Essence leárazott termékek haul II. Budapest

Megvan a második 

További képekért, és tuti lelőhelytippért Katt. a továbbra.

Na, az előző posztban leírtam miket szerettem volna még zsákmányolni, és örömmel jeneltem hogy minden megvan!!!

Budapesti lánykáknak pedig egy jó tipp: ha van még valami, amit nem tudtatok beszerezni de nagyon szeretnétek, a Keleti Pu.nál lévő, illetve az Aréna Plázában lévő Rossmannokban szinte minden dugig volt még, bőven voltak leárazott cuccok, és az se riasszon meg, hogy ha még nincsenek kiirva, hogy le vannak árazva, mert a gépben már a 300-as ár van. 


Na szóval megvettem mindkét-féle bronzosítót, az már annyira kellett, hogy még, mert egyetlen bronzosítóm volt, az avonos golyós, de a kis golyók mindig beleékelődtek a pirosító ecsetbe, már halálra idegesített :D.


Ő a világosabb bőrre való, benne van egy ilyen lágy rózsaszínes rész, és a barnás is világosabb. Ezt majd ősszel használom. 


 Ő pedig a sötétebb, többféle színből épül fel, egészen sötéttől az egészen világosig. Lágy csillogása van, nem zavaró, összekeverve pedig egy kellemes középbarna finisht kapunk.


A Black mania spirál, lefotóztam a keféjét, ha valaki még gondolkodna a megvételén. Ilyen Egyszerűbb keféje  van, nem gumis, inkább nylonos.

 Gondolkodam, hogy lehet zsákmányolnom kellett volna mégegyet, de igazából tökfelesleges, mert ősszel jönnek az újak, azokat is be fogom szerezni, 6 pirosító ecsetre pedig igazán nincs szükségem :D. Ráadásul az a véleményem, hogy oké, nem rossz kis ecset, de elég puhi, nincs tartása, van nála jobb is.
Azért elhoztam egyet pótba.

 És végül az alapozó, ami már nem is tudom, hogy be volt-e tervezve, de mivel nincs negatív tapasztalatom az Essence alapozókkal, gondoltam 300-ért bepróbálom :D.
Aki netán félne, hogy neki ez túl sötét szín, ne féljen, egyáltalán nem olyan színű, mint a matricán, sokkal világosabb, én sem vagyok valami hű de barna, de arcon még kb kicsit világosabb is mint a bőröm. 

Nektek már sikerült mindent beszerezni? :)

This entry was posted on 2011. augusztus 11., csütörtök and is filed under ,. You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0. You can leave a response.

One Response to “Essence leárazott termékek haul II. Budapest”

  1. Jó kis cuccok :) Én a pirosítóecsetet ezért nem vettem meg, amit írtál...nem rossz, de sztm van jobb is, meg úgyis jön az új. :)

    VálaszTörlés

Többiek