Mini Haul

Ma drága barátnőmmel találkoztam, és mivel már rég volt ilyen, úgy éreztem vásárolgatnom kell 1 kicsit :D.


Az első dolog, amiről kicsivel bővebben szeretnék írni, az az Aknesol ecsetelő

Nos, így néz ki, ilyen kis farmer mintás dobozban van. 60 ml, 1000-1200 Forint közt van, ez eltérő lehet. Fellelhetőségei: gyógyszertárak, és drogérikák (DM) --> 3 hónapig hiánycikk volt, kb megőrültem addig :D Most már újra kapható, de a Dm-ben pl még nem láttam, célszerű egyenlőre gyógyszertárban keresni.
16 éves korom óta használom ezt a mondhatni csodaszert, nálam nagyon bevált. Tudni kell, hogy én tipikusan az a fajta tini voltam, akinek nagyon megviselt és csúf bőre volt, tele piros nagy pattanásokkal. Nagyon szégyelltem magam miatta, ha nem volt muszáj utcára sem akartam menni. Pedig az ég világon mindent megtettem ellenük, a fellelhető összes drogériás arclemosót kipróbáltam, tonikokat, pattanástalanító krémeket, mindent. Csak a pénzem fogyott, a pattanásaim nem. 
Aztán anya elvitt kozmetikushoz (nagyon féltem először) de a kozmetikus lány is kb megijedt, mert nem volt elég, hogy a bőröm is rusnya, még nyomkodtam is magam, amitől csak rosszabb lett a helyzet. A kozmetikus szép lassan helyrerakta az arcom, de mondta a csajszi, hogy kellene azért valami patikai szer is, hogy rendbe tegye a bőröm. Mi elmentünk a patikába, és ezt ajánlották. Na azóta csak őt használom.
Tapasztalat: az illata kellemes. Attól függetlenül, hogy elég sok alkoholt tartalmaz egyáltalán nem érzem azt, mint amikor toniccal kezelem az arcom, hogy húzódna például. Eleinte, kb 1 évig napi 2x használtam, aztán már csak napi 1x, manapság már csak 2-3 naponta.
Használata: hasonlóan a tonichoz, megnedvesítek vele 1 vattakorongot, aztán lekenem vele a már megtisztított arcom. Ami még nagyon fontos, hogy ha kevert bőrtípusba tartozol, akkor célszerűbb csak  a T-vonalra kenni. (Amúgy papíron ecsetelő, elvileg elég lenne a pattanásokra, de én inkább az egész T-vonalra felviszem, szerintem hatásosabb így.

Balea young Soft&care arckrém:

A doboza, azt írja vitamin koktéllal, és normál bőrre

ilyen a tégelye

Ez pedig maga a krém, első blikkre azt tudom mondani, hogy kicsit sűrűbb állagú, és kellemes az illata, nem tolakodó.

H&M nesszeszer

Mickey egeres, és ilyen melegítő-anyagból van, a színei pedig neon színek. Tolltartó alakú. Kell ennél több?:D

Igen kell, mert a zippzárja is ilyen jópofa :3

L.A colors 5 ágyas paletta, Lollipopp
 
Volt a múltkori vásárlásból egy 50%-os kuponom, hát el kellett vásárolni, ezért a palettáért pedig már régen fáj a szívem. Ezen a képen vakuval

Itt pedig vaku nélkül, hogy lássátok milyen szépen csillog.

 Ezek pedig a swatchok, kicsit csalóka így vakuval, de természetes fény már nincs, úgy nem látszottak a színek. A swatchokat alap nélkül, ujjal vittem fel 1 rétegben.


This entry was posted on 2011. augusztus 28., vasárnap and is filed under ,,,,,. You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0. You can leave a response.

One Response to “Mini Haul”

Többiek