Szilveszteri smink

Végre visszakaptam a gépem, már befotóztam jópár sminket és terméket, hogy tudjak majd posztolni, már nagyon hiányzott. Telefonról olvastalak ugyan benneteket, és posztot is lehet írni a Blogger app.-pal, de telefonról macerás lett volna. Ma viszont megmutatom, hogyan is néztem ki szilveszterkor.


Na hát így néztem ki, nem akartam túl csillivilli sminket készíteni, mivel több helyre is mentünk, így próbáltam belőni valami arany középutat, sminkben és öltözködésben is. 




A képek abszolút nem adják vissza, hogy is nézett ki a smink pontosan, a képen sima szürke füstösnek néz ki,    valójában fekete jumbo ceruza alapon a Catrice welcome to Las Vegas paletta feketéjével, illetve aranyával készült, belső szemzugba arany, külső V-ig pedig az aranycsillámos fekete került, ezeket pedig összedolgoztam. 


Szemöldökcsont alá egy aranyos színű highlightert tettem, ez így visszanézve jó döntés volt. (szemfülesek, és kevésbé szemfülesek is észrevehetik a mellkasomon, hogy mennyire nagyon le voltam égve, kicsit többet szoliztam a kelleténél :\)

És ilyen szépséges műszempillát vettem,a szempillák keresztbe x alakban mentek rajta, és apró kristályokkal voltak kirakva. Nagyon dekoratív volt, nem tudom mennyire jön ez le képek alapján.


Ti hogy néztetek ki szilveszterkor? :)


This entry was posted on 2012. január 2., hétfő and is filed under . You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0. You can leave a response.

3 Responses to “Szilveszteri smink”

Többiek