Vegyes FOTD poszt

Ezeket a sminkeket nem posztoltam eddig, mert:
  • önmagukban nem érnek egy posztot
  • nem túlzottan különlegesek
  • a képek többségén hülye fejet vágok

De most összeszedtem párat, pontosan négyet, és egy posztba sűrítve megmutatom :)



 1. Ezt a H&M palettával készítettem, karamellszín és barna kombinációja, nagyon szép őszi kis smink, semmi extra egyébként.

Nude színű rúzzsal párosítottam, mi mással :D



2. Hát ez így, visszanézve, ezzel a rúzzsal kicsit sok, de akkor nem tűnt fel, szájfény elég lett volna. Na mindegy, ez egy pink-lila smink volt, nagyon feldobta a fehér a szemzugban.


Hiába no, az Innocence rúzs sem passzol mindenhez :)

 A tusvonal sokat dobott a sminken, egyébként túl babás lett volna.


3. Barnás-lilás smink, nagyon hülye fejjel fűszerezve. Pedig ez a két szín nagyon szépen mutat együtt


 Itt például nem is kontúroztam a szemem, mert ez már így is elég hangsúlyos volt, és nude rúzzsal passzintottam


4. Barack-pink, erősebb tusvonallal



Itt, azt hiszem jól tettem, hogy egy enyhébb barackos rúzst használtam. 

5. Szájhangsúlyos smink. Itt a szememre konkrétan nem került semmi, csupán az Essences szemhéjalapozó, ami magában szinte láthatatlan, kissé csillog, az pont látszik a  képen.


 Itt a Manhattanas Matt lipcream volt a számon, ami magában is megállja a helyét, szépen kihangsúlyozza az ajkakat


Ennyi lett volna, remélem azért tetszett valamelyik :)

This entry was posted on 2011. december 2., péntek and is filed under . You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0. You can leave a response.

Leave a Reply

Többiek