Kihívás neve: műszempilla

Hát igen kalandos volt életem első műszempilláját felhelyezni. Egy régebbi műszempillát tettem fel, egy olyan ragasztóval ami egy másik szempillához volt. Na hát ez a ragasztó totálisan alkalmatlan, márpedig holnap ki kell bírnia az estét, mert én már nem megyek sehova beszerezni 1 másikat :D. 



Először csak a szempillát akartam feltenni, próbából, de annyira tetszett, hogy applikáltam hozzá 1 bulis sminket is. 


Szemhéjalapot is használtam, majd a Maybelline krémes arany szemhéjfestékét tettem a mozgó szemhéjra, sajnos magában kevés, ezért kell alá az alap. Szemzugba fehér, majd külső v-be fekete. Ezeket gondosan összedolgoztam. Hogy eltűntessem egy kicsit a műszempilla tövét, húztam 1 vékonyabb tusvonalat. Ennyi :).


Az arcomra az új pirosítóm használtam, róla a következő posztban lesz szó.


Hát ennyi, nektek hogy megy a műszempilla felhelyezése?
Milyen ragasztót használtok?

This entry was posted on 2011. október 30., vasárnap and is filed under ,. You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0. You can leave a response.

3 Responses to “Kihívás neve: műszempilla”

  1. tetszik a smink:) és jól áll a műszempilla :)

    VálaszTörlés
  2. Jók ezek a műszempillák. Nagyon hatásosak.

    pusz
    Festy

    VálaszTörlés
  3. hehe, én is pár napja raktam fel életemben 1x műszempillát. megszenvedtem vele, na :D
    pedig videón, mikor másokat nézek, hogyan csinálják olyan könnyűnek tűnik :)

    VálaszTörlés

Többiek