Mai kékes smink + outfit

Ma (szintén) nagyon a kék jegyében zajlott a nap, mind ruha és smink tekintetében, de azért próbálok különféle kék sminkeket gyártani :)




Na, hát így nézett ki a szemem közelről. Egyfajta metálos kéket használtam az egyik Lovely baked palettából, majd azt egy barnással összemostam a mélyítő vonal felett 1 kicsivel. Aztán jött a tus. Szemem sarkától a közepéig fehér szemceruzát mostam el.

Ezen olyan szépen csillog a szájfény, ami egyébként az Essence meet me holographic-ja (megtaláltam jupíí)

Na, kb így nézett ki össességében. Attól függetlenül, hogy a kék-barnától valami esti sminket várna az ember, egészen hordató nappali smink kerekedett belőle. Bár kinek mi a nappali smink :D.



Na, és akkor lássuk, mi volt ma rajtam

Felvettem először a boyfriend kardigánt, de túl fiúsnak éreztem magamon, főleg h a farmer szabása is igen fiús, úgyhogy feldobtam egy derékövvel.

Alatta pedig egy basic fekete póló volt.

az öv 

És ebbe a rövid kabátomba mentem. Imádom ezt a kabátkát <3 Évek óta nyúzom.

A sálat pedig ilyen cuki masniba kötöttem :3

Na, hát ez egy nagyon tré kép a fejemről, de akartam szemléltetni, hogy még a napszemcsim is kék :D.

A táskám, nagyon szép a mintája

És a kis nulla sarkú csizmám. Ma nem volt kedvem magasban menni, eléggé hisztis voltam amúgy is :D

Basic pufiujjú felső: F&F
Boyfriend kardigán: turi
Farmer: F&F
Táska: F&F
Öv: Mayo Chix
Farmerkabi: Hú már nem emlékszem, valami random üzlet :D
Sál: H&M
Napszemcsi: Pimkie
Csizma: kínai

Ennyi lett volna mára, remélem tetszett  :)

This entry was posted on 2011. október 10., hétfő and is filed under ,,,,,,. You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0. You can leave a response.

3 Responses to “Mai kékes smink + outfit”

Többiek