Random képes poszt + néhány gondolat

Mostanában el voltam tűnve, bár igazából benneteket töretlenül olvaslak, és kommentelek is a legtöbb helyen, mert tudom, hogy jól esik a visszajelzés :). Ez a poszt kicsit hosszú lesz, de azért raktam be pár képet, hogy ha valaki nagyon megunja, legalább ne érezze, hogy hiába kattintott ide :D






Komolyra fordítva a szót, ez a darabos posztolás azért történik, mert ... hát életmódot váltok épp, na. Már nagyon megelégeltem a jelenlegi rohanásból és lustaságból fakadó életvitelemet, és 1 hónapja eldöntöttem, hogy változtatok. Nagyon pozitív hatással volt rám az is, hogy a szüleim is úgy döntöttek itt az ideje változtatni, és ők is belekezdtek, így itthon sem kell félnem, hogy esetleg elcsábulok. Úgy gondoltam, hogy pár poszt erejéig leírogatom miket csinálok, meg miket eszek, miket szedek mellé (ez olyan negatívan hangzik de ne szteroidokra gondoljatok :D). Már anno elkezdtem egy külön blogot ennek szentelni, de annak tiszavirág élete volt, a két blogra sajnos nem jutott időm, és inkább emellett döntöttem, nem akartam hanyagolni. Remélem lesz rá igényetek, és tetszeni fognak majd, sajnos vagy nem sajnos elég tapasztalatom volt már különböző diétákban és fogyiszerekben, úgyhogy van mondanivaló bőven. Most kb úgy néz ki egy hetem, hogy heti 8 edzést igyekszem beiktatni, ami az eddigi 0-hoz képest nem kevés, viszont sok, illetve az evésre is oda kell figyelni, eddig ettem ami tetszett, most ez kicsit másképp van, és az is elveszi az időm, hogy most már nem útközben veszek valami gyorskaját és bekapom, hanem előző este itthon elkészítem, majd másnap elviszem. Na meg persze baromi fáradt is vagyok, és még egyáltalán nem megy az időm beosztása, úgyhogy folyton kések és kések. Ezért van az is, hogy nem nagyon csinálok extrább sminkeket, mostanában a fekete tus a legjobb barátnőm :D (erről majd csinálok 1-2 posztot)  illetve nem is nagyon vásárolgattam az utóbbi időben, mert az elején elég sok pénzt bele kell invesztálni ebbe az egészbe (futócipő, eddzőcucc (már akinek nincs, mint nekem :D) súlyzók, táplálékkiegészítők, és persze az egészséges kaja is jóval többe kerül, ennyit a hamburger adó és barátai c. étkezzünk egészségesebben álkampányról, mert még a hülye is tudja, hogy akkor minimum olcsóbban kéne adni az egészséges ételeket, nem a + 50 ftos csipsztől lesz mindenki hirtelen ápdét, de nem akarok politizálni, csak az ilyenek kiakasztanak :D)

Mostanában kb ilyen egy reggelim: 2 szelet teljes kiőrlésű kenyér (ez asszem tönköly volt), 10 dkg csirkemellsonka, 1 light medvesajt, és 1 narancs. Ez 300 kcal volt, ami reggelire egész ideális, viszont a csirkemell soniban sok a fehérje, de most nem akarlak ezzel untatni titeket :D. Amúgy ne nézzetek hülyének, de mostanában fotózom, amiket ettem, írnom kéne, de ez rohanós napokon sokkal gyorsabb, és utána úgy is ki tudom számolni a kép alapján, hogy aznap mennyit ettem. 




Anyukám szülinapja volt a héten, és ezeket a virágokat kapta, én pedig elkezdtem fotózgatni őket, aztán átváltottam simáról Fx camerára, és így olyan bájos-tavaszias képek születtek, ez épp most a hátterem telefonon.

Itt épp a munka, és egy találkozó közti röpke 2 órás szabadidőmet töltöttem az Erzsébet híd lábánál, a "pörgős" székeknél. Nagyon szépen sütött a nap, és jó volt ott olvasgatni. Mostanában elég sokat vagyok egyedül, mert a 2 legjobb barátnőm közül az egyik Miskolcon lakik, a másik pedig Belgiumban van Erasmussal, a bestem pedig írja a szakdogáját, illetve dolgozik mellette és két sulit végez, szóval viszonylag sokat vagyok egyedül, ami néha kicsit lehangol, de az esetek többségében szeretek egyedül lenni, mostanában nagyon sokat tudtam gondolkodni az életemről, és talán ha nem lennék most így az életmód váltásba sem kezdek bele.


Végül és nem utolsó sorban, bár ez nem a képhez fog tartozni, de hamarosan egy éves lesz a blog, és ez egy nagy vízválasztó, mert én még semmit nem csináltam ilyen sokáig, amit nem volt kötelező. Most érzem 1 év után azt, hogy az írásaimba jobban bele tudom tenni magamat, illetve, azt szeretném, hogy mostantól kicsit komolyabban fusson ez az egész, komolyabb kinézettel, és több gondolkodós témát bedobva a "nézd, ilyen lett ma a sminkem", és "nézd ezt vettem bejegyzéseken" kívül. (Persze ezekkel sincs bajom, és ezek is lesznek, mert hát a fő profil marad.)


Remélem tetszett ez a poszt is, és értékelni fogjátok a változásokat :)




This entry was posted on 2012. március 24., szombat and is filed under . You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0. You can leave a response.

5 Responses to “Random képes poszt + néhány gondolat”

  1. Gratua a változásokhoz,vègre valakinek eszèbe jut,hogy nekünk ,blogolvasóknak nèha tényleg tele a hócipönk a sok egyforma,,ilyen a sminkem,ezt vettem,,témàju bloggal.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm szépen, örülök, hogy tetszik az ötlet, és hogy ezt le is írtad :)

      Törlés
  2. Válaszok
    1. Köszönöm :$. Hát délelőttönként reggeli után Fittnes dvdzni szoktam, most Rubint Rékázok, este pedig futok :)

      Törlés
  3. sok sikert a megvalósításhoz! :)

    VálaszTörlés

Többiek