10 day photo challenge 1-10. nap végig

Nem nekem valóak ezek a naponta más dolgot kell mutatni dolgok, mert túl türelmetlen vagyok/vagy épp lusta ahhoz, hogy mindennap csináljam, a 30 day challenget is feladtam (sajnálom :( ) de ez a fotós nagyon tetszik, úgyhogy megcsinálom 1 nap alatt mindet, így a kecske is jóllakik a káposzta is megmarad :D

1. Facebookos profilkép

Ezt a sminket az Alverde 4 ágyas lila palettával csináltam, de nem éreztem elég erősnek ahhoz, hogy ide posztoljam, viszont ezt elég fb gyanúsnak gondoltam, ezért ez a profilképem most.

2. 1 évvel ezelőtti kép rólad
Ez pont 1 éve az unokahúgom ballagásán készült, azért ezt raktam be, hogy legyen 1 kép amin nem csak válltól felfelé látszom :)

3. Egy kép valakiről, akit szeretsz


Ez elég ambivalens érzéseket váltott ki belőlem, mert bár már 10 hónapja együtt vagyunk, semmilyen közösségi oldalon nincs közös képünk, nem szeretnék támadási felületet adni ezzel másoknak, illetve a kíváncsiságukat kielégíteni, sajnos több a rosszindulatú ember, mint kellene, volt már szerencsém tapasztalni. Ide úgy gondolom mégis kirakhatok 1 képet mert nem hiszem hogy egy pixeles szénné ps-elt képpel bárki tudna kezdeni valamit, meg nem hiszem hogy az olvasóim ilyenek lennének :).

4. kedvenc színű tárgyam a szobámban

A legfölül látható maszk lenne az, egyébként ez a vitrinem, és minden olyan dolog benne van, ami a kicsi szívemnek fontos/szép.

5. egy kép, ami boldoggá tesz

Kapolcson készült, a Tündérkertben (nem vagyok biztos benne, hogy ez a neve, de ha jól emlékszem igen) a Művészetek völgye fesztiválon. 

6. gyerekkori fotó 

 Ezeket találtam hirtelen a gépemen, kronológiai sorrendben vannak, de nem tudom, melyiken mennyi idős vagyok, bocsi :$

7. egy kép amin vicces fejet vágsz




 Tudnám még bővíteni a listát :D

8. Egy kép rólad és a legjobb barátodról

Már 5 éve <3

9. egy nyaralós kép
Hát ezzel nagyon bajban voltam, mert egyrészt nagyon ritkán jutunk el nyaralni, apa munkája miatt, másrészt pedig amikor eljutunk sem készülnek fürdőruhában strandon pózolós képek, mert nem szeretném magam visszalátni fürdőruhában fotókon :D. Ez Balcsin készült a családi nyaralóban, még 2009-ben, ha hiszitek, ha nem :D.

10. egy mai kép

A szó szoros értelmében nem mai, a tegnapi kapcsolatkoncerten készült, viszont az még nem volt 24 órája, és az fix, hogy most nem fotózom le magam, kómás fejjel :D

Na ennyi volt, remélem tetszett, és ha valaki csinálja még ezt, akkor linkelje ide nekem gyorsan, mert én is szeretem nézegetni a képeket :$

This entry was posted on 2011. június 26., vasárnap and is filed under . You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0. You can leave a response.

Leave a Reply

Többiek