Vizsgázós smink,FOTD (013) és 30dc 8-10. nap

Ma vizsgázni voltam, és ilyenkor én is, mint mások, általában egy egyszerű, természetes sminket dobok fel. Egyébként el nem  tudjátok képzelni, hogy lányok hogy, milyen ruhában és sminkben képesek beülni vizsgázni, meg effektív órára :D. Én bulizni nem megyek olyan sminkben, nem hogy vizsgázni, na mindegy.

Ezt készítettem:

 Szememre a nude színű NYX pigmentet tettem, megfestettem a szemöldököm, illetve a szempillám. Itt a közeli képen eléggé látszik, hogy a bőröm még elég rossz állapotban van. :(


 A számra is nude szín került, a Manhattanes rúzs illetve szájfény


 Itt pedig az összkép, egy kis outfites kiegészítéssel :)

30 day challenge 8,9,10. nap

8. nap: egy fotó ami mindig megnevettet

Őszinte leszek, ide konkrét elképzelésem volt, melyik képet szerettem volna betenni, de a barátnőm, aki lelkes olvasója a blognak, valahogy megérezte, és mondta, hogy nem szeretne a 8. nap főszereplője lenni, mert hát Ő szerepel rajta, és amúgy egy partyfotó, és nagyon vicces, na mindegy, így az a kép stornó, jön helyette egy másik.


Ez azért vicces, mert van macskám, és tényleg így van :D

9. nap: kedvenc pár cipőd

Erre a napra direkt nem egy egyszerű utcai cipővel készültem, mert azokat egyrészt láthattátok ITT, másrészt van egy abszolút szerelmem, akit be akartam mutatni.
Ő lenne a szépség, itt a fotón benn van a vitrinemben, már annyira fáradt vagyok, hogy nem volt erőm kivenni, és amúgy azért tartom vitrinben, mert olyan gyönyörűen csillog, hogy ezt a cipőt vétek lenne egy dobozba zárva tartani :$. Még 1-2 éve a Leonardo nevű cipőboltban vettem, ami azóta kivonult Magyarországról  pedig nagyon jó cipői voltak, nagyon sajnáltam, a ballagási cipőm is onnan van, azt is imádom. Egyébként platform talpú, és 13 cm a sarka, viszont ennek ellenére baromi kényelmes.

10. nap: aktuális divat/stílus amit szeretsz

Mint kommunikációs hallgató, és mint a nyomtatott média nagy fogyasztója, általában időben értesülök az aktuális divathullámokról, és még egyik sem jött át ennyire teljes egészében, mint a mostani divat, virágminták, vintage ékszerek, csupa csuda, csupa báj minden, nagy bizsuk, lezser cuccok, imádom <3




This entry was posted on 2011. június 2., csütörtök and is filed under ,. You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0. You can leave a response.

3 Responses to “Vizsgázós smink,FOTD (013) és 30dc 8-10. nap”

  1. De jó az a virágos kitűzőő♥ én sem szeretek feltűnő sminket viselni a suliban.. vizsgázni meg pláne..:)

    VálaszTörlés
  2. Nekem is nagyon tetszik a kitűző:) és a smink is nagyon szép szolid lett:)

    VálaszTörlés

Többiek