Mai smink, avagy pigmentből tus + Havi köröm


Valami nagyon vibráló kéket akartam, amitől azért nem riadnak meg az utcán. Sajnos ma csak ilyen ergya képeket tudok mutatni, mert összesen ennyit lőttem indulás előtt.


 Egyetlen sötétkék tusom van, az a Catrices, de az túl sötét, valami igazán szépet akartam. És akkor jött az ötlet, hogy pigment és víz varázslatos kombójából majd én gyártok kék tust :D.
Ilyen nagyon szép színe van, egyébként ez a Mac fresh water nevezetű pigmentje.

Én nem ecsettel csináltam a vonalat, hanem egy hegyesebb végű applikátorral (fogalmam sincs melyik palettában lehetett, de bejön) egyszerűen bevizeztem, és egy mártással meghúztam  a vonalat, Már-már nevetségesen egyszerű (mint amilyen borzasztóak a képek :D) 

alulra lila szemceruzát tettem, a két vonal közé pedig egy kis fehéret. Mindezt azért, mert az öltözékem is ilyen színekben pompázott :D. Egyébként használtam alá szemhéjalapot, eléggé tartós volt, bírt 9 órát simán.



 És voltam ma körmösnél is, ilyen márványos lilás-rózsaszínes lett:
Viszont van benne egy kis csavar, mégpedig az, hogy a kékes szín színváltós. 

Melegben ilyen: 

nekem nagyon tetszik :D.


Ti is szoktatok szemhéjpúderből/pigmentből tust csinálni?

This entry was posted on 2011. október 12., szerda and is filed under ,,. You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0. You can leave a response.

2 Responses to “Mai smink, avagy pigmentből tus + Havi köröm”

Többiek