektek :)




Benoymások az "üzlettel" kapcsolatban:
A Flormarnak nincsenek üzletei, plázákban standokat bérelnek. Ez szerintem költséghatékony megoldás, mivel így nem épül bele a termékek árába jó csomó pénz, ami a bérleti díj lenne, illetve mivel kevesebb eladó kell egy ilyen kis standhoz mint egy nagyobb üzlethez, ez szintén nem tesz rá az árra ( Mint pl. az L.A. makeup esetében, akik azóta be is fuccsoltak az önálló üzletekkel) Ezek a standok úgy épülnek fel, hogy körben végig termékek vannak, de csak a teszterek, ha kérsz terméket a lányok adják ki. Nekem ez is tetszik, az pedig főleg plusz, hogy mindenhez van teszter, törlőkendő is, stb, így tényleg tudunk normál döntéseket hozni. Két eladó lányka van a pultban, általánosságról nem tudok beszélni, mert még csak itt (Arénában) vásároltam, de ez a két lány aranyos volt, nem mászott ránk, nem tukmált, nem promotált, amíg nem szóltunk nekik, addig hagytak csöndben válogatni (én ezt a fajta kiszolgálást szeretem a legjobban). A vásárolt árut nagyon igényes papírzacsiban adják. Tehát összevetve nekem a márka hozzáállása, megjelenése nekem nagyon pozitív. Nem tudom, ez másoknak is fontos-e de engem ezek a dolgok ösztönözni tudnak a következő vásárláshoz, vagy éppen elvenni a kedvem egy-egy márkától/üzlettől (Pl van olyan drogéria, ahova nem teszem be a lábam, mert bunkók az eladók, de a kerületi Raiffensen bankba is utálok bemenni mert az ügyintéző nő akkora paraszt, hogy azt elmondani nem tudom, ráadásul nekem kell kitölteni mindent, ami minden más banknál az ügyintéző dolga...bah, midnegy :D) 

Kezdjük akkor a pirosítóval:
Abszolút hirtelen ötlet volt, mivel rúzst nem választottam, ezért mindenképp ki akartam próbálni még valami mást is a márkától (nem szemhéjpúdert, mert abból is annyi volt, hogy ihaj :D). Pirosító mellett döntöttem, mert 1. abból sosem elég, másrészt nem volt belőle túl nagy választék, könnyebb volt választani :D

Photobucket
Ilyen kis rózsaszín kerek semmi extra csomagolásuk van. Nekem szimpi ez a pink, mert kitűnik a többi közül, és nagyon jó minőségű műanyag, nem érzem úgy, hogy szétesik a kezemben. A tetején van egy átlátszó rész, tehát ha több van is látjuk az árnyalatot, ami szintén egy jó dolog. Hátulján megtaláljuk az információkat, az árnyalat nevét, illetve, hogy a termék 14 gramm, ami baromi sok. Az utolsó képen pedig látható, hogy nem felfele, oldalra vagy ilyen módon nyílik, hanem egyszerűen levehető a teteje. Nem tudnám egyértelműen kinyilatkoztatni, hogy akkor ez most jó-e. Nem jár le magától, de ezeket a semmivel nem záródó dolgokat nem szívesen dobom be a táskámba.

Photobucket
Az enyém a P112 árnyalat, és talán ez a kép mutatja meg legjobban a színét. Hideg világos rózsaszín, ezüst mikrocsillámokkal. Pont azért döntöttem ez mellett, mert a rózsaszín arcpíreket általában meleg színnek csinálják, arany csillámokkal, és ilyenem még nem volt. Az illata egyébként nagyon kellemes púderes, de arcon nem érezhető. Az állaga inkább krémes, mint poros, és ebből adódóan egyáltalán nem porzik.


Photobucket
És ez pedig a swatch róla, ujjal húzva. El kell mondhatom, nagyon, de szerintem túlságosan pigmentált. Egy ilyen világos színnél azt várja az ember lánya, hogy...hogy is mondjam, lágy szín lesz, nem túl erős, ami építhető. Na itt nem erről van szó, annyira pigmentált, hogy a felvitelnél. nagyon kell vele vigyázni, hogy ne essek túlzásba vele. Sajnos ez pirosító esetében nálam nem annyira pozitív. 

