Pankiller project: az első kör


Az utóbbi időben jó pár cuccot elfogyasztottam, és szorgosan gyűjtögettem a kiürült dobozkákat, aztán most úgy döntöttem már megérnek egy posztot.

1. Ebelin sminklemosó kendő

A Dm saját márkás terméke. Sminklemosó kendő, aloe verával. Megmondom őszintén, nem szeretem vattával lemosni a sminket (mármint vatta ami át van itatva valamivel), mert nekem mindig kis láthatatlan méretű vattadarabkák mennek a szemembe. Másrészt sosem találtam megfelelő lemosót ami ne marná a szemem. Aztán gondoltam megpróbálom ezt, és nagyon működik. Egy átlag napi sminket 2 kendővel le tudok mosni, egy bulisat 3-mal. Nagyon szépen leszedi a tust, alapozót, igazából mindent. Kb két hónapig kitartott, pedig sokszor a kezem letörléséhez is használtam, mármint letöröltem az odakerült sminket. Az ára abszolút baráti, 600 Forint körül. 

ÚJRAVÁSÁROLNÁM? 
Igen, mindenképp, sőt veszek egy kisebb, 25 darabosat a szobámba is, hogy ne kelljen rohangálni érte.

2. Schauma hamvasító sampon

Ez szőkítés után elengedhetetlen, illetve akkor is, ha mondjuk vörös hajszíntől akarsz megszabadulni. Úgy tapasztaltam, hogy simán samponként használva annyira nem hatékony, én bevizezett hajra tettem, bemasszíroztam, majd hagytam kb 10 percig hatni, többet nem igazán kellene, mert könnyen átmehet kékbe a szőkítési project. (biztos láttatok már kék hajú néniket a buszon/közértben, na ők túlzásba vitték a használatát) Minden esetre amire vettem az hatott, igazából ezzel csak 1x mostam hajat, másodszorra mással, miután leöblítettem, mert samponként nem annyira jó.

ÚJRAVÁSÁROLNÁM?
Ha szükségszerű lesz megint, igen.

3. Nivea creme

 

Igen, ez a klasszikus nivea krém, amit láttam a nagyiknál mindig, majd anyukámnál, emlékszem gyerekként sokszor beleszaglásztam, majd el is feledtem a létezését. Aztán az első saját krémemet gólyatáborra vettem, amikor nem akartam cipelni külön mindenféle kencét, ez pedig elég multifunkcionális. Most ott tartok, hogy minden ősszel veszek egy nagy tégelyt, azt pedig tavaszig elhasználgatok száraz könyékre, kipirosodott orra, berepedt sarkakra, és a többi. Én nagyon szeretem :)

ÚJRAVÁSÁROLNÁM?
Ősszel természetesen újra fogom.

4. Playboy - Play it sexy

Imádom az illatát, tényleg olyan szexi illat, önbizalmat kölcsönöz. Egyetlen hibája, hogy nem edp.

ÚJRAVÁSÁROLNÁM?
Már vettem is egy 50ml-est. Ez 30 volt. 

5. Balea önbarnító testápoló


Önbarnítóból már jó párat kipróbáltam, több-kevesebb sikerrel. Aztán még ősszel vettem ezt, mert még nem próbáltam. Kellemesen csalódtam, ha szép türelmesen egyenletesen kened fel mindenhova, elég természetes barna színt kölcsönöz. Nekem ezekkel a barnítókkal meg az egész szolizással az egyetlen bajom a szag. De az nagyon. Otthoni barnításra szerintem ideális, bár nem tart túl sokáig a barnaság.

ÚJRAVÁSÁROLNÁM?
Jelenleg nem, ha megint önbarnítóznék, akkor lehet. 

6. Maybelline Affinitone alapozó

Mivel nemsokára lesz egy alapozós poszt, ahol őt is bemutatom, nem szeretném lelőni a poént, csak annyit mondok, hogy az állaga borzalmas, nagyon folyós. Akciósan vettem, tipikus impulzus vásárlás volt, ilyenkor az esetek többségében mellényúl az ember. 

