Kreatív kivetülés

A mai napom elég improduktív volt, mert tegnap bulizni voltunk, ezért délután keltem, és semmihez sem volt kedvem, viszont ahogy pakolásztam, megtaláltam a kreatív dobozom, gondoltam megmutatom nektek, bár nem sminkes téma, remélem azért tetszeni fog :)


Már nem is emlékszem hogy jött az ötlet, hogy én márpedig sütigyurmázni szeretnék, de valahonnan határozottan jött, az biztos. Annyira emlékszem még, hogy rátaláltam a Meska nevezetű oldalra, ott láttam megannyi kis ékszert, és nagyon megtetszett, magam is készíteni akartam. Elmentünk egy kreatív boltba, a legolcsóbba ahol találtunk jó minőségű gyurmát (én Cernitet használok, a Fimo pofátlanul túl van árazva szerintem) és ha már vettünk sütigyurmát, akkor vettünk zsugorkát is (szintén itt találtunk a legolcsóbban, lehet darabra is és csomagban is venni) A szerelőpálcákat, karikákat és fülbevaló/nyaklánc/kitűző/hajcsatt alapokat pedig Vateráról rendeltem. Az olyan egyéb dolgokkal, mint sütőpapír, csillámok, strasszok már eleve rendelkeztem, azt nem kellett külön beszerezni. Ja, még gombokat vettem jó pár darabot, azt pedig röltexben. Azt hiszem ennyit elég tudni elöljáróban. 
Most lássuk, miket kreatívkodtam:



 Vattacukorcsodák
A legelső kitűző, a többin sima szerelőkarika van, lehet fülcsi is, medál is. 

Tengerész-szett:
A gomb adta az ötletet, 1 pár fülcsi és 1 kitűző

Cukorkák:

A legnagyobb hajcsatt, a többi szabadon felhasználható, a kék-fehér pedig világít is.

Rózsa:

Ő volt az első rózsám, nagyon meg voltam vele elégedve, a szélén 3 db Swarovski kő van

Fagyik:

1 medál, és 1 pár füli

Muffin-csodák:

Hát itt többféle van, masnis, virágos, szivecskés, villámos, ami szem-szájnak ingere

Beszédbuborékok:

Ők is világítanak, és csillognak is.

Vegyesfelvágott fülbevalók:

Nekem személyes kedvencem a viharfelhős :3

És végül a zsugorkák:

Zsugorkából nagyon könnyű kreatívkodni, csak rárakod valamire, amit meg szeretnél mintázni, és átrajzolod, kiszínezed, ennyi. Viszont mivel kb negyedére zsugorodik, érdemes nagyban megcsinálni. 



Ti miket szoktatok kreatívkodni?:)

This entry was posted on 2011. szeptember 4., vasárnap and is filed under . You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0. You can leave a response.

5 Responses to “Kreatív kivetülés”

  1. jaj nagyon tetszik,kedvet adtál:)

    VálaszTörlés
  2. úúú mennyi szuper dolog :$ imádom az ilyen dolgokat, és van pony is <3

    VálaszTörlés
  3. Úristen milyen szépségek! Tetszős! :)
    <3 fagyis kitűző... bár csak fele ilyen ügyes lennék! :))
    E.

    - http://e-beautyroom.blogspot.com -

    VálaszTörlés
  4. valóban nagyon helyesen én is imádok kreatvkodni bár sajna régen csináltam utoljára de ha lesz időm és kedvem akkor csinálok sütis fülbevalókat

    VálaszTörlés

Többiek