Catrice Enter Wonderland + Papagena krémes pirosító, Bijou Brigitte haul

Barátnőmmel elmentünk a keletinél lévő Rossmanba, és ott még volt egy nagy csomó leárazott Enter Wonderlandos cucc, nagyon örültem neki ^-^ kb mindig megszívom az ilyen leárazásokat, sose találok már leárazott cuccokat, de most nagyon szerencsém volt. Elmentünk még az Arénába is, ott pedig meglátogattuk a Bijou Brigittet, illetve az ottani Rossmannt, ott is volt még jópár EW cucc.
Ja és az Árkádban amíg vártam a barátnőmre, megvettem a hőn áhított Papagenás krémes pirosítót. 

Csoportkép:

Erről a képről lemaradt a körömlakk de már nem volt erőm újrafotózni. 


 Csudaszép korallos szájfény, itt nagyon narancssárgás, amúgy inkább korallos, a korallos rúzzsal gyönyörű.


Sajnos azt a nagy highlighter púdert már nem kaptam, de nem kesergek, örülök annak ami volt. Ez egy szemhéjpúder highlighter, nagyon szépen csillog, én simán fogom használni arcra is :).


 Kék csillámtus, szép színe van, szépen fog, hiányzott a készletből :D.


Már kezdtem nagyon unni a pink körömlakkot, akartam valami szép színt, elsősorban ezért is mentünk Rossmannozni, aztőán meg is találtam a szerelmem, ami még le is volt árazva, gyönyörű levendula színe van, direkt vaku nélkül fotóztam, mert az kifehérítette.


 Óóó és amit mindenképp akartam az EW szériából, amikor megláttam ezt a pillangós műszempillát, már akkor tudtam, hogy egyszer az enyém lesz. 


 És a várva várt krémpirosító, az egyetlen ami megfogott a Papagena kollekcióból, de amennyire megfogott, akkorát csalódtam. A csomagolása nagyon tetszik, és mindkét szín gyönyörű, megmondom őszintén én is a Tigerlily árnyalatot akartam, és abból a sorból is vettem el, de valaki összekeverte, így a Bird of Paradise árnyalatot hoztam el, amit abból a szempontból nem bántam, hogy ha bejön a pirosító úgyis megveszem a másikat, ha meg nem jön be akkor meg tökmindegy melyik szín van meg. Hát nemigen jött be azt kell mondjam :\ Mondjuk másoknál is ezt olvastam, de nekem nem egészen azért nem jött be, mint másoknak. a színe tetszik, nekem elég erős, nem szeretek erősen pirosítani, tehát az tökéletes. Mondjuk teljesen kitekerve látni lehet hogy nem egy rettentő mennyiség :D. De még ez sem baj, felvinni nem olyan könnyű de nem lehetetlen, viszont a szaga...az szerintem borzalmas. Mosószer szaga van,nem a kellemes fajtából és ráadásul erős ez a szag. Ma felkentem, rajtam volt egész nap, kb 8 órán át, és végig éreztem ezt a borzalmas szagot... Nálam ez válóok. Ha valamilyen szagot nem szeretek, akkor nem szeretem ha rajtam  van, és érzem is, tök frusztrált :\. Egyébként lehet hogy másnak ez az illat/szag meg egyáltalán nem zavaró, engem borzasztóan zavar.


 Őket pedig a Bijou Brigitteben vadásztam :3. Oda mindig bemegyek, és megnézem az akciós polcokat. Főleg az Arénában jók ezek az akciós polcok, az Árkádban általában tök csöves dolgokat szoktak kirakni. Na és őt is ott találtam, elképesztően gyönyörű fagyiszínei vannak, kis rombuszmintás, és ahj...szerelem, na ne ragozzuk :D. Főleg az ára. Le akartam fotózni a címkét, de sehogy se volt olvasható, így leírom, eredeti áron 2690.- volt, aztán arra volt ráírva 600, de a pénztárnál csak 300at fizettem :3. 

És itt van így, egyben, a körömlakk színe majdnem megegyezik a lila karkötőével. 

Ezek után pedig a szokásos 30 day challenge. 

11.nap: Táska, amit szeretnél:

Itt van először róla egy kép a kifutókról, Louis Vuitton divatbemutató

Itt Victoria Bechamen

És abban a színben, amibe beleszerettem :$

Egyébként a drága egy Louis Vuitton, mégpedig a Fox Tail Messenger 
Anynira gyönyörűűűűűűűűű hogy azt ragozni nem lehet, és mivel most bejött egy plusz meló, ezért abból a pénzből meg is fogok rendelni egy replikát, azt nem várom meg amíg zsebből ki tudok fizetni egy eredetit :D


This entry was posted on 2011. június 2., csütörtök and is filed under ,,,. You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0. You can leave a response.

2 Responses to “Catrice Enter Wonderland + Papagena krémes pirosító, Bijou Brigitte haul”

  1. A Keletinél melyik Rossmann-ban voltatok? Csak mert, én is ott voltam,de még kb. két vagy 3 napja (ami a Kerepesi úton van), és ott nem volt semmi Catrice leárazott cucc.. :(

    VálaszTörlés
  2. Húú utcanvből naon rossz vagyok, abba voltunk, ami ott van a Burgerking mellett egyből. Ha te is ugyan ott voltál, akkor lehet h akkor még nem rakták ki, mert szerintem ott nem lehet kint sok ideje, mert még nagyon sok minden volt.

    VálaszTörlés

Többiek