EOTD: tavaszi varázs


Ezt a sminket egy sminkversenyre készítettem, ahol az volt a feladat, hogy az idei év divatszíneiből kell sminket kreálni, én 3 színt választottam, sárgát, rózsazsínt és lilát, és első próbálkozásra ez lett belőle.




Szemzugba sárgát tettem, a mozgó szemhéjra középen 1 kis világosabb rózsaszínt, utána sötétebbet, a  külső v-be pedig lilát. Majd ezeket összemostam. Na most a sárga tök eltűnt a végére, a külső v is túl külső lett, szóval nem igazán jön be, de elsőre elmegy...szódával :D.



Ja, és itt látszik talán a legjobban, hogy feldobtam egy kis csillámos tussal.

Itt pedig látszik hogy milyen szépen fénylik (meg hogy mennyire rám fér 1 szemöldökszedés) Ja amúgy 2 Lovely palettával csináltam, és vizesen vittem fel a festékeket, mert úgy szebben fénylenek.

Na hát ennyi lett volna ^^



This entry was posted on 2011. október 19., szerda and is filed under ,. You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0. You can leave a response.

Leave a Reply

Többiek