Na visszatértem a nyaralásból, nagyon jó volt, hogy egyrészt a szüleim is ott voltak, akikkel kevés időt tudok együtt tölteni, másrészt pedig a barátaim is, tehátnem untam halálra magamat. 

Úgy tervezetem, hogy majd legalább 1-2 posztot írok biztos lesz rá időm, de nagyon hamar elcsurgott ez az 1 hét, még így sem volt időm mindenre, amit balcsin véghez akartam vinni, de elég jó nyaralást zártunk :) (barna vagyok jupiiiiiiii)

Ezeket az első nap vásároltam egy 1euro marketben,  betértünk oda nézelődni, amig anyáék vásárolgattak.


A csoportkép ^^

Első áldozat a Wet'n wild mono, ami barnás színű, mályvát ír az alján. Mavue Magic a fantázianeve. Engem megfogott ez a szín, nagyn szépen irrizál. 

Kb arany színben irrizál nagyon kis szép



Ő itt egy trio szemhéjpúder, Sabina "márkájú" (utálom ezt a nevet, ne kérdezzétek miért, sajnálom ha valakit pont így hívnak, nem akarok senki lelkébe taposni :D) Mint láthatjátok, a rózsazsinből ki van törve 1 nagyobb darab, na ez amikor megvettem még egy elég apró darab volt, ennek tudatában vettem, deannyira szép színük volt, aztán mint kiderült az csak a felső réteg volt, ami csillogott, itt már nem is látszik a fotón. Mindegy, azért nincsenek rossz színei, elég jól pigmentáltak de nem lesz a kedvencem :D.

 Ujjal húztam őket 1 rétegben az alaptalan kézfejemre.

Na és végül:

Wet'n wild szemceruza, ilyen vastagabb fajta, a hivatalos neve:  Mysterious Body Crayon, magyarul úgy volt ráirva, hogy TESTRÚD. Mi ezen sztem 1órát röhögtünk csupán :D erről valami más jut az ember eszébe először, ejj ez az aszsociáció :D.


Na, az első képen ott látható egyben, a másodiknál kitekertem, mert ez ilyen kis tekerős bigyóka ám, ennyi van benne, a harmadik kép pedig a swatch, itt kicsit kiégeti a vaku, amúgy teljesen fekete, nemlátszik ilyen világosnak. Vízvonalra nagyon jól fog, csak a mérete miatt ügyetlen vele dolgozi, alulra még oké, de felülre meg sem próbálkoztam vele. Amúgy nagyon zsíros, csúszós, de pl alapnak is el tudom képzelni, vagy füsös sminkhez. Testrúdnak semmiképp sem :D


OFF: ahogy látom pozitív fogadtatásban részesülne az életmódi-program, elkezdem írogatni a tapasztalataimat, jövő hét valamely napján be is indítom szerintem, azt pedig még kitalálom, hogy ide fogom-e posztolgatni, vagy 1 külön blogba :).

This entry was posted on 2011. augusztus 8., hétfő and is filed under ,. You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0. You can leave a response.

One Response to “ ”

  1. Nagyon kemény az a "testrúd" =) Sajnos, én is a perverz fajtából származom... =))) Úgyhogy ha egy órát nem is, de elég jót derültem rajta! Nagyon komoly!
    Várjuk a sminkeket az új termékekkel ;)

    VálaszTörlés

Többiek