Ecsetkészletem


Na hát, ők az én kis drágáim, facebookon már bemutattam őket, de akartam kicsit használgatni az ecseteket mielőtt írok róluk érdemben. Úgy érzem, most jött el az ideje :).



Első benyomások: Az ecsettartó egy kb A/5-ös füzet méretű, műbőr és rózsaszín, már itt megfogott. Ahogy kinyitottam, az ecsetek fejét védi két réteg műanyag, plusz mindegyik ecset külön-külön is be volt csomagolva, plusz az arcra való ecsetekhez volt még fejvédő műanyag tok is járt (nem tudom van-e ennek valami különleges neve de mindegy is). Minden esetre elragadtatott, mennyire gondosan be voltak csomagolva. Az ecsetek fanyelűek, a fém részük rózsaszín, és van köztük szintetikus és kecske/póniszőr ecset is egyaránt. Szimpatikus volt, hogy feltüntették, hogy az ecset készítése egy állat életébe sem került. Egyébként a természetes szőrből készült ecsetek először nagyon büdik voltak, de aztán elszállt az illatuk.


Piszkos anyagiakat tekintve 3500 Forint körül volt a készlet maga, és még olyan durván 1500 postaköltséget fizettem, tehát mondhatni, hogy 5000 Forintba került, ami szerintem borzasztóan jutányos 20 db ecsetért cserébe.

A minősége persze lutri volt, de úgy gondoltam 5000 forint nem fog földhöz vágni, még ha rossz minőséget is kapok.


Most ebben a kis tartóban pihengetnek az ecsetek, bepakoltam már melléjük a többieket is, és lassan fürdethetem is meg őket, ahogy a képeken látom.


1. Arcra való ecsetek:
Mint ahogy említettem is, ezeknek mind van saját kis fejvédőjük is. Remélem nem bánjátok, hogy alá tettem az egyik fősulis füzetem (legalább használom valamire) mert a fehér komódon kiégtek volna a képek. Meg amúgy is olyan szépséges a füzet borítója :3

Alapozó ecset: Laposfejű/macskanyelv ecset, ki hogy hívja. Szintetikus szőrből készült, és már nagyon vágytam egy ilyenre. Mióta ezzel alapozok megkönnyítette és gyorsította a folyamatot, jobban bele épül a bőrömbe, imádom.

Alapozó ecset 2.: Duo fibre akart ő lenni, csak hát a kétféle szín nem jelent két féle szőrt ennek az ecsetnek az esetében, szintetikus az egész, és sajnos gyatrán tömött, így alapozó felviteléhez tuti alkalmatlan, még nem találtam ki, mire fogom használni (várom a javaslatokat :D). Igazából ez az ecset az egész készlet gyenge láncszeme, bár nem akarom előre lelőni a poént.

Púderecset: Szép nagy feje van, és kellően tömött, na nem annyira mint a kabukik, de abszolút használható, csak inkább kompakt púderhez, a porpúderhez is használható, csak vigyázni kell, hogy ne vegyen fel túl sok anyagot.

Pirosítóecset: Direkt mellé tettem az Essence pirosító ecsetét, hogy egyrészt lássátok mekkora az ecset nyele, és hogy a fejük is igen hasonló, annyi, hogy az Essencé kicsit kúposabb. Felváltva használom őket, mikor mihez van kedv. Itt megjegyezném, örültem volna egy ferde pirosító ecsetnek, de üsse kavics, akkor beszerzem az új Essenceset ha hiányát érzem :).

Legyező ecset: Érdekes, hogy legyező ecsetet használnak a műkörmösök is, sőt, még a festők is előszeretettel használják színátmenet készítéséhez. Sminkeléskor viszont arra való, hogy a szemünk alá hullott felesleges festéket leseperjük vele anélkül, hogy az arcunkba dolgoznánk. Ez az ecsetke is tökéletesen elvégzi a feladatát, bár nem egy must have darab a legyező ecset, de azért jó ha van :).

2. Tusecsetek
Imádok tusozni, szinte minden nap használom, így különösen örültem, amikor láttam, hogy van a csomagban ferdevégű, és klasszikus tusecset is egyaránt.

Íme a fejük közelről: Mindhárom ecset szintetikus, a barnát használom a szemöldököm megrajzolásához, a másik kettőt még nem használtam, de amúgy is terveztem zselés tust beszerezni, szóval hamarosan felavatom őket.

