Blogsalen rendelt cuccok


Az elmúlt hetekben sikerült beszereznem 1-2 dolgot blogsalek alkalmával, azokat mutatom most meg nektek. :)

Először az Essence bronzosító amiről nem csinlátam külön képet én hülye, de lényeg, hogy kb fele akkora mint ami bronzosítóim vannak, ez persze nem vesz el az értékéből, mert nagyon szép a színe, ilyen:


MUA spirál:
Ezt kíváncsiságból vettem, kíváncsi voltam, hogy teljesít, egy teljesen átlagos keféjű dologról van szó, és azt hiszem erre szokták mondani, hogy "természetes hatást lehet elérni vele". 



NATvent TURista pirosító, Dragonfly árnyalat
Na ő lenne az, akit itthon nem lehet kapni. Első benyomásom annyi lenne róla, hogy nagyon apró, a Catrice papagenahoz képest főleg. Már nincs nálam, úgyhogy nem tudtam egymás mellé rakni őket, de befogtam a két ujjam közé, hogy azért lássátok. 

A tapasztalatom az vele, hogy lényegesen jobb a Catricenél, nincs illata, kevésbé viaszos, és erősebben fog már 1 húzásra is. Nem túlzottan tartós, de krémeshez képest egész jól teljesít. 

Ilyen a színe, szerintem nagyon jó kis őszies szín, a következő posztban lesz vele smink is, mert azóta őt használom.

EyecoLipstatic ceruzába rejtett rúzs. 

Olyan mint egy jumbo szemcerka, alul tekerős, dundi, a csomagolása masszív, táskabarát abszolút. 

Ilyen élénk színe van 1 húzással is. Az állaga nagyon jó, inkább keményebb mint krémes, kellemes, és eléggé tartós, 3-4 órát simán bír. 


És ilyeny szájon. Elég élénk szín, úgyhogy sima tus mellé használom azóta :3.







This entry was posted on 2011. október 21., péntek and is filed under ,,,. You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0. You can leave a response.

One Response to “Blogsalen rendelt cuccok”

Többiek