Új rovat, Outfit

Jajj lányok én annyira de annyira röstelltem, hogy nem tudtam írni a múlt héten. Valahogy nem ment, nem volt ihlet, nagyon padlón is voltam, de most újult erővel itt vagyok és írok írok nektek. Olvasgattam a nyereményjáték keretében feltett mi tetszik és mi nem válaszokat, és többen írtátok az outfit dolgot.  Hát...büszke épp nem vagyok az alakomra, ezért is írom a másik blogot, meg nem gondolom, hogy annyira extrán öltöznék, de egye fene, ha eszembe jut, lefotózom majd az outfiteket is, na most a probléma annyi lesz, hogy mikor én elindulok, már senki nincs itthon, szóval ilyen eléggé fura szögből fotózom magam, tükörből nem jön át normálisan, próbáltam, akkor már inkább így.

Az első két szettet ma és tegnap hordtam, egyenlőre csak nagy vonalakban fotóztam, legközelebb már táska-cipő-napszemüveg dolgokat is lefotózom, ígérem :D

Lássuk



Tehát hétfőn így akartam menni, amikor is észrevettem, amit ti is mindjárt észre fogtok, hogy egy tetemes folt égtelenkedik a felsőn. Először nem vettem észre, de egyébként a kékekből nagyon nehéz kihozni a foltokat, ez sem most került rá szegényre :S.

Aztán elkezdtem kotorni a szekrényben, mert emlékeztem, hogy turiztam még olyan nyár elején egy másik kék felsőt is, csak mivel eléggé műszálas anyagú, ezért nem hordtam. Most viszont itt volt az idő :p

Kék-arany kombót akartam, ezért a nyaklánc adta magát...

...ahogy a fülbevaló is

És ez volt a sminkem hozzá.

Meglepő, hogy kék-arany?:D

Felső: Turi
Nyaklánc: H&M
Fülbevaló: nem emlékszem :S
Farmer: F&F

Ezt a szettet pedig ma viseltem:

 Egy pink-lila kombóra gondoltam, a mellény elegáns, de a csőtop szerintem a casual felé viszi.
 Imádom ezt a masnit a csőtopon :3

Ezt egy sötét farmerrel viseltem, meg amúgy egy tornacipővel ami itt nem látszik

A sminkem is lila-pink volt, de annyira nem extra, hogy külon poszt legyen róla

És ezt a nyakláncot vettem fel hozzá.

Csőtop: Zara
Mellény: Terranova
Nyaklánc: Beyu
Farmer: F&F

Hogy tetszik ez az outfit-poszt ötlet? 


This entry was posted on 2011. szeptember 13., kedd and is filed under ,,,,. You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0. You can leave a response.

One Response to “Új rovat, Outfit”

Többiek