Peach obsession, avagy szájhangsúlyos FOTD (006)

Mára egy inkább szájhangsúlyos, tavaszi, meleg színekből összerakott sminket szerettem volna, ez lett belőle:


 Részletekben pedig:
 Újonnan sötétbarnával emelem ki a szemöldököm, próbálkoztam feketével, szürkével, majd világosabb barnával, de egyik sem volt az igazi, ez illik a legjobban a szemöldökömhöz, rá kellett jönnöm. A szemöldök alá egy világos, majdnem fehér highlightert tettem, ahogy a belső szemzugba is, kívülre pedig az Astor kétágyas palettámból a barackszínt.


Pink rúzs, amit annyira, brutálisan elképesztően imádok, hogy nem tudom ragozni :D. 

 Itt látszik igazán, hogy mennyire szép, hát én kékes, neonos mindenféle színt látok benne, iszonyat pigmentált rúzs, elég tartós is, imádom, egy háztartási boltban vettem még kb 1 éve, bagatel pénzért, talán 200 forintért, de lehet még annyi se volt, tuti megyek még majd arra, hátha akad még 1-2.

Itt pedig látszik az összkép, sálastul, ruhástul, pirosítóstul (amit szintén imádok) mindenestül.

Mit szóltok?:)

This entry was posted on 2011. május 5., csütörtök and is filed under ,. You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0. You can leave a response.

3 Responses to “Peach obsession, avagy szájhangsúlyos FOTD (006)”

Többiek