FOTD: pink-nude soft cut crease

Valami pink felsővel is akartam társítani, de az mind mosásban volt, na mindegy, ez volt a mai sminkem. Ma már mentem dolgozni (mert eddig beteg voltam :( ) oda meg nem szoktam illetve szeretek erősen sminkelni, szóval inkább az ilyen nude szín felé húzok. Most ezt megbolonditottam egy kis pinkkel a Lollipop palettából. 

Ez lett a végeredmény.

Több kép a tovább után
Nagyon szépen össze tudtam mosni a két színt, büszke vagyok magamra :D Ezért hát fel is dobtam 1 tusvonallal, ami vékony volt, viszont hosszú.



És talán ezen a képen látszik a legjobban, hogy a tus "farkincája" alá tettem 1 diszkrét fehér csíkot, ez mégjobban kiemelte a tusvonalat. A vízvonalra is fehér szemcerka került.

Arc: Essence Stay all day alapozó, NYC púder, Essence Sun club bronzosító (sötétebbik)

Szem: Catrice szemhéjalap, L.A colors 10 ágyas paletta Mineral spa (nude szín), L.A. colors 5 ágyas paletta, Lollipop (pink szín), Essence tus, Essence smokey eyes spirál.

Száj: Miss Sporty rúzs, 09 innocence

This entry was posted on 2011. augusztus 31., szerda and is filed under ,,,. You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0. You can leave a response.

3 Responses to “FOTD: pink-nude soft cut crease”

  1. nagyon tetszik , jól áll a tusvonal !:)

    VálaszTörlés
  2. Nagyon szép a tusvonalad.:) Én is szoktam fehéret használni. A színek is tetszenek, szépen összedolgoztad. Jó kis smink lett.:)
    (Andi)

    VálaszTörlés
  3. Szép lett!:) A rúzsnak nagyon szép színe van, jól áll:)

    VálaszTörlés

Többiek