L'oreal Nutri gold nappali arckrém

Már 2 hete használom/használjuk, főleg anyukám, neki sokkal szárazabb a bőre, de én is magamra kentem párszor, hogy viszonylag objektív képet tudjak kialakítani róla. (A képen a középső krémről lesz szó)

Véleményért olvass tovább


Bizonyára láttátok már a Tv-ben agyon reklámozzák a krémet, olyan szavakkal mint luxus extra és hasonlók. Nekem erről kb annyi a véleményem, hogy hogy minél silányabb valami, annál többet kell reklámozni, és fordítva. Na de nem akarok bedőlni mindenféle előítéletnek, megvettük, mer' láttuk a tévében és kíváncsiak voltunk.


Ezt írják róla:
A L’Oréal Paris legújabb arcápoló újdonsága azon nőkhöz szól, akik nem elsősorban ráncaik miatt aggódnak, hanem bőrük tápláltságának hiányát érzik. A mindennapi káros hatások, az időjárás viszontagságai megviselik bőrüket.
A Nutri-Gold nélkülözhetetlen tápanyagok pazar kombinációjának köszönhetően a bőr táplált és kisimított lesz.
Értékes tápanyagokkal gazdagított összetétel.
  • Pro-Calcium, mely segít stimulálni a sejtkohéziót.
  • Méhpempő, amely egy valódi tápláló koncentrátum (proteinek, vitaminok, lipidek). Valódi elixír a bőrnek.
  • Kényeztető olajok.
A NUTRI-GOLD bársonyos állaga elolvad a bőrön. Maximálisan kényelmes és puha érzet.
Az információkat a Krémmániáról szedtem.


Na és akkor jöjjön az én véleményem:

1. Csomagolás: Teljesen átlagos krém csomagolás, papírdobozban volt, majd kivettük a kb félkilós, vastag üveg tégelyt. 2011-ben még komolyan van létjogosultsága annak, hogy egy 50 ml-es valamit ilyen üvegben lehet kapni? Szerintem kész röhej, hogy szállítás szempontjából is baromi nehéz, meg a csomagolási költség sem lehet 2 ft, és a tégelyes dolgok nem a leghigiénikusabbak, de ez nem a krém és vagy a L'oreal hibája, valahogy minden krémgyártó szereti ezt a megoldást. A kupakja és a betűk arany színűek, tulajdonképpen egész jól mutat a polcon. Nem mintha ez szempont lenne, de azért mégis szívesebben megveszünk egy szép valamit.

2. Maga a krém:
a) Szín: Sárgás-aranyos színe van
b) Illat: nagyon finom mézes illata van, de nem az a zavaróan erős, nagyon diszkrét, és jó szaglászni.
c) Állag: Szerintem sokkal sűrűbb, mint amilyennek egy nappali krémnek lennie kellene. A nappali krémek átlagban kicsit vizesebbek, folyósabbak, hogy gyorsan beszívódjanak, aztán lehessen sminkelni és indulni.

3. Használat közben:
a) saját véleményem: Először is szögezzük le, hogy nekem kevert bőröm van, itt-ott (orcák főleg) száraz, máshol zsírosabb (T-vonal) De a száraz részek sem extraszárazak. Na amit én észrevettem, hogy elég kevés kell belőle. Csúszós állagú a krém, viszonylag jól el lehet oszlatni. Nem szívja be hamar a bőr, érzed, hogy rajta van. Azt tudom mondani, hogy kb 15 perc múlva mertem rásminkelni. Az azért nem kevés idő. Összehasonlításképp a Baleás nappali arrckémre kb 5 perc múlva rátudtam sminkelni. Az azért mégsem mindegy. Ja és ebben nincs fényvédő sem, ami azért nappali krémben nem árt. Használat után sem éreztem azt, hogy húú de táplált lett a bőröm.

b) Anya véleménye: Az ő bőre száraz, vízhiányos, nem győzi hidratálni (mondjuk esetében a kevés ivás is felelős, de nem tudom rávenni hogy igyon többet) Na, anyukám felkente, és azt tapasztalta, hogy csípi több helyen is, nem elviselhetetlenül, de azért érezte. Továbbá neki is igen nehezen szívta be a bőre a krémet, pedig neki általában beissza a bőre a krémeket másodpercek alatt. Azt mondta, ezt még a nap folyamán is érezte, azt a réteget. Furi. Emellett ő már két hete rendszeresen használja, és nem vett észre semmi változást.

Információk:
Fellelhetőség: Drogériák, hipermarketek
Kiszerelés: 50 ml
Ajánlott fogyasztói ár: 2500 Ft

Összességében: Szerintem semmi újat/jobbat/többet nem nyújt, mint bármelyik nappali arckrém, nehezen szívódik be, és az extra táplálást sem érezni, negatívum, hogy fényvédő sincs benne.

ÚJRAVÁSÁROLOM?
NEM

Nektek megvan ez a krém? Szeretitek?

This entry was posted on 2011. november 7., hétfő and is filed under ,. You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0. You can leave a response.

Leave a Reply

Többiek