Szülinapos poszt


Hát hivatalosan április 15-én volt a szülinapom, viszont itt volt a család, ezért nem tudtam posztolni tegnap.
(Pluszban szombaton jöttem rá, hogy születésem napja egyben egy házi dolgozat leadásának határideje is, amit még nem, hogy el sem kezdtem akkor, de még azt sem néztem meg, hogy mikből lehet írni, úgyhogy jött a tűzoltó-jellegű házidolgozat írás szombat-vasárnap :D)



Először megmutatom milyen sminket viseltem tegnap:




Ritka tré képek készültek, és az sem segített sokat, hogy kb 3 órát aludtam.

És akkor a tortám:


Hello Kittyset akartam, már csomószor láttam, persze most nem volt (Murphy) Jó, 21 évesen már azért nem török össze lelkileg ilyenektől, de azért vettünk egy Hello Kittys gyertyát, a biztonság kedvéért :D. Egyébként mogyorókrém-torta volt, és nagyon finom :3

Lefotóztam még 1-2 sütit, a kedvenceket:
Lajcsi szelet, ami nagyon látványos, és nagyon finom, de nekem a büdös életbe nem lenne hozzá türelmem elkészíteni :D.

És Ischler, ami nem volt szép, viszont annál finomabb.

És a csudiszép virágom:

Ez pedig a kertből van :)

Az ajándékok:
Idén nem tudok különösebben mit mutatni, nincsenek ajándék halmazok, mert főleg pénzt kértem, szükségem van 1-2 dologra, amik az utóbbi időben elromlottak/eltörtek, és ezekre gyűjtök jelenleg.
Azért elkülönítettem egy kisebb összeget, és megleptem magam 1-2 dologgal, hogy azért örömködés is legyen:)

Ez lenne a csoportkép

Ezek a drogériás cuccok, később lesz poszt róluk
Maybelline The falsies volum express spirál, NYC Big bold mascara, Rimmel Vinyl Max szájfény.


Rossmanból:
Elite models paris baby EDT.


Rendeltem:
NYX Lip smacking rúzsok: Tea Rose, Strawberry milk, Ultra Pearl mania pigment: Yellow gold, NYX gloss szájfény: Apricot

Clairesből:
5 db-os piercing szett. Tudom egyébként ajánlani mindenkinek, aki hord piercinget, hogy nézze meg a Clairesben, mert ezek a több darabosak nagyon megérik az árukat, nagyon sokféle van, pl hogy csak 1 talp és több "tető", a köldökpiercingek pedig meseszépek.

LOVE nyaklánc:
Ezt a piercingek mellé vettem azért, mert volt egy akció vasárnapig, hogy ha veszel 2 dolgot, a második féláron van. Ezt mindenképp ki akartam használni. Egyébként érdemes mindig nézni a kirakatot, mert folyton  van valami jó kis akció, amit matrica formájában kiakasztanak a kirakatra.

Csináltam ilyen megapózer-fotosoppolt weheartit gyanús képet a nyakláncról :D.

Ezt pedig a barátnőmtől kaptam:
Már régóta nagyon tetszett ez a gyűrű, de sajnáltam rá kiadni ennyi pénzt, de a drága barátnőm megoldotta ezt a problémát.

Erről is csináltam képet :D

Továbbá még van 1 csomag, ami úton van felém, de abból csak kevés dolog lesz az enyém :).

This entry was posted on 2012. április 17., kedd and is filed under . You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0. You can leave a response.

11 Responses to “Szülinapos poszt”

  1. Utólag is boldog születésnapot. :)

    VálaszTörlés
  2. Boldog Szüliinapot.. ááh. milyen jó ajándékok.. főleg a nyaklánc és gyűrű *.*

    http://koromessmink.blogspot.com/

    VálaszTörlés
  3. Boldog születésnapot utólag is! :) És a mogyorókrém torta.... :DD Nekem is jó lenne majd egy :D:D

    VálaszTörlés
  4. Boldog születésnapot :)
    Nagyon szép a tortád, és a sütik is gusztusosak nagyon :P És a gyűrű meg a nyaklánc *.* Awww

    VálaszTörlés
  5. Boldog Szülinapot ! :)
    Úgy imádom az Ischlert :$de csak is az itthon elkészítettet :D A liliom és a tulipán a kedvenc virágom :$köszi az ajak pc-k tippet :) .

    VálaszTörlés
  6. Huu mennyi minden, boldog szülinapot utólag is:)))

    VálaszTörlés
  7. jajj. mind nagy szuperség! és te meg annyira szép vagy...

    VálaszTörlés
  8. Köszönöm szépen lányok, annyira kedvesek vagytok <3

    VálaszTörlés

Többiek