ÚJRAVÁSÁROLNÁM? 
határozottan nem

7. Essence ballerina backstage blush soufflé

Kicsit kakukktojás termék, mert limitált volt, de mivel lesz most az állandó szortimentben krémes pirosító, és szerintem erre fog hajazni, ezért őt is belevettem a posztba. :). Meg hát azért is belevettem, mert nagyon szerettem. Cuki rózsaszín orcákat varázsolt, nem kellett belőle sok, és nagyon természetesen el lehetett oszlatni. Két hátránya van: a csomagolás csúnyán megkopott, ahogy látszik is, másrészt meg nem szeretem a belenyúlkálós termékeket annyira, de nála még ettől is el tudtam vonatkoztatni.

ÚJRAVÁSÁROLNÁM?
ahogy megjelenik az új szortiment, mindenképp

8. Essence I <3 Stage szemhéjalapozó


Ahhoz, hogy kellően objektív véleményt tudjak alkotni, el kell, hogy mondjam, nekem nem olajos a szemhéjam. Igazából ez mostanában tudatosult bennem, amikor is visszagondoltam, hogy anno a sima pőre szemhéjamra kent festék sem nagyon csíkosodott, persze pár óra múlva azért megkopott, de koránt sem olyan durván. Ezt csak azért tartottam fontosnak közölni, mert nekem ez a szemhéjalap abszolút megfelelt. Az állaga jó volt, jól kenhető, élénkítette a színeket, tartotta is őket, 8 órán át esetemben, ára is jó, tehát nem igazán tudok kivetni valót mondani. Ja de, annyit, hogy az applikátor nem ér le az aljáig, így ami az alján volt, az most már benne is marad, mert sehogy sem tudom kiimádkozni belőle.

ÚJRAVÁSÁROLNÁM?
Igen még legalább egyszer újra fogom

9. Lovely Magic pan korrektor


Ahogy a Lovely tust, ezt is piedesztálra emelték pár blogon, hát meg kell, hogy mondjam, sem ettől, sem attól nem voltam elájulva különösebben. Jól működik, nincs vele probléma, jó a fedőképessége is, esetemben már túl jó is, én a szemem alá használtam, de mivel nem olyan erősek a karikáim, ez sok volt alá, így bőrhibákra kezdtem használni, aztán itt vége is a sztorinak, mert romantikusan hamar elfogyott. Megnéztem az oldalán, 2,2 ml termék van benne, ami nem túl sok, viszont kevés. Az Essence stay all dayben, hát minimum a duplája volt, inkább ajánlanám azt, ha már választani kell

ÚJRAVÁSÁROLNÁM?
nem :)


Így végig tekintve, engem is meglepett, hogy ilyen kevésszer nyúltam mellé, bár ez elvitathatatlanul a blog-közösség érdeme, mert már meg sem veszek 1 terméket, ha arról nem olvastam véleményt. Minden esetre örülök, hogy nem dobom ki a pénzt feleslegesen nem bevált dolgokra. 

This entry was posted on 2012. február 23., csütörtök and is filed under ,,,,,. You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0. You can leave a response.

7 Responses to “Pankiller project: az első kör”

  1. Imádom az ilyen bejegyzéseket^^Play it sexy lesz a kövi parfümöm, a felélek bár egyet a meglevők közül :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nagyon szeretem én is, csak ajánlani tudom :)

      Törlés
  2. Én is nagyon szeretem az ilyen bejegyzéseket ;)

    VálaszTörlés
  3. köszi a bejegyzést :) akkor a balea önbarnító testápolóról lemondok:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én most a lefújás mellett teszem le a voksom, kiwi szolikban géppel fújnak, más helyeken emberek még nem tudom, melyik mellett döntök, kiwiben már voltam az elég jó. :)

      Törlés
  4. Örülök, hogy tetszett a bejegyzés lányok, én is szeretem az ilyen posztokat, ezért is gondoltam, hogy csinálok egyet, köszönöm mindenkinek:)

    VálaszTörlés

Többiek