Mai gyors barnás smink FOTD (012) + 30 day challenge

Na, ma tanulnom kellene, de anyukám megbízott egy kis feladattal, volt 1-2 elintézni valóm a városközpontban, és azért mégsem akartam csak úgy a'la natur smink nélkül elindulni, összedobtam egy nagyon egyszerű barnás sminket. 


 Amire most nagyon rákattantam, az a highligher felvitele az arccsontra, úgy fel tudja dobni bármelyik sminket.


 Sokan azt hiszik, hogy a barna szemhez nem megy a barna smink, pedig én nagyon szeretem használni. Ez speciel 3 féle barnából készült, a legvilágosabb jutott a belső szemzugba, a közepes középre, és a legsötétebb, amit a szemöldökömhöz is szoktam használni, azzal pedig húztam 1 vonalat a szempillák tövében, illetve a külső v-ből befele satíroztam. 



30 day challenge 7. nap: A kedvenc állatod

Ő az én kis szépségem, Milkshake.  


Itt nem sokkal a születése után van, az anyukája a nagyimék cicája volt. 


Itt pedig már nagyobb, amíg még ilyen csöpp méretű volt, imádtam beöltöztetni :$ Jó nem kell egyébként szadista-állatkínzónak nézni, 2-3 ilyen alkalom volt csupán és nem volt benne egész nap :D Meg egyébként más beöltözteti a kutyáját is, és mégis élnek. 


Itt pedig már felnőtt cica :3. Tudom, ez az utsó kép nem a legjobb minőségű, de most csak ilyen telefonosat találtam :\


Na és amilyen állatot még nagyon nagyon szeretnék, és ha külön költözök az első lesz, hogy veszek egyet, az a mopsz, vagy francia bulldog. Nem igazán döntöttem még el, mindkettő írtózatosan édes, mindkettő kistestű kutya, de nem ilyen ölkutya. 

Itt van 1-1 kép róluk, a képek forrása a Google. 

This entry was posted on 2011. május 30., hétfő and is filed under ,. You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0. You can leave a response.

2 Responses to “Mai gyors barnás smink FOTD (012) + 30 day challenge”

  1. jó lett a sminked! cukik a kutyulik!!!!

    http://mindennonek.blogspot.com/

    VálaszTörlés
  2. Francia bulldogot! Bár én angol párti vagyok, de egyik barátomnak ilyen kis franciája van és hát... zabálnivaló! :3 :D

    VálaszTörlés

Többiek