Sleek a Makeuplazaban, végre!

Annyira vártam már hogy kis hazánkba is megérkezzen a Sleek, úgy vágyom már egy Original és Acid palettára, hogy azt elmondani sem tudom, és végre megérkeztek! De nem csak ők, sok szép tus, szemceruzák, pirosítók (ha jól látom, sajnos a Primer paletta nem :( ) és még sorolhatnám, viszont ami kifejezetten tetszik, hogy nem szálltak el az árképzésnél, teljesen normális, reális árakon juthatunk hozzá a Sleek dolgokhoz, ahogy levizsgáztam, és pénzhez jutok, berendelek pár dolgot :D.


A választékot ITT tekinthetitek meg




This entry was posted on 2011. május 11., szerda and is filed under ,. You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0. You can leave a response.

2 Responses to “Sleek a Makeuplazaban, végre!”

  1. Én már kérdeztem tőlük levélben, hogy lesz-e primer paletta és mondták, hogy igen. Az árak szerintem is nagyon jók, hisz ugyan ennyibe kerülnek vagy némelyik termék még olcsóbb is, mint a Sleek honlapján. Szuper! Én mondjuk a BadGirl palettát favorizálom jobban és az Originalt, de már sok helyen olvastam jókat az Acid-ról is, csak én azokat nem tudom annyira kihasználni. Vagy igen? :-)

    VálaszTörlés
  2. Úúú szupi, köszönöm az infót, a primer palettát sajnáltam volna, ha nem lesz :). Egyébként minél többet nézegettem a palettákat már magam sem tudok kettőt választan, az acid számomra az szerelem volt első látásra, élénk vibráló színek, valószínűleg nem fogom majd magam se mindennapi sminkekhez felhasználni, (báár mondjuk vannak benne egész diszkrét színek is) de pl ha nagyon vibráló színekre vágynék, azt nem tudom egy hétköznapi palettából előhívni, ezeket legalább is nem.

    VálaszTörlés

Többiek