Ice Queen FOTD (015)

Annyira de annyira gyönyörűséges ez a kék szín, imádom ezt a pigmentet, wáhh, bele vagyok esve mostanában, több sminket is készítettem ezzel az elmúlt két hétben (természetesen amikor 1 smink jól sikerül akkor nem fotózom le) most pedig egy krémes szemhéjfestékkel akartam párosítani, mert ő még nem volt bevetésen. Amúgy gondolkodtam, hogy holanp lesz egy ilyen krémes szemfestékes poszt, mert most úgy is ez lesz a "sláger"

Ez a mai termésem, a téma ugye a kék volt:




Kicsit több képet tettem most a szokásosnál, de annyira tetszik ez a szín, muszáj volt :$
Remélem nem bánjátok :D.







Ti hogy álltok a kékkel ?:)

This entry was posted on 2011. június 30., csütörtök and is filed under ,. You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0. You can leave a response.

Leave a Reply

Többiek