Képforgatag, avagy Miskolc vs Bp éves találkozása :D

Na tehát, ahogy említettem, a héten itt volt a barátnőm. Mivel Miskolcon lakik, ezért nem tudunk minden nap találkozni, leginkább nyáron szoktunk, legutóbb én voltam lenn náluk, most ő volt a soros, már nagyon vártam. 

Na akkor most kissé felszínesen de leírom miket csináltunk az öt napig. Igyekeztem elvinni csomó helyre, már ami az 5 napból kitellt, illetve medencéztünk sokat, tök barnák lettünk :D.

 1. nap: Pénteken fél 10-re beérkezett a vonat, hazajöttünk és úgymond ismerkedtünk, furi azért csak 1 évben 1x látni a másikat :D.
Este viszotn elkezdtünk fotózkodni: Tudni kell, hogy Cintit is én sminkeltem, nagyon bejött neki a blogom meg ahogy sminkelek, ezért megtanítottam pár trükkre, meg vásároltunk neki 1-2 alapdarabot, mert eddig  ő is csak ilyen basic szitnen sminkelt. 
Ez volt az 1. nap esti sminkünk.

Cintié nem látszik teljesen jól, mert neki olyan szemhéja van (aminek a neve most nem jut eszembe) ami nem látszik teljese, a felső rész "ráül". Szóval neki 3 féle kéket dolgoztam össze a szemhéján.



Ez pedig az enyém volt, amolyan Barbies-smink, lilából és pinkből, az Innocence rúzzsal. 


Na és akkor innentől elszabadult a pokol :D:D:D








2. nap: Állatkert. Semmiextra nappali sminkeket csináltam, Cintinek olyan színűt, amilyen a felsője volt, nekem egy ilyen szürkés-rózsaszíneset nálam is a felsőm dominált.



3. nap: Napközben fürödtünk és napoztunk, már csak este felé mozdultunk ki, főleg a belvárosban voltunk, találkoztunk 1 barátnőmmel, hármasban sétálgattunk és röhögtünk :D

Itt az Erzsébet híd lábánál ültünk a "pörgős" székeknél

És iylen fagyit ettünk:
Aki a Vörösmarty tér közelében jár, annak ajánlom meleg szívvel ezt a fagyit, mert nagyon látványos és finom ízekben kapható, elég széles a választék, viszont inkább estefele, mert napközben nagyon olvad. Mondjuk fagyinál ez nem meglepő :D

4. nap: A következő nap az Árkádban vadásztunk akciós cuccokat (erről később) utána pedig a Corvin negyedben sétálgattunk:



Nagyon antifotogén voltam aznap :D


Ezek még aznap este készültek, gondoltuk fotózkodunk még mert elég kevés életképes kép született.
Cinti sminke ilyen lett:

 Belső szemzug bézs, utána 1 pink, utána sötétkék és lila...majd ezeket összedolgoztam. 

És az enyém: lilás ismét (imádom) az új palettával készítettem, csak hogy borzoljam a kedélyeket a holnapi posztig :D.

És 1 közös kép:


 5. nap: Utolsó nap már nem mentünk sehova, medencéztünk, összepakoltunk (mármint én nem :D)  aztán jött a könnyes búcsú, de előtte pár kép:


Most Cintinek csináltam lilás sminket, magamnak pedig full feketét, a szemem közepén fehér satírral, bár anynira nem jött be de nem tudtam már átmázgálni magam :\:D




Na hát ennyi lenne, remélem legalább annyira élvetztétek mint amenynire én élveztem most visszagondolni a hétre :D

This entry was posted on 2011. július 23., szombat and is filed under . You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0. You can leave a response.

Leave a Reply

Többiek