Összességében: Nagyon szép színű és igényes csomagolású pirosítói vannak a márkának, kb 1200 Ft-ért pedig 14 gramm pirosító borzasztó baráti. Hátrány a nem túl táskabarát csomagolás, illetve, nem a rohanós reggelekre tervezték, mivel a normál mennyiség felvitele körülményes. Nem tartom must have darabnak a márkától.


Photobucket
A második, amit választottam a rúzs helyett végül is, az egy szájfény. Igazából swatcholtam szájfényből is vagy 100-at, főleg a Longwearből, mert annak tetszett a csomagolása (női logika, ééértitek :D). Zömében csillámmentes szájfények voltak, amiből elég sokkal büszkélkedhetem már. Aztán megláttam ezt, csináltam egy swatchot, és csak ámultam. De erre még visszatérünk, most lássuk a csomagolást. Tömzsi, eléggé nagy henger alakú szájfény. Tömzsiségre az Essence Stay with me szájfényeire hajaz, viszont magasságra nagyobb. Ami viszont engem is meglepett, hogy bár az üveg nem vastag, meg még nagyobb is a stay with me-nél mégis kevesebb benne a termék. Most ez nagyon kínos, de leszedtem róla azt a papírmatricát, amin rajta volt a mennyiség, de a Stay with me 4ml,  ez pedig talán 3,5 de erre nem mernék megesküdni. Nekem a csomagolás kialakítása egyébként tetszik, olyan jó kézbe venni és jó ránézni is. A felirat arany színű és nem kopó festékből van ráfestve. Azt sérelmezem mondjuk, hogy egyedül a zavaró papírmatricán volt bármi infó is, a ml-t, és a szavatossági időt legalább rányomhatták volna az üvegre. 

Photobucket
Már így üvegből elég csalogató a színe

Photobucket
Az applikátora ecsetes. Ilyen kis aranyos ecsetke, kb másfél mártásnyi elég az én számra, szeretek vele dolgozni.


Photobucket
Az L402-es árnyalatot választottam. Direkt több fényviszonyból csináltam képeket. Az elsőn látszik az, hogy telis-tele van csillámokkal, általában ha felkenem az ilyen bordós csillámok dominálnak benne. A 2. képen az látszik, ami már a boltban megfogott. Amikor felkentem a kezemre, a barátnőm azt mondta, hogy olyan, mintha körömlakk lenne. És tényleg. Nagyon magasfényű, és egy húzásra is tökéletesen fed, ilyet általában szájfénytől nemigen tapasztalok. A harmadikon pedig látszik, hogy ezüst-arany csillámok is találhatóak benne. Az állaga valahogy átmenet a vizes és a ragadós között. Nem csúszkál, ott marad ahol kell, de nem is olyan ragadós, mivel ha összenyomom az ajkaim, akkor nem ragadnak össze, hanem kellemesen csúsznak egymáson, és a hajam sem ragad bele. Az illata...nos az édes, ha beleszagolok a tégelybe kb megfájdul a fejem, de amúgy közel sem olyan erős. Olyan gyümölcsös cukorka illat, ami kellemes, de felkenve nem érződik.


Photobucket
Erről is csináltam különböző perspektívákból képet, hogy legalább egy kicsikét átjöjjön, mennyire szép kis szájfény ez. Abszolút kiütötte most az Astort a nyeregből. Egyébként azért szoktam óckodni a csillámos szájfényektől, mert nálam valahogy azok mindig elmászkálnak, és az egész fejem lassan de biztosan egy diszkógömbre kezd hasonlítani. Na nála ilyet nem tapasztaltam. Szerintem abszolút jól kivehető, hogy nagyon szép nedves hatása van, nem épp egy diszkrét szájfény, de nem is egy olyan brutál hangsúlyos. A közepesnél egy fokkal tartósabbnak mondanám, először a fénye kopik meg, aztán fokozatosan az egész eltűnik.

Összességében: Egy kellemes állagú és illatú, különleges színű szájfényt kapunk, szép kis csomagolásban. Szintén 1200 Ft volt, ami azonos a drogériás árakkal, de egyik drogériás szájfényem sem üti meg ezt a minőséget. Mennyiségre talán nem kapunk túl sokat (és mivel szép, hát hamar fogy) de ennek én a dupláját is simán kifizettem  volna ezért a szájfényért. Szóval, ha Flormar standdal találkoztok, a szájfényeket mindenképp csekkoljátok le!


