Adidas by Jeremy Scott f/w

Én személy szerint imádom az Adidas márkát. Évek óta kitört a "csak" sportmárka skatulyából és a Nike-val ellentétben inkább a mindennapi viselet, a divat vonalát követi. Imádom az Originals cuccaikat is, illetve odáig és vissza vagyok a limitált kiadásokért, még ha kis hazánkba csak minimális százalékuk jut el (mint mindennek általában) Ennek nagyon egyszerű oka, hogy a magyarok bevételüknek minimális százalékát, mindössze 6%-át költik átlagosan ruhákra. Mondjuk ez nem meglepő egy olyan országban, ahol a minimálbér 281 euró havonta (kb 73 000) viszont az árak simán európai színvonalúak. Jó, ebbe igazából nem szeretnék bele menni mélyebben, szerintem mindenki tudja miről beszélek :).
Szóóval jah kevés dolog jut be a limitált cuccokból, de már nézni is annyira jó őket. Személyes kedvencem a Fafi kollekció volt.

Idén már nem először Jeremy Scott amerikai divattervezővel dolgoztak együtt, aki köztudottan az extrémebb stílust képviseli (elég ha annyit mondok, Lady Gaga is nagyon kedveli a kreációit)
A fő koncepció az állatminták, szárnyak (ezek már az előző kollekciókban is megjelentek) és az élénk színek voltak.

Íme néhány kép az új kollekcióból:










Na, hát én személy szerint elfogadnám a szárnyas bőrdzsekit, a párducmintás pulcsit (tudom, hogy ezek férfi cuccok, de nem érdekel :D) továbbá a szárnyas farmert és ballerina cipőt :3

Ti mit vinnétek haza? Vagy hogy álltok az Adidas márkával?


This entry was posted on 2011. július 12., kedd and is filed under . You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0. You can leave a response.

One Response to “Adidas by Jeremy Scott f/w”

  1. A szintén Jeremy Scott tervezte Wings 2.0, Hermész ihlette csukákért a mai napig oda vagyok, és képtelen vagyok nem szétnézni ebayen havonta legalább egyszer, hogy valaki nem akar-e megszabadulni egy pártól... :'D

    VálaszTörlés

Többiek