Icipici III.: Vintage edition


Photobucket

Valamelyik nap kerestem a bőröndöket és sporttáskákat a szekrényben, amikor is rábukkantam anya emlékes dobozára, meg a táskás dobozára, ahová a régi táskáit rejtette. Rengeteg kincset találtam köztük, amik egyrészt ma is megállják a helyüket, másrészt pedig minőségben is nagyon jók, mert a legtöbb idősebb nálam, de még mindig jó állapotban van.


Nézzük először a táskákat:

Az abszolút kedvenc, az oversized borítéktáska

Photobucket
Teljes mértékben bőr, kb A/4-es méretnek felel meg, és van hozzá vállpánt is. Azért is különleges darab, mert anya apától kapta még 25 évvel ezelőtt egy karácsonyra. Azóta voltam már a kicsikével 1-2 helyen, nagyon jól kihasználható.

Olasz alkalmi táska
Photobucket
Őt már egy ideje elkoboztam anyától, mert mostanában olyan nehezen találni szép, egyszerű igényes alkalmi táskát. Ő pedig abszolút az. Bársony kívülről, belülről is nagyon igényes a kidolgozása, még Olaszországból kapta anyu.


"Krokodilbőr" táska Thaiföldről
Photobucket
Még nagyi hozta thaiföldről, és elvileg krokodilbőr, amit én erősen kétlek, mert inkább műanyagos a tapintása, bár lehet a lakkbevonattól az...nos, nem tudom, de feltételezem az igazi krokodilbőr táskák azért elég borsos árúak lehetnek. Na mindegy, minden esetre abszolút igényesen néz ki. Volt rajta még egy kézi fogantyú is, de az eltört, anya ezért nem is hordta. Viszont hatalmas kézügyességemmel és tehetségemmel leszedtem róla a kis fülecskét, így pedig már senki meg nem mondja, hogy valaha volt raja :D.


Brossok:
Photobucket
Mindkettő nagyon tetszik, elegáns, vintage darabok. Basic fekete pólót nagyon feldobnak.

"Cipőklipsz"
Photobucket
Mikor megtaláltam ezt a két virágot, azt hittem klipszek, de aztán láttam, hogy kicsit másabb, karmos csattjai vannak, és éreztem, hogy ezt fülbe rakni elég fájó élmény lenne. Aztán anya felvilágosított, hogy ezek levehető cipődíszek, és régen nagy divat voltak. Meg kell jegyeznem, hogy ezt most egy fekete balerinával próbáljátok elképzelni, de mivel nekem most csak ilyen mintás volt készleten, azzal mutatom meg.


Gyöngynyaklánc:
Photobucket
Klasszikus fehér gyöngy nyaklánc, nem is részletezem, ezzel az eiffel tornyos nyakival szerintem nagyon aranyos.

Fülcsik:
Photobucket
1. Nude-arany bedugós 2. Fekete basic klipsz 3. bogyós-masnis (ennek nem volt meg a bedugó része, de a leleményes bloggernek volt itthon alkatrésze)

Photobucket
1. Nagyon durván elegáns, szerintem, tuti fogom hordani 2. Már volt is rajtam, egyébként azt hittem, klipszet hordani kényelmesebb, de eléggé megnyúzta a fülem :D. 3. Ő is tuti befutó és hordom majd, mert elmegy elegánsnak de akár szaladgálós outfit mellé is.


Chaika karóra
Photobucket
Nagyon vintage és nagy kedvenc is, tuti elviszem óráshoz egy elemcserére.

Piros műbőr szett:
Photobucket
Anya menyecske ruhájához anno ők voltak a kiegészítők. Bár tőlem amúgy távol áll a piros (régen imádtam, még a szobám is piros volt, lehet attól sokalltam be) de egy farmer-fehér atléta szetthez még akár el is tudom képzelni.


És a végére lőttem nektek pár vintage-szerű képet amik nem sikerültek túl jól, de legalább próbálkoztam (értékeljétek!!!!!!!), és a képek címe lehetne akár hogyan öregedj 10 évet 10 perc alatt :D:D:D
Photobucket


Photobucket


Photobucket



Remélem tetszett ez a laza kis délutáni poszt :)

This entry was posted on 2012. május 27., vasárnap and is filed under ,. You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0. You can leave a response.

4 Responses to “Icipici III.: Vintage edition”

  1. Nagyon szuper dolgokat találtál anyudnál, nekem a táskák jönnek be legjobban, imádom a vintage hatású dolgokat! :)

    Én is a napokban írtam detto ilyen bejegyzést anyunál talált kincsekről: http://rougeandstyle.blogspot.com/2012/05/kincsek-anyutol-i.html

    VálaszTörlés
  2. Utálom, hogy az én anyukámnak semmi ilyen cucca nincs... :( :D

    VálaszTörlés
  3. Annyira sajnálom, hogy az én anyukámnak nincsenek ilyen cuccai... A brossok a kedvenceim.

    VálaszTörlés

Többiek