Glamour napi icipici haul

 Mint mondtam, nem akartam  fél plázákat felvásárolni, célirányosan mentem, ezt  a két dolgot vettem (A DM kupont még nem váltottam be, mert nem tudtam mire használjam el :$)

Sajnálom, az órát képtelenség vakuval lefotózni, de vaku nélkül már nagyon sötét volt :$

További képek és swatchok a Tovább után. 




Na, ő lenne az én kis szépségem, már jóideje vágytam rá. Igazából nem pont rá, egy bármilyen órára, ami ilyen szilikonos. Viszont azt a kocka alakút, amit "páwa órának" hívnak itt felénk, nem akartam, mert konkrétan mindenkin azt látok, amolyan Fila táska 2.0-vá nőtte ki magát :D. Aztán egy Ice Watchra fájt a fogam, de ahogy tellt az idő egyre jobban tudatosult bennem, hogy nem akarok húszezret kiadni egy óráért, ami 1. külföldön 20$ (4-5 ezer) 2. nem fogom hordani egy idő után. Úgyhogy kinézet és ár metszetéből ez a verzió született. 

Így mutat rajtam :D. Egyébként hogy kapcsolódik ez a Glamour napokhoz? Hát úgy, hogy feltűnt, a Douglasban is árulják ezeket az órákat, és akkor beugrott, hogy oda van 20%os kupon, így még olcsóbban tudtam elhozni. (3 Douglast jártunk végig érte)

Na, hát ő olyan szorosan nem kapcsolható a Glamour napokhoz, oda nem volt kupon, de azért szerettem volna benézni, az Aréna plázában néztünk körül, és ott bukkantam rá. Nagyon elegáns a csomagolása, fekete és arany, a teteje átlátszó, nekem valamiért a Mac négyesei ugrottak be róla, bár szerintem ez nála sokkal nagyobb.

Gyönyörűszép őszies színeket tartalmaz, lehet vele nappali sminket is csinálni, de nagyon vadóc buli smik is kijön belőle.

Egy szín kb 200 Foritos érme nagyságú, talán még kicsit nagyobb is. Pluszba még ki is emelkednek, szóval elegek lesznek 1 darabig :D

És íme a swatchok, ujjal, alap nélkül 1 húzásra. Szerintem eléggé meggyőzőek. 

Ti miket zsákmányoltatok?:)

This entry was posted on 2011. október 8., szombat and is filed under ,,,. You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0. You can leave a response.

2 Responses to “Glamour napi icipici haul”

Többiek