FOTD: nem tudom mi jutott eszembe

Tényleg nem tudom, hog született meg ez a smink, ebben a kontextusban, ezekkel a színekkel. Valami színeset akartam, de extrábbat, mégis viselhetőt.





Na, hát így nézett ki a szemem közelről, az arany színű Maybelline krémes festéket használtam alapnak, aztán Dior mono, és Butterfly mono, ezeket összemostam, szemöldök alá pedig Catrice highlighter került. Ezt még kevésnek éreztem. Tussal akartam feldobni, de semmiképp sem feketével. És akkor jött az ötlet, hogy kékkel milyen jó ötlet lesz. Catrice kék csillámos wondarlendes tus volt a segítségemre, vele elég nehéz normális vonalat húzni, kihívás volt :D.

Arcomat szokásosan bronzonsítottam (ahj olyan nagyon fakónak tűnök a képeken :( )

A rúzst most kivételesen külön megmutatom, szerintem nagyon szép kis színe van, egy She rúzs, múlktor a Dm-ben ki volt pakolva a "maradék" 99 Ftos cucc, aztán meglátta ezt a színt, gondoltam ennyit megér. 
Csomagolásából adódóan (ami antitáskabarát) ennél többet nem is. A rúzs maga amúgy tetszik.


Na hát ennyi lettem volna mára, és az utsó képen látszik egyben az új hajam, de a következő posztban részletesen leírok mindent vele kapcsolatban :). 
Hogy tetszett?


This entry was posted on 2011. október 5., szerda and is filed under ,,,,,. You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0. You can leave a response.

Leave a Reply

Többiek