És végül a körömlakk:
Barátnőmnek névnapja volt, én pedig fondorlattal mondtam neki, hogy válasszon egyet, mert ha x forint fölött vásárolunk, kapunk ajándékot, és én már nem tudok mit választani. Így magának választotta ki az ajándékát :D. Körömlakkból is kismillió féle van, repedezős, holografikus, matt, neon, pasztell, csillogó, fényes. Tényleg nagyon sokféle, kb annyit állt a lakkok előtt, mint én a rúzsok előtt :D. Végül közösen szültük meg a döntést, ez mellett a lakk mellett döntöttünk. A Supershine "család" tagja, az a különlegessége, hogy első ránézésre kékes, de más fényviszonyban már inkább lila. Nagyon szép szín, na :D. A képek semmit nem adnak vissza belőle. A csomagolás itt is csalándonként változó, de mindnek eléggé vastag üvege van, és más-más kupakjuk, a Supershine-ok ilyen kis hosszúkás kupakot kaptak. Sajnos most semmi egyéb infóval nem tudok szolgálni a lakkról, mert barátnőm épp nincs otthon, hogy kikérdezzem, de ha kérdésetek lenne, akkor megtudakolom tőle.


Photobucket
Így mutat körmön, tele van apró csillámokkal, talán az üvegen látszik jól, hogy áthajlik lilába. Én láttam élőben is, eléggé szép látvány, barátnőm űrös manikűrt csinált belőle, meg is nézhetitek itt:
http://dreamingmyrealityy.blogspot.hu/2012/07/galaxy-nails.html

Összességében: Bár magam nem használtam, de a visszajelzés alapján egy teljesen átlagos tartósságú és állagú lakkról van szó, ami különleges színekben kapható, mellette szól az igényes csomagolás, és a baráti ár (Ez azt hiszem 680 v 780 Ft volt.) Szóval szerintem annak, aki lakkozik érdemes megnézni a kínálatot.


Azt még midnenképp el kell mondanom, hogy az árakkal nagyon meg voltam elégedve, írok néhányat tájékoztató jelleggel
Rúzsok: 1000-1200
Szájfények: 1000-1200
Pirosítók:1200-1500
Négy ágyas paletták: 1200 (ezekből szemeztem párral)
Baked szemfestékek: (ezekből van mono, duo, négyes is, de drágálltam őket, bár pontos árakra már nem emlékszem)
Körömlakkok: 500-800
Szemcerkák: 600-800

Vannak púderek, alapozók, pirosító gyöngyök, több ágyas paletták, sőt még primer is, de elsőnek elégnek találtam ennyi terméket venni a márkából, kipróbálásra.

Nektek van már valami terméketek a márkától? Szeretitek? 

This entry was posted on 2012. július 12., csütörtök and is filed under ,,. You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0. You can leave a response.

9 Responses to “Flormar termékek vélemény, tapasztalatok”

  1. A szájfény nagyon szép :)
    Körömlakkom és arcpirosítóm volt, szerintem ár/érték aranyában jó termékek.

    VálaszTörlés
  2. Wow a szájfény isteni :O és szuperek a képek, nagyon jól vissza adja a csillogást! A pirosító is szép, de már annyi rózsaszínem van hogy nem szabad ránéznem, most egy barack színűt keresek :) épp a catrice akcióban van egy szuper darab, de tegnap az árkádban nem találtam majd ma megnézem máshol :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm, igyekeztem :$:D. Igen, mostmár egyfelől én is bánom, hogy ezt vettem meg, mert barackos árnyalatom nekem is nagyon kevés van, úgyhogy az lesz a kövi áldozat. Én is Catrice kifutók közt néztem egyet, meg egy bronzosítót :).

      Törlés
  3. Olyan régóta keresek flormar termékeket, de Veszprémben meg a környéken sehol nem találok :(

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Fodrászkellékesben még én sem találtam soha, csak a "hivatalos" standokon. Pedig ott elvileg még olcsóbban szokták árulni :(

      Törlés
  4. Júj nekem a szájfény tetszik meg a lakk! Nagyon szépek! :)

    VálaszTörlés
  5. Nagyon szépek! Egyébként van önálló üzletük is, legalábbis Kecskeméten :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Naa, ezt jó tudni, köszönöm az infót :). Bevallom nem néztem tüzetesen utána, csak gondoltam, hogy így van.

      Törlés

Többiek