Sleek I-Divine Monaco paletta

Ma megjött a kis palettám, már annyira vártam :3


 Ilyen kis dobozban volt, gondosan becsomagolva, bubis fólia meg minden, nem eshetett semmi baja.

Ez a csomagolása, nagyon tetszik, tuti megtartom


Maga a paletta. Amúgy tényleg kisebb sokkal, mint ahogy az ember gondolná :D Én is nagyobbra számítottam. Viszont így könnyebb szállítani. 


És itt vannak a színek  még a fóliával...


...és itt már fólia nélkül. Gyönyörűek.
Egyaránt vannak benne matt és fényes színek, a felső sorban csak a bronz fényes, a többi matt, az alsó sorban pedig az első kettő és az utolsó matt, 3-5. pedig fényes. 


És akkor ami sokakat érdekel: a swatchok


 Felső sor:

bamboo, aquamarine, midnight garden, sunset washed ashore, magenta  madness


summer breeze, sand walker, kiwi zest, lotus flower, humming bird, moors treasure

Vélemény: Nem tudnék egyértelműen kedvenc színt választani belőle, a fényesekbe beleszerettem, olyan szép szatén fényük van, a mattok pedig pont olyanok amilyen színeim még nem nagyon vannak. A színek egyébként nagyon pigmentáltak. Gyenge pontja talán a palettának, hogy a két világoskék nagyon hasonló, szemen szerintem nem lesz különbség, továbbá hogy a két világosabb szín nem olyan erős így alap nélkül, de lehet majd alappal jobbak lesznek. 

Mindent össze vetve tuti kis paletta, nem bántam meg, a következő a másik limitált paletta lesz ami nálam fog landolni :3

This entry was posted on 2011. július 13., szerda and is filed under ,,. You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0. You can leave a response.

One Response to “Sleek I-Divine Monaco paletta”

Többiek