Urban Decay Naked, a legendás paletta.

Photobucket

Az ő sztoriját már leírtam egyszer, de aki nem olvasta volna: A repülőn a katalógusban pillantottam meg, és nem is hittem a szememnek, hogy a repcsin kapható, gondoltam tuti félreértek valamit, és nem is akartam kifele menet forszírozni a dolgot, mert ha még oda sem érek, és már jó pár eurónak a seggére verek, lehet nem lesz elég a pénzem. Aztán beférkőzött a fejembe a téma, és kb folyamatosan azon kattogott az agyam, hogy hazafele csak meg kéne venni. Úgy döntöttem, ha marad annyim, megveszem. Aztán jött, az "áá úgy sem használok ilyen színeket" és hasonló lemondató  mondatok. Akkor egy kicsit eltemettem a dolgot, de aztán az utolsó éjszaka már azt is álmodtam, hogy megveszem, így éreztem, ha nem tenném, megbánnám. 
Így is lett, hazafele kértem a katalógusból (angolul, mert gondoltam, ha mégis félreértettem valamit és nem a repcsin lehet kapni, legalább ne hülye magyarnak, hanem hülye külföldinek nézzenek). De aztán azon nyomban hozták is a szépséget, és már akkor éreztem, hogy nem fogom megbánni :).


Photobucket
Így nézett ki teljesen becsomagolva: átlátszó műanyag borításban volt, ami elég masszív.
Hátulján ott vannak a színek nevei, illetve az összetevők
És végül a dobozon kívül: Bársony csomagolásban csücsült, a mini primer potion is (nagyon kis cukika :D)


Photobucket
Ő lenne az. Egyébként nem tudom, nekem az állaga elég furi, de tartja a színeket, azzal probléma nincs.


Photobucket
És az ecset, ami hozzá járt. Szintetikus szőrből készült, nagyon puha, ugyanakkor tömött. És magán az  ecseten is érezni, hogy komoly darab, mert elég nehéz.



Photobucket
És íme a paletta kinyitva. A tükrön külön védőfólia volt. A panek hosszúkásak, és kb ujjnyi szélesek. Mindegyik alatt ott található a neve is arany  betűkkel (ettől anya el volt ájulva, hogy még nevei is vannak a színeknek :D) De nekem is sokkal szimpibb így, mint pl a Sleeknél, hogy a fólián van, mert azt úgy is kidobom.

Lássuk a színeket közelebbről:
Photobucket
1. Előre került mindjárt kettő highlight szín is, A Virgin olyan fél úton van a matt és szatén között, nagyon világos, bőr azonos színű. A Sin szintén gyönyörű highlight szín egyértelműen szaténfényű. A Naked egy matt világosabb barna.
2. A Sidecar egy olyan piszkos világosbarna szaténfénnyel. A Buck szintén matt barna, a nakednél sötétebb. A Half baked nagy kedvenc, szaténfényű arany szín, gyönyörű.
3. A Smog egy olyan bézses-barnás szatén szín, nem is tudnám meghatározni pontosan. Darkhorse: sötétebb barna szintén szaténfényű szín, arany mikrocsillámpkkal. A Toasted is a szívembe lopta magát, bézses szín inkább, nagyon szép mozgó szemhéjon.
4. Az utolsó négy szín képviseli az igazán sötét színeket a palettában. A Hustle egy igazi vagány sötétbarna-szürkés fénnyel, arany mikrocsillámokkal. A Creepről nem tudom eldönteni, hogy ő már egy fekete, vagy egy nagyon sötét szürke-e, minden esetre benne van a legtöbb mikrocsillám, mégpedig ezüst. És végül a Gunmetal , ami egyértelműen szürke, és szintén tartalmaz csillámokat amik ezüstök, de a creepnél jóval kevesebbet. 


