Jégkirálynő FOTD


Végre, végre visszakaptam a gépem, sajnos több időbe tellett, mint számítottam, alkatrészeket kellett benne cserélni, ami meg nem volt egy olcsó mulatság, de muszáj volt, ez van :). Na de lényeg a lényeg, unalmamban csináltam egy ilyen mondjuk, hogy farsangi, extrább sminket, mert annyira megihletett a sok ügyes lány farsangi sminkje. Sajnos nem voltak extra eszközeim, most még szempilla ragasztóm is, de kihoztam a legtöbbet, a legtöbbet, amit lehetett. A témaválasztás eléggé adta magát, ebben a hideg havas időben. Fogadjátok szeretettel.

A smink alapja egy fehér pigment volt, ez került a szemöldökömre, szempillámra, highlightnak az arcomra illetve a rúzsba is beleütögettem. 

A szemhéjamra egy világoskék, illetve egy irrizáló világoslila került, ezeket összemostam, így egy meghatározhatatlan, de nagyon szép jeges szín született.


Számon az Alverde Mademosielle Rosé rúzsa, illetve fehér pigment


A tusvonal pedig kétféle tusból épül fel, a világos egy Color Trendes tus, a sötét ami nem is látszik a távolabbi képeken, pedig az adja a mélységét, essence metallic tus.

Remélem tetszett :)

This entry was posted on 2012. február 19., vasárnap and is filed under . You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0. You can leave a response.

One Response to “Jégkirálynő FOTD”

  1. Tényleg olyan mintha 1 elérhetetlen jégkirálynő lennél, de a smink tetszik:)

    VálaszTörlés

Többiek