Haul, NOTM, + Balcsi röviden

Na, lányok visszatértem Balatonról :). Nagyon jó volt, kb 200 fok meleg, lebarnultam és leégtem, hatalmasat partyztunk, koktéloztunk és nagyon rezonáltunk az éjszakával (bár a Taio Cruz koncert amiért mentünk az úgy kimaradt az életünkből :D)


Itt van egy kép is, ez az én gépemmel készült, és hát vállalhatatlanabbnál vállalhatatlanabbak, szóval itt van ez, itt éppen a Renegadeben koktéloztunk, én bújom az itallapot, Viktor meg rácsodálkozik, hogy egy bárban disco zene mellett, lovas póló megy a tévében :D.


Na de itt van a lényeg, miután először Mártinál, majd Esztinél is láttam a Miss Rose krémpirosítókat tudtam, hogy nekem is kell, és a Maglódi Auchanban a fodrászkellékesben rá is akadtam. Egyébként népszerű a cucc, mert össz-visz 2 féle szín volt, és 4 db, mondta a csaj, hogy nagyon viszik. Az egyik szín ilyen semmilyen volt, kb nude színűnek mondanám, viszont nagyon becsapósak ezek a pirosítók, meg is mutatom miért:

Hátulról, vagy ha úgy tetszik alulról ilyen színe volt a kicsikének, a vaku kissé felélénkíti, ennél még fakóbb, azt hittem ilyen kis semmi színe lesz.


Viszont, amikor itthon kibontottam (bocsi hogy a fotó előtt belemásztam) ilyen durva neonpink szín fogadott. Mondjuk így is nagyon tetszik, de azért ha van rá módotok inkább nézzétek meg milyen színű :D. (Egyébként ez a No1 árnyalat)

Bőrön ilyen, egyébként nagyon jól mutat, tetszik, egyáltalán nem bántam meg.
Az ára 1200 volt (azt hiszem)

Ők pediga két mono szemhéjpúder, mostmár igyekszem olyan színeket venni, amik még nincsenek se palettában, sem egyáltalán. A bal oldaliban két féle arany van, a jobb oldali pedig egy nagyon szépséges kék (valahol azt olvastam, hogy dínókék, meg fagyikék, szóóval az :D) A kéktől nagyon féltem, hogy gagyi lesz, ő azt hiszem 200 Ft volt, a másik pedig 400.

Na, a kék így néz ki egy húzással alap nélkül, brutálisan pigmentált, pedig ilyen világos szín esetében ez ritka.

Na őt megmutatom közelebbről is mert szerintem nagyon bájos :3

Ők nem olyan erősen pigmentáltak, de mondjuk ennél jobban, mint ahogy a képen látszik. Van benne egy fehéresebb arany, és egy sárgás, még nem találtam meg a tökéletes arany szemhéjpúdert.



 Na és ilyen lett a körmöm, már nagyon hiányoltam hogy nincs műkörmöm, sokkal rendezettebbnek érzem így :). Csináltam vakuval és az nélkül is fotót, de ezeket a csillámos körmöket sosem adja vissza igazán a fotó :(

This entry was posted on 2011. július 11., hétfő and is filed under ,,,,. You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0. You can leave a response.

Leave a Reply

Többiek