Őszi kiegészitős zsákmány

Megmutatom milyen kiegészítőket vettem az utóbbi időben :) .
 Először is ezt a kis hajkészletet, amiben volt 2 csatt és 1 hajráf, nagyon kis cuki, az F&F gyerekosztályáról van :D.




Ilyen a masni közelről :3.

A másik ami szintén elengedhetetlen volt a túléléshez, az a fülvédő volt, iszonyat habos-babos rózsaszín, már van 1 kék, de kellet mellé ő is.

ÉKSZEREK:


Keresztes strasszos merev nyaklánc. Mint írtam merev a lánc része, ami nagyon tetszik, még sosem volt ilye fajta nyakláncom, úgyhogy azért jött velem haza.

Vastag kör alakú bedugós füli, fémszinű, kicsit antikolt beütéssel.


Pillangómániám beteljesülése <3

Hercegnős fülbevaló, hát ez valami fenomenális, nem bírtam ott hagyni :D



És ami régóta vágyam volt, egyszinű, borzasztómód puhi mentolszínű sál. Nagyon jó áron vettem, 800 Ft-ért, 4000 helyett.

Ti milyen kiegészítőket vettetek mostanában? :)

This entry was posted on 2011. október 25., kedd and is filed under ,,,,. You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0. You can leave a response.

4 Responses to “Őszi kiegészitős zsákmány”

  1. juj de nagyon helyesek a masnik. imádom a masnikat és is szeretné majd, mondjuk kockásat. Az F&F hol van?? én még nem láttam sehol vagy csak nem tünt fel soha.

    dyculin.blogspot.com

    VálaszTörlés
  2. Az F&F nálunk Mo-n a Tescon belül lehet kapni, én úgy tudom hogy minden Tescoban, tehát mondhatjuk úgy, hogy a Tesco ruhaosztálya az F&F :D.

    VálaszTörlés
  3. jaaa uh ez kellemetlen bár én is erre gondoltam.:D köszike

    VálaszTörlés

Többiek