3. "Egyéb" ecsetek
Balról jobbra: rúzsecset, szemöldök/szempillafésű, applikátor, spirálkefe

Íme közelebbről a fejek, a rúzsecset tartókáját nem vettem le, de azért remélem látszik. Rúzsecsetre is vágytam már egy ideje, mert vannak olyan rúzsok, amiket képtelen vagyok normálisan felvinni. Az applikátorért plusz pont, mert gumis és nem szivacsos, ergo nem fog két mosás után szétmenni. A spirálkefe hajlítható, ami szupi mert egyenesen nekem sehogy nem állna kézre, bár még nem tudom valaha használni fogom-e egyáltalán.

4. Szemre való ecsetek:
Itt mondjuk érzek némi hiányosságot, van benne egy pufiecset, ez oké, meg egy mini ecset a végén, ami tökéletes mélyítővonalba, illetve alsó szempillasorhoz, de a többi csak sima laposfejű ecset. Igazából csak méretükben különböznek, nem lenne szükség ennyire, hiányolok pl egy ceruzaecsetet, "smokey eye" ecsetet, mert ezek a laposfejűek azon kívül hogy feltapogatjuk vele a festéket a helyére nem igazán funkcionálnak.

A pufiecset valami csudás-mesés, olyan szépen dolgozza össze a színeket, satíroz, mindent tud amit kell. A legnagyobb fejű ecsetet nem is nagyon használom, mert túl sok festéket vinne fel illetve inkább túl nagy területre. Az utána következő méret már korrektebb, azt mint látszik használom is.

A következő három ecset. Nem tudok nagyon mit hozzáfűzni, látszik hogy méretbeli különbségek vannak csupán, akkor annyit idetűznék, hogy ezek természetes szőrből vannak.

És végül az utolsó két mini. Őket már gyakrabban használom, a legkisebb szintetikus szőrből van, és abszolút szeretem mert mindenféle kis helyre odafér.

Összességében:
Pozitívumok:
  • az ecsetek jó minőségűek
  • kellően tömöttek
  • nem hullanak. 1-2 kiálló szál volt 1-2 ecsetben, amit simán ki tudtam húzni.
  • hamar megszáradnak mosás után
  • olcsóak ---> kiváló ár/érték arány
  • egy egész jó kezdő készletet kapunk egyben
  • utazó ecsettartó + fejvédők az ecsetekhez
Negatívumok:
  •   "duo fibre" ecset fail
  • egyhangú szemre való ecsetek
Igazából mindössze ennyi negatívumot tudok felsorolni, amit még hozzáfűznék, hogy én hiányolok egy korrektor ecsetet a készletből, de persze előre tudtam, hogy nem lesz benne, ez csak az én személyes problémám. Annyi a véleményem, hogy ez egy nagyon jó kis készlet, és kiváló alternatíva mindazok számára, akik nem profi ecseteket szeretnének, csak úgy otthoni használatra/gyakorlásra.

    This entry was posted on 2012. január 22., vasárnap and is filed under . You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0. You can leave a response.

    7 Responses to “Ecsetkészletem”

    1. Szia! Én is nem rég rendeltem meg a Coastal Scents ecsetkészletét, nekem nagyon bejön, írtam is róla, ha gondolod nézd meg. A tiéd is tetszik, rózsaszííín o.O

      VálaszTörlés
      Válaszok
      1. Megrendeltem ezt november végén, azután láttam valamior, hogy a cs-től is lehet kapni, hát kicsit kivoltam, de végül aztán nem bántam meg, benézek hozzád mindenképp, mert kíváncsi vagyok :)

        Törlés
    2. Nahát nekem is van ilyenem, csak 6db-os és 645ft-ért vettem 100ftos ban :) hol vetted ezt a készletet?

      VálaszTörlés
    3. Dejó, én még itthon nem láttam hasonlót, néhány ecsettel találkoztam az ázsia centerben de azok nagyon minik voltak. Én vaterán vettem, de az eladó szerintem ebayröl rendelte, mert ott is fellelhetdő pár dollárért. Te meg vagy elégedve a tiéddel? : )

      VálaszTörlés
    4. Ugyanilyenem van Biu..:D ecsettesók lettünk..:)))

      VálaszTörlés
    5. Én meg vagyok elégedve, szeretem nagyon kivéve talán a púderecsetet, de az le is váltottam gyorsan, a nagy lapos ecsetet és a ferde tusecsetet használom leginkább...eddig bírják a kiképzést :)

      VálaszTörlés

    Többiek