Tag-fura szokásokról

Terveztem sminkelni, de nincs erőm, meg ihletem, fáj a fejem és 40 fok van, nem mozog a levegő és még sorolhatnám a nyavajáim, úgyhogy ma TAG-gel jöttem. Több lánynál is láttam, úgyh nem jelölök forrást :P.


1. Van olyan beceneved amin csak a családod hív? 

Hajjaj ezer meg egy "ciki" becenevem van itthon, nem fedem fel mindet, de pl a nagypapám Bubikának hívott :D

2. Milyen fura szokásod/szokásaid van/vannak?
Tördelem az ujjaim, régen szerettem mindig ugyan oda ülni a buszon, a könyveimet nyúzom, de a magazinjaimat féltve őrzöm, inni csak szívószállal szoktam, enni meg csak evőeszközzel. Értsétek úgy, mindent :D Még a szendót is kés-villával eszem. (ezt egyébként csak itthon művelem azértn em akarok tök hülyének tűnni mások előtt :D )

3. Van valamilyen furcsa fóbiád?
Konkrtét fóbiám nincs, inkább irtózom attól ha mások az aurámba lépnek, főleg akiket amúgy sem akarnék. Na most akkor el lehet képzelni milyen élmény nekem mindennap bkv-val járni :D. Ja és határozottan hülye-fóbiám van, és ez már már zavaróan kiül az arcomra általában.

4. Van olyan dal amit ha egyedül vagy otthon hangosan bömböltetsz de ciki lenne mások előtt is bevállalni?
Az a ciki, hogy amikor egyedül vagyok itthon énekelem is őket :D. Amúgy magyar underground hiphopot üvöltetek ha egyedül vagyok itthon, ha más is, akkor nem, de nem azért mert cikinek tartom, hanem mert azt itthon nem bírják (talán mert értik a szövegét?:D)

5. Van valami faksznid? Valami amit nem tudsz elviselni ha mások csinálják, pedig sima hétköznapi dolog.
Ha felhajtva hagyják a wc ülőkét, (és én nem számitok rá, és amikor meg észreveszem akkor meg már késő) Ölni tudnék azért, amikor valaki kiszed 3 kiló kaját a tányérjára összetúrja és utána közli hogy nem kéri. 

6. Van valami fura szokásod ha ideges vagy?
Baromi gyorsan kezdek beszélni, de már-már olyan gyorsan, hogy az érthetetlen.

7. Az ágy melyik oldalán alszol?
Az enyém kinyithatós, úgyhogy ha egyedül vagyok, akkor adott hol :D. Ha mással/másnál akkorszemből a bal
 oldalon, de helyfüggően mindig belül (attól oylan biztonságérzetem van :3)
8. Mi volt az első plüssállatod és hogy hívták?
Egy Daisy kacsa volt. Találjátok ki, hogy hívták :D.

9. Mit rendelsz általában kávézókban?
Nem vagyok kávésznob. Tejeskávét iszom otthon, hoszsúkávét máshol, és nem túl jó bevallani de túl szarrágó vagyok ahhoz, hogy 1000 ft körüli összegeket dobjak ki 1 kávéra, vagy kávékészítményre, amikor csak üres kalória. 

10. Van olyan tipp vagy tanács amit hangoztatsz hogy fontos, de általában nem tartod be?
Tanulj, meg legyél szorgalmas, ne bulizz annyit ilyenek. Próbálom nevelni az unokahúgom, tanulva a saját hibáimból, de aztán sokszor megenyhülök mert tudom, hogy én sem voltam szent. 

11. Melyik irányba fordulsz a zuhanyzóban?
Tükörrel szembe :D. Nem vagyok exhibicionista meg önimádó, de nemtom..úgy szoktam meg :D a fallal szemben uncsi.

12. Van valami furcsa testi adottságod?
A csuklómat le tudom hajtani teljesen, nem csak 1 bizonyos szögig. Aztáán ez nem testi adottság, de tudok és szoktam nyitott szemmel aludni, bár nem direkt, aputól örököltem.

13. Mi az az étel amiről tudod hogy nem egészséges de szereted enni mert megnyugtat vagy csak simán imádod?
Csipsz, csoki és gyorskaja. Meghalok a kínaiért.

14. Van olyan szó, kifejezés vagy mondat amit gyakran használsz? 
Régen elég sokat káromkodtam (most is, de már kevesebbet), de mindig van 1-1 szó amire rákattanok és gyakran használom :D Pl megtudnak őrülni tőle, hogy folyton idegen szavakkal tűzöm tele a mondanivalóm. 

15. Miben alszol? Őszintén!
szeretek szellősen, szabadon mozogni, ezért kinyúlt pólókban, ha van barátom akkor az Ő pólójában :3.
 
+1 Hordtál olyan ruhát amiről, akkor meg voltál győződve hogy menő, de visszagondolva vérciki volt?
Visszagondolva minden vér ciki amit hordtam :D

This entry was posted on 2011. augusztus 23., kedd and is filed under . You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0. You can leave a response.

Leave a Reply

Többiek