DIY- Inspirációk

Karácsony közeledtével valahogy mindig megjön a kedvem hozzá, hogy kézműveskedjek. Gyűjtöttem pár ötletes cuccot, amiből talán ti is ötletet meríthettek. Remélem tetszeni fog :)

1. Akasztók/tárolók
A legtöbb lány fő gondja, hogy nincs mit felvennie, és azt a semmit nem tudja hol tárolni :). Ha abban nem is, de a kiegészítők tárolásában találtam egy-két hasznos ötletet.

Szerintem ez baromi ötletes, lényegében 3 dologból kivitelezhető és túl nagy kézügyesség sem kell hozzá

Ha kíváncsi vagy a többi DIY ötletre, akkor kattints a tovább-ra :)



Ez már nekem is eszembe jutott, sőt hasonlóképpen vannak tárolva az ékszereim, és ez a legjobb tárolási mód a nyakláncoknak, lógatva nem gubancolódnak össze, és sokkal átláthatóbb mintha valami dobozban tárolnánk...:)

Ez az előző egy másik változata, bájosabb, ám kevesebb ékszer tárolására alkalmas. (Egyébként ilyen cuki vállfákat úgy beszereznék én is :D)

Ez pedig abszolút ékszermániások figyelmébe ajánlanám, csak egy ilyen szerszámtartó falat kell venni, ami mondjuk nem túl lányos színekben kapható, de azt lefesthetük akármilyenre, utána pedig csak akasztók, horgok kellenek bele és máris van egy igen komplett tárolónk. 

2. Karácsony

Ez szeritnem egy nagyon  jó alternatíva azoknak, akiknek nincs helyük karácsonyfát állítani, már csak az a kérdés mivel rögzítjuk a fényfüzért a helyére.

Nekem tetszenek az adventi naptárak, főleg ott van funkciójuk, ahol kisgyerek is van, de szívesen csinálnék magamnak is :).

Ez szintén arra jó megoldás, ha szeretnél valami karácsonyt csempészni a szobádba, de nincs hely karácsonyfának, illetve ettől függetlenül is lehet karácsonyiasítani (ősmagyar szó :D) az ablakot.

3. Ég a gyertya, ég


Ez annnnnyira egyszerű és annyira tetszik! Sima csipkét húztak egy befőttes üvegre, a többi részt pedig befestették fehérrel. Nagyon bájos.

Régen imádtam gyertyát önteni, mindig a suliban önthettünk gyertyát a karácsonyi kézműves napokon, nagyon szerettem. Ilyen felesleges kis likőrös pohárkái pedig mindenkinek vannak, ha más nem a nagyszülőknél, és ezzel a móddal hasznossá tehetjük őket. 

Na ez is annyira borzasztóan egyszerű és ötletes, ezt egyébként ha csokival csinálod meg, akkor nagyon jó kis édességes kelyheket kapsz. 


4. Ékszerek

A klasszikus villakarkötő továbbgondolt változata

Nagyon divat mostanában ez a láncos-masnis téma, és elég borsos áron lehet hozzájuk jutni, pedig egyszerűen elő lehet állítani otthon is, szintén nem igényel hatalmas kézügyességet.

A fonott dolgok is igen népszerűek, itt a fonott karkötőt dobták fel anyacsavarokkal (?) lehet hogy simán gyöngy,csak olyan alakú, de az anyacsavar is jó alternatíva.


Nem szorosan ékszer kategória, de nekem mindig problémát okozott a szép masni készítése...eddig.

5. Otthon

Ha van egy üres falad amit teleszórnál emlékekkel, szerintem ez a legjobb módja, lévén, hogy a képek cseréletőek, és mégsem kell teletűzögetni/ragasztgatni a falat.

Bár már elmúlt halloween de ez jópofa, hogy muszáj voltam megmutatni.

Ez inkább csak ötlet, de szerintem nagyon jópofa, tuti mindenki kisírta gyerekkorában a földgömböt, aztán évek múlva ott volt, hogy kallódott a sarokban/padláson. Itt egy nagyon jó kis felhasználási illetve újrahasznosítási módja :)



Remélem hasznos volt számotokra, és sikerült ötletet meríteni ebből a kis posztból :)
Nektek melyik tetszett legjobban? :D


This entry was posted on 2011. november 28., hétfő and is filed under . You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0. You can leave a response.

One Response to “DIY- Inspirációk”

Többiek