FOTD (020) walk like a peacock


Már régebben is elkészítettem ezt a sminket, akkor viszont nem fotóztam le valamiért, amit azóta is bánok. Ez a smink kicsit eltér attól, több fehéret hasznátlam az összemosásnál, de így is nagyon tetszik az eredmény. 

További képek és terméklista a Tovább után :D





Nem tudtam túl sok képet csinálni, mert épp mentünk tűzhelyet shoppingolni, és siettettek. Na meg ez a kevés kép sem túl címlapgyanús, de szerintem a színek átjönnek rajta.




Hogyan készült?


Arc: lealapoztam (Essence Clear and matte)
korrektoroztam (Essence Stay all day korrektor),
egy világosabb bronzosítóval formáztam az arcom, (Essence Sun Club bronzing powder)
fölötte highlightoltam (Essence Shimmer powder)
majd púderrel fixáltam. (NYC smooth skin)
Szemek: Szempillaspiráloztam (Essence Black Mania)
Majd az L.A colors Ocean Breeze paletta színeivel dolgoztam.
a belső szemzugba fehéret tettem
a mozgó szemhéj belső részébe a tengerzöldet
a külső V-be pedig lilát.
Majd a színeket fehérrel mostam össze, így kicsit fényes hatása lett.
Ajak: Avonos ajakápoló, mert eléggé szárazak voltak az ajkaim.





This entry was posted on 2011. augusztus 14., vasárnap and is filed under . You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0. You can leave a response.

Leave a Reply

Többiek