Rúzsvadászat

Ma, az egyel előtti posztban említett rúzsomról fogok írni. Már akkor is áradoztam róla, és valóban az egyik kedvenc rúzsom, szeretem hétköznap is, egy szolidabb sminkkel, viszont bulikban is megállja a helyét, a füstös szem kísérőjeként. 
Emlékeztetőül itt a kép róla:


És így néz ki a rúzs, már csak ennyi van benne, és látszik, hogy volt használva. Hiába no' nem tegnap vettem. Márkája konkrétan nincsen, volt rajta egy papírmatrica, amire lehet volt valami márka-féle írva, de az már réges-rég lekopott. Túlélt már néhány bulit, és kicsit megviselt is, mivel kivétel nélkül mindenki azt hiszi, hogy az alját kell lehúzni, és többször is sikerült szétszedni szegényt, ennek ellenére még bírja a strapát.


Aztán pénteken úgy döntöttem, amúgy is van egy kis elintéznivalóm a városközpontban, ellátogatok a helyre ahol anno vettem, hátha akad még belőle. Persze ez naiv elgondolás volt, meg nem is igazán hittem a dologban, azért próba cseresznye. Pont ugyan olyan valóban nem volt, viszont találtam kettő másik gyöngyszemet, ők lennének azok:


Az egyik egy Sissi márkájú, tőlük körömlakkjaim voltak még anno a lakkozós korszakomban, közepesen voltam velük megelégedve, más terméket a lakkokon kívül eddig még nem láttam tőlük, egészen péntekig. A színe valami elképesztő, sajnos sem a swatchok, sem ez a kép, sem az, ami a számon készült, nem adja vissza mennyire neonpink színe is van valójában. Kerestem hasonlót a neten, és körülbelül élőben ILYEN. A másik Jollye France névre hallgat, őt már többször láttam több helyen, de eddig nem találtam olyan színeket, amik megfogtak volna. Most találtam egy nagyon hasonlót a kedvenc rúzsoméhoz, úgyhogy velem jött. 
Ők lennének a swatchok:

 természetes fényben/nappali fényben vakuval/bent, vakuval


A számon pedig így mutatnak:

A bal oldali a Sissi, a jobb pedig a JF. Vakuval készült képek.

Egyelőre még csak elővéleményt tudok formálni, a JF-ről mindenképp, a Sissit tegnap már terepre vittem,  kibírt egy kb 2-3 órás bevásárlást, meg még utána is vagy 1 órát. Aztán önként töröltem le, de még akkor is látszott egy kicsit, megszínezte a számat. Egyébként abszolút egyenletesen kopott. 
Mindkettőről elmondható hogy gagyi csomagolásuk van, mondjuk ránézésre. Érzésre viszont egyáltalán nem érzi azt az ember, hogy mindjárt szétesik a keze közt, vagy, hogy nem lehet bedobni a táskába. Mellesleg nagyon jól is zár mindkettő. A rúzsok formája mindkettőnél tetszik a Sissié jobban megformált, de a másik is jó, csak más. A tartósságot említettem. Pigmentáltság...Nos, meglepő, nagyon meglepő. Csomószor álltam úgy rúzs előtt, hogy a dobozkájában tetszik, aztán felkenem, és semmi színe nincs. Velük kapcsolatban abszolút fordítva történt, azt vártam, hogy "döglött" színű rúzsok lesznek, főleg a neonosabb, de nagyon kellemesen csalódtam. És végül az áruk: ezt hagytam utoljára, mivel igen hálás téma. Mindösszesen 350 forint/db áron jutottam hozzájuk.
Összességében: IMÁDOM. Segítenék, hogy hol lehet őket beszerezni, de őszintén szólva fogalmam sincs. Felénk nincsenek nagyon százas boltok sem, úgyhogy nem tudom, de valószínű, hogy ott is megtaláljátok, vagy háztartási boltokban. Én például ott vettem :).

This entry was posted on 2011. május 7., szombat and is filed under ,,. You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0. You can leave a response.

One Response to “Rúzsvadászat”

  1. jujjj de jó színük van! én is ilyesmikre vadászok most :) egy nagyon erős, és eegy halvány pinkre.

    VálaszTörlés

Többiek