Swatchok:
Photobucket
Olyan szépek, így egyben :D. De azért mutatok közelebbiket :). (A swatchok ujjal, 1 húzással, alap nélküli bőrre kerültek)


Photobucket
1. A Virgin szinte eltűnik a bőrömön, de  ez nem a gyenge pigmentáltsága miatt van, valóban ennyire világos és bőr azonos, de szemöldök csont alatt káprázatosan mutat, majd meglátjátok :). A Sin már kicsit jobban látszik, de annak is inkább a fénye, ugyan azt tudom elmondani, mint a virginről. És a Naked mint bőrszín, itt már valóban inkább bőrszín, a panben jóval barnásabb volt. 
2. Itt kicsit megcseréltem a színeket, ezért ne haragudjatok :). A Bucknál itt látszik igazán, hogy sötétebb a nakednél. Egyébként a matt színek sem porzanak ez + pont. Half baked, a szerelem szín, a látvány magáért beszél. A Sidecar már egy hidegebb szín, de el tudom képzelni a kettőt együtt. 
3. A Smog hasonló színű mit a sidecar, csak inkább meleg tónusú. A Darkhorsehoz már elképzeltem valami bulisminket, annyira szép sötét meghatározhatatlan szín. A Toastot én előrébb raktam volna a palettában, a sidecar és smog közé mert színben ott helyezkedik el. 
4. Itt jól kivehető, hogy a Hustle egy piszkos barna szín. A Creep itt tök világosnak tűnik, még a gunmetálnál is jobban, itt sokkal inkább hajlik a szürke felé, de ujjon és szemhéjon inkább a fekete felé...dilemma :D. És a Gunmetal ami pedig egy nagyon hideg-rideg szürke ezüstös fénnyel.

Minden színről el lehet mondani, hogy nagyon jól pigmentáltak. A szaténfényűek krémes állagúak, de nem csomósodnak (Tudom, hogy kb eretnekség az összehasoníltás,de a Miss Rose szatén színei ilyen krémesek még, de azokkal ellentétben a Naked színei nem csomósodnak) Tehát mint a zárójelben írtam, nem csomósodnak a krémes színek, amivel már pár palettában találkoztam, illetve nagyon jól lehet őket összemosni, satírozni.


Abszolút elégedett vagyok vele, és egyetlen másodpercig sem bántam meg, hogy megvettem, minden Eurot megért. Bár nekem anno képernyőn keresztül nem működött a kémia vele, de remélem azért kicsit Ti is bele szerettetek :).


This entry was posted on 2012. június 9., szombat and is filed under ,. You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0. You can leave a response.

8 Responses to “Urban Decay Naked, a legendás paletta.”

  1. Igen, míg nem volt meg engem sem igazán érdekelt, de amint megláttam élőben nem tudtam ellenállni :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen, élőben annyira káprázatos, ez soha senkinél nem jön át igazán a képeken :)

      Törlés
  2. Válaszok
    1. Én azt mondom, megéri, csak ajánlani tudom :D

      Törlés
  3. Mesés, bár szerintem előbb lesz meg nekem a kistesója (MUA), mint ő maga.. :]

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Most már én is akarok rendelni magamnak egy MUA palettát, mert nagyon kíváncsi vagyok, milyen :)

      Törlés
  4. csak én nem vagyok elájulva tőle..? Lehet én vagyok ezzel csak így, de én sokallom az árát. Annyiból jó pár más terméket lehetne venni, ami ugyanúgy minőségi darab. Bár ezt nem próbáltam, így nem tudok róla véleményt alkotni, de szerintem egy olcsóbb paletta is tudhat annyit mint ez. Ettől függetlenül szép.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Amíg nem találkoztam vele élőben abszolút így voltam vele, mint te. Meg mondjuk az árban is valamelyest igazad van, drága, (12-3 ezer körül) de ha azt nézed, hogy egy négyágyas Chanel vagy Dior paletta 15-6 ezer forint, és az még minőségben sem üti meg a szintet úgy már annyira nem is. Illetve a másik oldalról ennél már jóval több olyan cuccra dobtam ki a pénzt, amit nem is használtam, nem szerettem meg, nem vált be stb. Itt azért tényleg minőségről beszélünk, a színei magában szemhéjalap nélkül is kibírnak 8 órákat, amivel azért még más termékeknél nem találkoztam (jó nyilván nem vettem még minden fajtát :D) Mondjuk ami olcsóbb kategória és kiemelkedő minőség az a Sleek, de ennyire azok sem tartósak, a matt színek pedig porzanak.Szóval persze, mindenkinek egyéni preferencia kérdése hogy mennyit szán 1-1 palettára, de én úgy érzem ezzel le is fedtem a barnás színeket, és abból nemigen fogok venni többet.

      Törlés

Többiek